eutanasiassa tulee käymään niin kuin abortteissa
Ensin on tiukasti rajoitettu ja lääkärit / hoitajat saavat kieltäytyä. Esim vamman perusteella sai tehdä abortin jvain jos sikiöllä ei elinmahdollisuutta. Nyt esim downeja etsitään järjestelmällisesti abortoitavaksi. Ja ei puhettakaan että niiden teosta saisi kieltäytyä.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä eutanasian vastustajia. Pelkäävät varmaan että olis heiltä jotain pois. Samat ihmiset jotka sitten kauhistelevat, että kuinka olikaan paha ja julma ja ilkeä ihminen kun meni junan alle hyppäämään, veturikuski siitä niin kauhiasti peljästys.
Jotkut pitävät elämää pyhänä. Tosi outoo.
Kukaan ei pidä sitä elämänä kun todistaa ihmisen kitumassa viimeisinä hetkinään. Kukaan ei koe sitä elämänä kun kituu viimeisinä hetkinään.
Entä sitä kun parikymppinen fyysisesti terve ihminen on masentunut? Ai niin, luulet että sellaisia ei eutanasioida, vaan vain vanhoja saattohoitopotilaita, etkö vain?
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin lääkäri niin nyt tuntisin pelkoa tai raivoa siitä mihin tässä kohta joutuisi.
Mä olen aina ihmetellyt mitä nautintoa lääkäri, varsinkin eräs nimeltä mainitsematon Päivi, saa siitä että ihmisen kärsimystä vain pitkitetään?
Luulis olevan lääkärille mieluisa ajatus että saa ihan oikeasti auttaa kuolemansairasta potilasta.
Jumalan laki suojelee elämää. Siksi kiitos ei aborteille ja armomurhille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä eutanasian vastustajia. Pelkäävät varmaan että olis heiltä jotain pois. Samat ihmiset jotka sitten kauhistelevat, että kuinka olikaan paha ja julma ja ilkeä ihminen kun meni junan alle hyppäämään, veturikuski siitä niin kauhiasti peljästys.
Jotkut pitävät elämää pyhänä. Tosi outoo.
Kukaan ei pidä sitä elämänä kun todistaa ihmisen kitumassa viimeisinä hetkinään. Kukaan ei koe sitä elämänä kun kituu viimeisinä hetkinään.Entä sitä kun parikymppinen fyysisesti terve ihminen on masentunut? Ai niin, luulet että sellaisia ei eutanasioida, vaan vain vanhoja saattohoitopotilaita, etkö vain?
Mitä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin lääkäri niin nyt tuntisin pelkoa tai raivoa siitä mihin tässä kohta joutuisi.
Mä olen aina ihmetellyt mitä nautintoa lääkäri, varsinkin eräs nimeltä mainitsematon Päivi, saa siitä että ihmisen kärsimystä vain pitkitetään?
Luulis olevan lääkärille mieluisa ajatus että saa ihan oikeasti auttaa kuolemansairasta potilasta.
Mitä iloa lääkäri saa ihmisten surmaamisesta? Lisäksi parikymppinen fyysisesti terve masentunut ei todellakaan ole mikään kuolemansairas. Äläkä nyt vain väitä ettei sellaista tehtäisi, kun sitä tehdään jo nyt. Koska piikki on halvempi kuin mt-kuntoutus.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sairaalassa yli 80v otetaan lääkkeet pois?
Onko tarkoitus kokeilla jos vanhus pärjäisi ilman lääkkeitä ?
Ihmetyttää ..
Eutanasiaa ei tarvitse siis
Kuolee luonnollisen kuoleman, jos ei saa lääkkeitä sairauteen
Niin, luonnollisen ja usein myös tuskallisen. Mikä se onkaan se lause "kärsi, kärsi, niin kirkkaimman kruunun saat" tai jotain. Mielestäni yks pääsyvaatimus lääkikseen pitäisi olla pyrkijän ateismi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulis olevan lääkärille mieluisa ajatus että saa ihan oikeasti auttaa kuolemansairasta potilasta.Mitä iloa lääkäri saa ihmisten surmaamisesta? Lisäksi parikymppinen fyysisesti terve masentunut ei todellakaan ole mikään kuolemansairas. Äläkä nyt vain väitä ettei sellaista tehtäisi, kun sitä tehdään jo nyt. Koska piikki on halvempi kuin mt-kuntoutus.
Mitä jankkaat masentuneista parikymppisistä, tässä nyt on kyse ihan muusta. Ja toisaalta, montako nuorta mt-potilasta on tehnyt itsarin saati yrittänyt, onko se (im) parempi vaihtoehto jos kuolla haluaa?
Ja "mitä iloa lääkäri saa ihmisen surmaamisesta"? Ymmärrä nyt että kun puhutaan eutanasiasta ihmisen itsensä hartaimpana toiveena, sen suorittaminen on lääkäriltä auttamista.
Mä todella toivon, että jokainen eutanasian vastustaja saa kitua pitkään ja kuolla tuskissaan tukehtumalla. Ehkä se saisi vihdoin ymmärtämään.
En ole pahantahtoinen ihminen, mutta en voi ymmärtää niitä, jotka haluavat pakottaa toiset kärsimään. En vain voi ymmärtää, mikä tekee ihmisestä niin julman.
Jokainen, joka on nähnyt läheisensä kärsimyksen, ja toiveen päästä pois, kannattaa eutanasiaa.
Vierailija kirjoitti:
Jumalan laki suojelee elämää. Siksi kiitos ei aborteille ja armomurhille.
Jumalan laki on keksitty silloin, kun vammaiset kuolivat pian synnytyksen jälkeen ja äidit kuolivat synnytyksiin. Ja ihmiset kuolivat luonnollisesti vanhuuteen ja sairauksiin, eikä heitä makuutettu loputtomiin laitoksissa.
Mitä abortteihin tulee, olet oikeutettu puhumaan niistä vasta kun olet adoptoinut pari ei-toivottua, mahdollisesti vammaista tai päihteiden vaurioittamaa lasta, ja muutenkin työskentelet aktiivisesti auttaaksesi huono-osaisia lapsia.
Ei sitten pidä korjata epämuodostumia, vaikka vauvan kampurajalkoja koska jumalan tahto että syntyi sellaisena?
Kannatan eutanasiaa heti kun siitä tulee käypähoitosuositus työttömyyteen. Nykyinen hallitus tekee kyllä hyvää työtä tuottamattomien yksilöiden elinolosuhteiden heikentämiseksi, mutta voisi olla silti proaktiivisempi.
Selittäkää mulle minkä takia sairas ei saisi itselleen eutanasiaa? Onhan hollannissa saanut masennuksen takia eutanasian muttei sielläkään ole mitään epidemiaa, että kaikki masentuneet sinne hakeutuu saatikka pakoteta.
Muutenkin hullua pakottaa vakavasti sairaita elämään ja kituamaan että lääkefirmat saavat isot rahat siitä
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten pidä korjata epämuodostumia, vaikka vauvan kampurajalkoja koska jumalan tahto että syntyi sellaisena?
Olen pahoillani, mutta olet käsittänyt väärin.
Autisteille ja muille nepsyille eutanasia lääkärin määräyksestä!!
Vierailija kirjoitti:
Autisteille ja muille nepsyille eutanasia lääkärin määräyksestä!!
Tämä 👍
Loistavasti argumentoitu sun osaltasi. Tyydyt siis vain haukkumaan toista osapuolta tyhmäksi, ilman että edes perustelet miksi mielestäsi porttiteoria pätee vain valitsemii
Olen eri vastaaja, mutta tässä sinulle vastaus, vaikka tyhmälle ei kannattaisi vastata: maailmassa on asioita, joista toiset ovat vakavampia kuin toiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulis olevan lääkärille mieluisa ajatus että saa ihan oikeasti auttaa kuolemansairasta potilasta.Mitä iloa lääkäri saa ihmisten surmaamisesta? Lisäksi parikymppinen fyysisesti terve masentunut ei todellakaan ole mikään kuolemansairas. Äläkä nyt vain väitä ettei sellaista tehtäisi, kun sitä tehdään jo nyt. Koska piikki on halvempi kuin mt-kuntoutus.
Mitä jankkaat masentuneista parikymppisistä, tässä nyt on kyse ihan muusta. Ja toisaalta, montako nuorta mt-potilasta on tehnyt it
Ainoat keksimäsi hoitomuodot on itsemurha ja armomurha??
Taas lääkefirmojen lobbaajat kiljumassa että ei ei ei eutanasiaa, se vähentää meidän tuloja
Tietääkseni ihminen joka antaa toisten kitua ja kärsiä pitkään vaikka voisi helpottaa heidän oloa tai jopa parantaa kutsutaan psykopaatiksi. Eikös tuota siis Jumala ole, kun antaa ihmisten kärsiä pitkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuuden potilaita lääkärin vastaanotolla
-puoliso jätti, saisinko eutanasian
-en selviä veloistani saisinko eutanasian
- en halua olla vanhus saisinko eutanasian
-olen alaikäinen mutta kypsä päättämään asioista. En kestä enää kiusaamista saisinko eutanasian
-lapsemme syntyi vammaisena emmekä jaksa häntä hoitaa. Eikö hän voisi saada eutanasian
Jne jne
Tuohan karsii vain typeryyttä ja typerien geenien jakumista.
Taas yksi syy kannattaa eutanasiaa.
Hyvä että muistutit tästäkin.
Typerien geenien jatkumista ei pysty karsimaan. Tyhmyys on lisääntymisen edellytys.
NO näinpä. Itse oon lapseton, sisarukseton ja tottavie pelottaa kun oma vanhuus lähestyy ja kaikki vanhuspalvelut ajetaan alas, millä hitolla itsensä saa hengiltä jos kovin pahasti sairastuu? Vois hoitotahtoon ihan rutiininomaisesti kirjata että kiitos näin. Omalle kohdalle on sattunut pari vakavasti sairasta iäkästä lähisukulaista, kumpikin on kovasti toivonut että mahdollisuus eutanasiaan olisi ollut.
Jeesustelijallakin saattaa mieli muuttua jos omalle kohdalle osuu.