Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joululahjatoiveeni vanhemmille mielestänne ok?

Vierailija
16.11.2016 |

Minä ja veljeni olemme jo yli 20v.

Emme ole köyhiä, muttemme hyvätuloisiakaan. Meillä on perinne, että istumme ringissä ja avaamme aina yksi kerrallaan yhden lahjan. Nyt myös veljen lapset 2- ja 5v mukana.

Toivoin uuden kuoren puhelimeeni ja öljyvärit. Onko mielestänne kohtuutonta?

Lapsenlapsilleen kyllä ostavat 20-60€ legosettejä

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ei kuulu enää esittää toiveita, lapsuus meni jo. Ei aikuisille tarvitse ostaa lahjoja.

Vierailija
2/13 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on älypuhelin niin et ansaitse lahjaa lainkaan. Moni köyhä ei saa jouluna MITÄÄN. Myy se puhelin ja osta sillä jotain mukavaa köyhile.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kohtuutonta, onko joku väittänyt niin?

Vierailija
4/13 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kohtuutonta. Ja kyllä minä ainakin esitän toiveita, vanhemmat ostaa kuitenkin lahjoja, joten mielelläni annan sellaisia vaihtoehtoja joilla sitten myös teen jotakin, etteivät osta jotakin täysin turhaa krääsää josta en pidä.

Vierailija
5/13 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen 29 vuotias.

Vierailija
6/13 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aikuiset lapset saavat kirjoja, läppäreitä, suklaata jne. jokainen noin 200 eurolla. Paitsi se läppäri on kalliimpi.

Vierailija
7/13 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun ei kuulu enää esittää toiveita, lapsuus meni jo. Ei aikuisille tarvitse ostaa lahjoja.

Niin, ei tarvitse ostaa lahjoja mutta mitä jos joku silti haluaa niitä ostaa? Esim. mun äiti ja mummo ostaa mulle ja sisaruksille joka vuosi lahjat ja totta kai mieluummin pyydän heiltä jotain mitä tarvitsen kuin saan jotain turhaa koska he joka tapauksessa ostaa jotain vaikka sanoisi ettei tarvitse mitään.

Vierailija
8/13 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä porukat ostaa viä meille yli 30v "lapsille" lahjoja omasta tahdostaan. Ihan äiti kysyy oisko jotain mitä tarvisin/haluisin. Ja ihan voi paketissa olla arkipäivästä käyöttötavaraa, nytkin sanoin tarvitsevani pyyheliinoja.

Eiköhän kaikilla saa olla se omanlainen lahjaperinne.

Vierailija
9/13 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko vaatimaton toive. Ei paha.

Vierailija
10/13 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no omat vanhemmat niille lapsille ne lahjat ostaa ei muiden tarvitse, en itse ainakaan osta kuin vanhemmilleni, en veljien lapsille, miksi ostaisin

ei ap

Vierailija
11/13 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuuden määrittelee lahjan antaja ei sen pyytäjä.

Vierailija
12/13 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on älypuhelin niin et ansaitse lahjaa lainkaan. Moni köyhä ei saa jouluna MITÄÄN. Myy se puhelin ja osta sillä jotain mukavaa köyhile.

Jeesus mikä ääliö :D lahjoita itse koko omaisuutesi köyhille, törttö!!

Vierailija
13/13 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaat öljyvärit nyt on aika kalliita, mutta jos et kummoisia tarvitse niin ihan ok toive esittää kysyttäessä.