Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kauan pitää olla parisuhteessa, että kehtaa pieraista kumppanin kuullen?

Vierailija
16.11.2016 |

mielipiteitä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu 16 vuotta, ja vielä en kehtaa. Tai oikeastaan halua.

Vierailija
2/17 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies kehtas vuorokauden sisään siitä ku alettiin tapaileen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yks mies ekan kerran kun oltiin muutettu yhteen. Mä olin kyllä kehdannut jo sitä ennen.

Vierailija
4/17 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin varmaan vuoden. Hirveetä. Mies päästeli alusta alkaen.

Vierailija
5/17 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sukupuolesta. Miehen 15min. Naisen olisi syytä välttää pari vuosikymmentä.

Vierailija
6/17 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu 30 vee, en vielä prööttäile

Vierailija
7/17 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei piereskele, itse tosin miehenä alotin samantien. Munaani se nainen ainoastaan haluaa, ei se välitä mitä tulee takamuksesta

8/17 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuoteen en ole vielä aloittanut piereskelyä tai röyhtäilyä miehen edessä. Haluan pitää itseni edes jollain tasolla "sievänä" sen edessä. Ei, en paheksu ketään (joku aina kilahtaa ja luulee mun arvostelevan muita) joka niin tekee, ei kertakaikkiaan kiinnosta ja pidän sitäkin ihan normaalina, en vaan itse halua. Mulla kuolis myös liikaa haluja miestä kohtaan jos se kävisi ovet auki kakkosella, piereskelisi, kaivaisi nenää jne. :D  

Voisin mieluummin tehdä tuollaisia juttuja jopa kaverin edessä, kuin mieheni. 

Vierailija
9/17 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pieren milloin huvittaa omassa kodissani.

Vierailija
10/17 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

IBS:n takia ensimmäisellä tapaamisella ennen sitä varsinaista parisuhdettakaan. 

Vierailija
11/17 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisen vuotta siihen meni. Sen jälkeen kun paskoin yhteiseen sänkyyn aasianmatkan vatsataudissa, ei ole enää pikku rupsut haitanneet. Aiemmissa suhteissa en ollut pieraissut koskaan miehen kuullen, ja edelleen nykyinen mieheni on maapallon ainoa ihminen jonka kuullen sen kehtaan tehdä.

Ja romantiikka kukoistaa 10 vuoden jälkeenkin kuin vastarakastuneilla <3

Vierailija
12/17 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi, enintään kaksi meni että oltiin molemmat sillä tasolla. Ja etäsuhde oli silloin eli ei oltu montaa kertaa nähty.

Vierailija
13/17 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vartin verran.

Vierailija
14/17 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis, että synnyttäessä viimeistään..

Vierailija
15/17 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka pierua pidättää, sillä on muutakin vilppiä mielessä..... eli heti kun on alettu seukkaamaan.

Vierailija
16/17 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En piereskele tarkoituksella kavereiden tai työkavereidenkaan aikana, miksi kohtelisin miestäni heitä huonommin? Vahinkorupsahduksia sattuu enkä tiedä pääseekö niitä unessa, mutta jos vatsassa kiertää niin siirryn kyllä vessaan tai ainakin kauemmas päästämään ilman ulos. Jos joka päivä pierettää niin paljon, että ei pysty päästämään ilmaa huomaamatta, kannattaa tutkia mikä ruokavaliossa sen aiheuttaa.

Vierailija
17/17 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu sukupuolesta. Miehen 15min. Naisen olisi syytä välttää pari vuosikymmentä.

Tämä oli hauska :) en tiedä oliko tosissaan kirjoitettu.

Mutta oma kantani 36v naisena on tää:  mulle oli ihan ok todellakin että ei koskaan pieriä eikä röyhtäilyjä toisen kuullen. Edellisessä pitkässä suhteessa tämä toteutuikin. Ei kumpikaan. Mutta tässä suhteessa, mikä on kestänyt nyt 2v, onkin eri juttu. Miesystäväni aloitti sen jossain vaiheessa ja minä jonkun ajan asiaa harkittuani väänsin yhtenä kauniina päivänä sohvalla sellaiset pierut että hän katsoi vähän pitkään. Torui että miten sä nyt noin, no sanoin että eipä ollut paljoa varaa kun hän oli itse ensin aloittanut. Yritti jotain että naisen ei kuulu tms.  Myönnän kyllä että se eka kerta oli todella vaikea, mutta pystyin siihen. Mulle sopii kumpi vain käytäntö siis, nyt ajateltuna, mutta sellainen ei sovi että vain miehellä on oikeus piereskellä tai röyhtäillä seurassani, ei sellaista ole mukava kuunnella ja siksikin on hyvä antaa takaisin jotta toinen tietää miten "mukavaa" se on sitä sikaillua kuulla, voi vaikka vähentää toisen sikailuintoa... Kyllä se on sitten kummankin "oikeus". Toki ei missään ruokaillessa, saunassa jne.  Ei meillä nyt jatkuvasti piereksitä mutta kyllä välillä pääsee. Voi olla että mies pierisi useamminkin mutta kun arvaa että lataan takaisin, ei viitsi sitä kuunnella niin paljoa :P