Mitä tarkoittaa jos mies pussaa otsalle?
Olen nähnyt tätä miestä nyt 4 kertaa ja viime kerroilla hän on pussanut mua otsalle halatessa tai jos ollaan esim nukuttu vierekkäin. Mitä mahtaa tarkoittaa vai tarkoittaako mitään? :D
Kommentit (34)
Ollaan siis pussailtu siis ihan muutenkin.
Kuinka te jaksatte analysoida jokaista asiaa noin tarkasti? Saanko manuaalin, jossa kerrotaan millaisen signaalin eri kohtiin pussaaminen antaa naiselle...
Ihan siksi vaan koska en oo tavannut ennen miestä joka tekee niin :D eli siis ei tarkoita mitään
Taitaa kertoa vaan hellistä tunteista.
sattuu nyt vain olemaan helposti pussattavissa tai sitten sun hengitys vain haisee.
itse pussaan otsalle kun en jaksa/halua vaihtaa asentoa syystä tai toisesta ja silloin kun oletan että toinen ei millää meinaa taaskaan lopettaa yhteen pusuun enkä itse jaksaisi mitään muiskis muiskisx10
Hänellä on isällisiä tunteita sinua kohtaa? Lastahan suudellaan otsalle, kun hänet peitellään nukkumaan.
Tuo on ihan selvä lupaus, että vietätte loppuelämänne onnellisena loppuun asti.<3
Ylemmässä asemassa oleva henkilö suutelee otsalle alamaisiaan, esim. paavi.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on isällisiä tunteita sinua kohtaa? Lastahan suudellaan otsalle, kun hänet peitellään nukkumaan.
Hän on itseasiassa mua muutaman vuoden nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei vaikuta asiaa millään tavalla, isälliset eli suojelevat tunteet eivät katso ikää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten?! Isälliset tunteet ei katso ikää.
No on kyllä outoa jos sillä jotain isällisiä tunteita mua kohtaan olisi kun pussaillaan kyllä muutenkin😂
Vierailija kirjoitti:
No on kyllä outoa jos sillä jotain isällisiä tunteita mua kohtaan olisi kun pussaillaan kyllä muutenkin😂
Isät voivat käyttää myös lapsiaan hyväksi ja tyydyttämään omia läheisyyden kaipuitaan.
Vierailija kirjoitti:
T: Teiniprinsessa 12v?!
Vierailija kirjoitti:
Ihquu<3
Joko hääpuku on valittu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isät voivat käyttää myös lapsiaan hyväksi ja tyydyttämään omia läheisyyden kaipuitaan.
Ja tämä analyysi siitä että mies pussaa otsalle? Selvä.
Vierailija kirjoitti:
Ylemmässä asemassa oleva henkilö suutelee otsalle alamaisiaan, esim. paavi.
Enpä ole katolisena vielä tuota ihmettä nähnyt. Ja en ole paavin alamainen, vaan hänen johtamansa kirkon jäsen.
Okei eipä tänne kannata laittaa mitään kun heti leimataan teiniksi ja v*ttuillaan :D
Friend zone...