Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihoittaako ketään n. 3 kymppistä naista

Vierailija
16.11.2016 |

Ajatus kuumasta nainnista keski-ikäisen miehen kanssa, jos hänellä on valtava jööti lahkeessa? M68

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jööti??!? Joo yäk ei kiihota. :D Eiku kiihoita.

Vierailija
2/26 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaa sen jälkee kun käytät sanaa jööti.. not hot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis väärän sanavalintani johdosta, vai jostain muusta syystä? Oletko n. 3 kymppinen?

Vierailija
4/26 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä paskaleikkijöitä tulee tänne? Voi tsiisus...

Vierailija
5/26 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis väärän sanavalintani johdosta, vai jostain muusta syystä? Oletko n. 3 kymppinen?

No jos nyt unohdetaan se jööti, niin miksikäs ei kiihottaisi. Tyypistä riippuen tietysti. Mukava ja kuuma tyyppi jonka kanssa synkkaa niin tokihan tuollainen hyvältä kuulostaa, iästä riippumatta. Ja olen noin 3-kymppinen kyllä.

Vierailija
6/26 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
7/26 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, pikkupoika on paras. Pojan yläikäraja on 19v, en suostu ryppyselle panolle

Vierailija
8/26 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkästään mutta jos takataskussa pullottaa lompakko viisisatasista niin se saa pikkuhousuni kastumaan:)

Vierailija
9/26 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän keski-ikäisenä n.40-vuotiaita. Jos miehet elää keskimäärin alle 80 vuotta nimittäin.

N33

Vierailija
10/26 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen, just joo..oot kuule aika reippaasti jo ylittänyt keski-iän. Eli vastaus on ei. Oot about 30 v liian vanha.

Vierailija
11/26 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskajöötikö? Hyi, käytä vaippoja.

Vierailija
12/26 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kansaneläkkeellä elelevät nykyään keski-ikäisiä?

Vierailija
13/26 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos nyt unohdetaan se jööti, niin miksikäs ei kiihottaisi. Tyypistä riippuen tietysti. Mukava ja kuuma tyyppi jonka kanssa synkkaa niin tokihan tuollainen hyvältä kuulostaa, iästä riippumatta. Ja olen noin 3-kymppinen kyllä.

Uuuhhhh, onko perseesi vielä kuosissa? Voisin ottaa sut hellästi takaapäin lanteista kiinni pitäen ja painaa hitaasti puoleen kulliin asti ja jos sulla on syvä pillu, mahdollisesti melkein pohjaan asti. M68

Vierailija
14/26 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en kyllä oikein innostu 50+ miehistä. Enkä yleensä alle kaksvitosistakaan, vaikka paria on kokeiltukin. Mutta kun itse olen 37, niin ap on vanhempi kuin mun oma isäni! Eli ei oikein nappaa. Yleensä sen ikäisillä miehillä näkee iän jo naamasta ja käsienkin iho on sellainen papparyppyinen. Joskus sitten, kun itse olen 60, niin varmaan näen omanikäiset eri lailla. Mutta sama se oli, kun olin 24, silloin 30+ oli vanhoja ja 40+ ikäloppuja. Niin se vertautuu omaan ikään.

Vierailija
15/26 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiihota, mutta kysy joltain kasikymppiseltä, ovat lähinnä sulle sopivia ikänsä puolesta. N29

Vierailija
16/26 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uuuhhhh, onko perseesi vielä kuosissa? Voisin ottaa sut hellästi takaapäin lanteista kiinni pitäen ja painaa hitaasti puoleen kulliin asti ja jos sulla on syvä pillu, mahdollisesti melkein pohjaan asti. M68

Sun persees ei ainakaan ole enää kuosissa, jos kerran on jo jööti lahkeessa. Hyi hemmetti.

Vierailija
17/26 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinua kiinnostaa saako joku toinen vai ei?

Vierailija
18/26 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiihota, mutta kysy joltain kasikymppiseltä, ovat lähinnä sulle sopivia ikänsä puolesta. N29

Minkä vuoksi mä kasikymppisiä mummoja alkaisin painamaan? Nuori mies vielä. Kyllä minä kun vieraissa käyn, niin pantavien kiimaperseiden ikähaarukka menee tuossa 18-30 vuoden välillä ja perseen pitää olla timmi, rinnoilla ei mitään väliä. 

Vierailija
19/26 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä vuoksi mä kasikymppisiä mummoja alkaisin painamaan? Nuori mies vielä. Kyllä minä kun vieraissa käyn, niin pantavien kiimaperseiden ikähaarukka menee tuossa 18-30 vuoden välillä ja perseen pitää olla timmi, rinnoilla ei mitään väliä. 

Heh, papparaisella jääny dementiapillerit ottamatta..

Vierailija
20/26 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, papparaisella jääny dementiapillerit ottamatta..

Ei ole yksikään daami jäänyt orgasmeitta, kun olen työnnellyt uljasta kulliani hitain pitkin vedoin heidän kauniissa pillussaan. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan