Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen todella hämmästynyt: nuorten naisten himo vanhempaa miestä kohtaan ei ole myytti

Vierailija
17.11.2016 |

Erosin viime vuonna yli 10 vuotta kestäneestä avioliitosta ja nyt olen tapaillut vuoden ajan melkein 20-vuotta nuorempia naisia. On niitä ollut varmaan viisitoista. Kaunottaria joilla olisi omanikäistäkin tarjolla. Elämäni paras vuosi. En muistanut mitä voi olla se seksuaalinen himo mikä nuoresta naisesta kumpuaa. M42

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää paikkansa. Itse olen parisuhteessa omanikäiseni miehen kanssa, mutta kyllä joissain vanhemmissa miehissä on tiettyä charmia. Ei tietenkään kaikissa, jotkut ovat vaan ällöttäviä vanhoja ukkoja, mutta jotkut taas huokuvat sellaista kypsää, hillittyä tyyliä joka varmasti vetoaa moneenkin nuoreen naiseen. Tärkeintä vanhemmassa miehessä on arvokkuus oman iän suhteen, ei saa esittää nuorempaa kuin on ja täytyy olla tietyllä tapaa sellainen vanhanajan herrasmies. Sääli, että harva vanhempi mies osaa hyödyntää omaa potentiaaliaan.

2/24 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja höpöhöpö!! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo heitti pedon ulos? Ja sinä pervo vikiset  harhojasi vauva-palstalla. Joo joo.

Vierailija
4/24 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin miesserkultani, joka vehtaa nuorten naisten kanssa, että miksi näin? Kuulemma siksi, ettei saa ikäistään.

Ei noista nuorista kuitenkaan vaimoa ole tullut, koska serkkuni on köyhä ja työtön. Jotain ihme seksimeininkiä kai sitten...minä nuori, sinä vanha uijuijui...

Vierailija
5/24 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetusti nuoret naiset eivät ole kovinkaan seksuaalisia, vaan seksin kannalta on paras yhdistelmä nuori mies, just noin parikymppinen ja kypsässä iässä oleva nainen. Silloin molempien seksuaalinen halukkuus on melko samalla tasolla.

Vierailija
6/24 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo jotenkin totta on. Olen itsestänikin huomannut, että vanhemmat miehet, varsinkin ruskea hiuksiset ja- silmäiset, ovat jotenkin houkuttelevia.

Ehkä se on se aikuismainen olemus ja arvokkuus, en tiedä.

En silti minkäänlaiseen suhteeseen alkaisi montaakymmentä vuotta vanhemman kanssa. Katsella ja ihailla voi;)

Vierailija
7/24 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi pari vuotta sitten juuri näin. Olin 39-vuotias, kun erosin vaimostani. Puoli vuotta olin sinkkuna, ja sinä aikana kyllä tuli myllättyä niin monen alle 25-vuotiaan kanssa, että en edes muista. Moni näistä otti vielä minuun päin yhteyksiä, ja nuorin oli vasta täyttämässä 18!!! Tuolle sanoin kyllä kiitos ei. Kysyin tältä melkein 18-vuotiaalta, että minkä takia häntä ei kiinnosta oman ikäiset. Sanoi siihen, että ovat "ihan täysiä kakaroita jotka eivät osaa mitään ;) ", eli tarkoitti juuri sitä itseään.

Ja minulle on ihan sama, jos joku ei tuota kirjoittamaani usko. Olen huomattavan hyvässä kunnossa (entinen telinevoimistelija) ja näytän todella hyvinvoivalta, vaikkakin ihan ikäiseltäni. Nykyään 32-vuotiaan kanssa onnellisessa parisuhteessa. :)

8/24 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä elämää nähneenä voin sanoa, että ne nuoret naiset jotka joutuu vanhojen miesten seuraan, on niitä tyttöjä jotka ajautuu johkin pultsarimiesporukkaan alkoholin tai huumeiden mukana. Yksikään Normaali, terve nuori nainen, ei mihinkään vanhaan äijään koske.

Vierailija
9/24 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat 40v ja vanhemmat miehet ovat kyllä aika elähtäneitä jos nyt totta puhutaan. Lisäksi mukana seuraa yleensä liuta kakaroita ja kaikkeen puuttuva ex-puoliso. Ei kiitos.

Vierailija
10/24 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis näkee aamu-unia.

11/24 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. Ja kyllä siellä on taustalla sitten todella paha isä- trauma, jos jonkun ajelehtijan saa mukaansa jallitettua. Ne koittaa saada isäänsä rakastamaan itseään, antamalla sulle pimppaa.. Ei mikään 20- vuotias todellakaan ymmärrä hyvästä seksistä mitään, lapsia ne vielä on.

Vierailija
12/24 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 vuotiaana kun miehet rupesi pyörimään mielessä yötä päivää, ei puhettakaan että oman ikäisiä päinkään olisin katsellut. Ajattelin vain kolmekymppisiä ja päätin että hieman vanhemman miehen otan. Ja jo 18 vuotiaana nappasinkin aarteen, 7vuotta vanhemman miehen. Nuori nainen kaipaa hieman vanhempaa miestä koska oman ikäiset nyt on niin teinejä.

Vierailija
13/24 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan lehdet täynnä tälläsiä pareja, joissa mies on selvästi vanhempi kuin nainen. Eikö siinä ole tarpeeksi todistetta siitä, mistä ne naiset tykkää?

14/24 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä kirjoittelet itsellesi? Ehkä niitä on lehdessä siksi, että ne eukot on muutenkin tyrkkyjä ja huomiota vailla?

Vierailija
15/24 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

41v varattuna miehenä tuli pöyhittyä 21v kaunottaren sänkyä oikein urakalla reilun parin vuoden ajan. Estoton nainen on kyllä tuossa iässä aivan kyltymätön ja kokeilunhaluinen. Ja ikäero on juuri sopiva pelkkään nautiskeluun. Kaikki tuli testattua ja hauskaa oli. Parisuhteeseen en kumminkaan lähtisi. 

Vierailija
16/24 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän kommenttini poistettiin? Ehdotin vain setämiehelle että nostaisi jonkin aiemmasta miljoonasta samanlaisesta aloituksestaan, tai mieluummin vain lukisi niistä saamansa tyrmäykset ja lakkaisi pommittamasta palstaa samoilla jorinoillaan. 

Vierailija
17/24 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä koskisi itteäni 10 vuotta vanhempaan.Tunne kumpuaa ihan luonnostaan.Omanikäinen saa kuumottamaan.Ei papparaiset.

Vierailija
18/24 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän kommenttini poistettiin? Ehdotin vain setämiehelle että nostaisi jonkin aiemmasta miljoonasta samanlaisesta aloituksestaan, tai mieluummin vain lukisi niistä saamansa tyrmäykset ja lakkaisi pommittamasta palstaa samoilla jorinoillaan. 

Mäkin tunnistin tyypin heti. Kuvotus.

Vierailija
19/24 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väiti kirjoitti:

Joo, voisi keskustella itsekseen ihan niissä aikaisemmissa ketjuissa. Näkee jo kirjoitusasusta, että keksii itse juttuja itselleen. Aivan saatanan sairas kaveri.

Oikeesti, nelikymppiset äijät on jo todella rupsahtaneita, on eturauhasvaivaa ja potenssiongelmia. Haisette vanhalle. Täytyy olla tosissaan ryteikköhirviö- ruma tai jotenkin mielisairas, että haluaa nimenomaan seksiä jonkun vanhan kuvatuksen kanssa..

.. Ne pyrkyrit jotka menee rahan perässä, tekee sen ihan tarkoituksella. Siunaus heille.

Heh, Väiti heräänyt tähän päivään taas. Otappas lääkeannoksesi ja täytä työttömyyskorvaus-hakemuksesi, ennen kuin jatkat miesvihasi ylläpitoa. 

20/24 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kukaan parikymppinen tyttö joka lähtee jonkun vanhan äijän mukaan ( aina päissään) koittaa korjata isätraumaansa.. Ei ne tajua oikeasti seksistä yhtään mitään! Niillä kaikilla sun kuvitelluilla hoidoillasi, olisi jäätävä morkkis seuraavana aamuna. Toki joku rikas ja hyvin toimeentuleva saattaa saada nuoremman vaimon, mutta täytyy olla miehen jo aika saalis, kaikin puolin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän