Keksikää mulle tekosyy lähteä käymään ulkona, että voi polttaa salaa tupakan! Ollaa sukulaisilla.
Poltan salaa jopa mieheltä ja lapsilta. Saatikka sitten sukulaisille kertoisin...
Keksikää mulle tekosyy!
Kommentit (30)
Saa kauheat raivarit ja lähde sen takia lenkille!
Lähet vaan kävelylle, pakkohan sun on röökin jälkeen vielä viipyä, muuten haisee. Sano vaik, että päätä särkee vähän.
Se haju on karsea. Ihan sama vaikka kertoisit minne menet.
Vierailija kirjoitti:
Minkäs ikäinen olet ap?
52v.
Ap
Sen kun lähdet vaan lenkille. Sano, että päätä särkee, joten tarvitset vähän raitista ilmaa. Ja muista, että tupakanhajun hälvenemiseen menee sen puolisen tuntia...
Ei kukaan ikinä mitään haista. Ei haju ole ongelma mutta ulos on päästävä.
Ap
Tärkeä puhelu töistä, kaveri masennuksessa, jtkn puheluun liittyvää ja koska talvi tarttet auton ja autolla pääsee kilsan päähän ja eihän se auto lämpeä jos sillä ei aja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäs ikäinen olet ap?
52v.
Ap
Etkö tuohon ikään mennessä ole itse oppinut keksimään selityksiä?
Mene katselemaan ovatko syyskasvit vielä pakkasten jälkeen kunnossa vai pitääkö siivota pois.
Lähdet käymään kaupassa(etköhän keksi jotain) ja sillä sipuli
Moikka! Haluaisin lähteä lidliin mutta ei ole tekosyytä miksi. Osaisiko joku auttaa??
Sanot että meet lannoittamaan marjapuskaa ensi kesän kasvukautta varten.
Et sä keltään salaa polta, haiset kilsan päähän.
Moi osaaks antaa tekosyyn kauppaan lähtemesille
No haju paljastaa kuitenkin, joten sanot vaan, että pitää lähteä tupakille nyt.
Hassua kun ihmiset vieläkin luulee että voi tupakoida salaa. Kyllä ihan kaikki haistaa sen että olet tupakoinut. Se haisee kauhealta ja pitkään.
Sano meneväsi ulos sormelle ettei sisällä haise pi**ulle.
Se haju on niin karsea, että kaikille kyllä selviää minne oikeasti lähdit, joten turha edes esittää mitään tekosyitä.
Vierailija kirjoitti:
Moi osaaks antaa tekosyyn kauppaan lähtemesille
Röökit loppu.
Minkäs ikäinen olet ap?