Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkaatko kauppaan?

Vierailija
16.11.2016 |

Arkipäivän kauppareissu tai joku muu tavallinen asiointireissu, meikkaatko? Meikkaako kaikki töihin?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, päivittäin. Miksi ei voisi pitää huolta ulkonäöstä ja kunnostaan. 

Vierailija
2/12 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupat on viereisessä talossa, menee 30 sec kävellä sinne. En todellaan meikkaa.

Viimesen parin viikon aikana olen käynyt kaupassa muun muassa feikkicrockseissa ja Captain America -onesiessa hiukset sotkussa.

Toki jos isommat ostokset teen niin olen fiksummin pukeutunut, mutta yleensä ostellaan pienissä erissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Yritän piilottaa typerää maksaläiskää ylähuulessa aina kun lähden ulos

Vierailija
4/12 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa.

Vierailija
5/12 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meikkaan niin se on silmämeikki. Aina en töihin meikkaa ollenkaan. Kauppaan tosiaan en meikkaa, tuntuu meikkien ja ihon haaskaukselta.

Vierailija
6/12 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lähikauppa sijaitsee Suomen vilkkaimman kauppakeskuksen alakerrassa, ja tulee aina jotenkin tosi alaston olo olla siinä ihmisvilinässä ja ruuhkassa ilman meikkiä. Joten joo, meikkaan. Sen sijaan esim. lähikahvilaan voin mennä ilman.

Vierailija
7/12 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan. Töihin on pakko meikata kun olen pukumiesnaisalalla.

Vierailija
8/12 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan aina kotoa ulos lähtiessä, mutta vain kevyesti. Laitan yleensä vain väriä kulmiin ja luomiin ja ripsiin.

Vierailija
9/12 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää kaupassa käyntiä varten en meikkaa, oli se sitten pieni lähikauppa tai suurmarketti. Töissä usein meikattuna, mutta eipä se ongelma ole meikittä lähteä jos aamulla on vaikka kiire lähtö.

Yleisesti tykkään kuitenkin julkisesti olla kevyesti meikattuna, korostaa omia hyviä puolia, tekee itsevarmemman olon.

Vierailija
10/12 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan päivittäin. Eli siis olen meikattu kun menen kauppaan.

Vierailija
11/12 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan aina kun lähden omalta tontilta pois. Ongelmaiho, niin ei vaihtoehtoja.

Vierailija
12/12 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa. Pääasiassa meikkaan vain juhliin. Joissain kaupoissa saa kyllä huomattavasti parempaa palvelua kun on meikannut, varsinkin vähän kalliimmissa vaatekaupoissa. Autokaupoilla taas meikkaamattomana minuun on suhtauduttu paremmin ja ensimmäisenä ei ole kysytty "Minkäs värisen auton haluaisit?".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi