Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä ottaa itseä niskasta kiinni

Bingbing
16.11.2016 |

Vuoden ajan kestänyt jo tämä, elämänhallinta luisunut täysin omasta hallinnasta.

Kämppä ei pysy siistinä, siivoan päivittäin mutta törkyistä täällä on silti kun en siivoa tarpeeksi montaa paikkaa tarpeeksi usein. Pyykkivuori kasvaa helvetin nopeasti vaikka justiin viikonloppuna pesin monta koneellista. Tavaraa on liikaa, sitä ryöpsähtelee kaikkialta vaikka juuri vein 5 ikean kassillista kierrätykseen ja roskiin. Vessassa ankea näky, lattia täynnä kissanhiekan murusia jotka liiskaantuneet lattiaan kiinni. Asunto ahdistaa, liian ahdas ja vanhan aikainen. En jaksa muuttaakkaan tässä helvetin elämäntilanteessa.

Kouluhommat täysin retuperällä, koko muukin ryhmätyöryhmä on ihan uupunut tehtävien määrään ja mulle aina tulee isoin homma kun kukaan muukaan niitä ei tee. No minä sitten teen ne keskinkertaisesti, ja kun tulee huono arvosana, minua syytetään vaikka kukaan muu ei ole tehnyt lähes mitään työn eteen.

Syön, syön ja syön. Tiputtamani kilot ovat tulleet takaisin. Seksielämä on sammunut kun olen niin epävarma itsestäni kilojen takia etten enää halua antaa. Mies kiukuttelee kun kuulema olen ihan hyvä eikä ymmärrä.

En jaksa meikata. Olen epäsiistin näköinen. Hävettää edes päiväkotiin mennä kun olen ihan hirveen näkönen.

Mitä helvettiä teen. Vertaistukea pliis.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun elämältä paitsi että olen kotiäiti. Samaa htin paskaa joka päivä. Antakaa mun olla.

Vierailija
2/10 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on nyt jotain ydinperheeseesi liittyviä rasitteita? Onko välit äitiin isään sisaruksiin millaiset? Aluksi käydään läpi tämä! Ne nimittäin vaikuttavat eniten alitajuisella tasolla sinua kuirmittavasti niin että tuntuu sekavalta eikä tavarat löydä paikkojaan! Onko heillä jotain huolia joihin koet että tulisi osallistua ?

Vierailija
4/10 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panosta aluksi yhteen asiaan kerrallaan esim. liiat tavarat pois.

Miehen kanssa olisi hyvä keskustella ja sopia yhteistyöstä kaaoksen poissaamiseksi ja

seksistäkin voi keskustella siinä samalla.

Tsemppiä

Vierailija
5/10 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on nyt jotain ydinperheeseesi liittyviä rasitteita? Onko välit äitiin isään sisaruksiin millaiset? Aluksi käydään läpi tämä! Ne nimittäin vaikuttavat eniten alitajuisella tasolla sinua kuirmittavasti niin että tuntuu sekavalta eikä tavarat löydä paikkojaan! Onko heillä jotain huolia joihin koet että tulisi osallistua ?

On joitain ongelmia suhteissa vanhempiini. Niille ei mitään jokatapauksessa mahda. En itse usko että se korreloisi tämän minun saamattomuuteni kanssa, olen kuitenkin jo 10 vuotta asunut mieheni kanssa.

Vierailija
6/10 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sää välillä hölliä. Aina ei tarvitse suorittaa. Nyt on rentoutumisen aika.

Vierailija
7/10 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

bingbing kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On joitain ongelmia suhteissa vanhempiini. Niille ei mitään jokatapauksessa mahda. En itse usko että se korreloisi tämän minun saamattomuuteni kanssa, olen kuitenkin jo 10 vuotta asunut mieheni kanssa.

Vierailija
8/10 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sää välillä hölliä. Aina ei tarvitse suorittaa. Nyt on rentoutumisen aika.

Mahdotonta rentoutua hyvillä mielin jos taustalla pyörii miljoona ajatusta tekemättömistä tehtävistä ja kotitöistä!

Vierailija
9/10 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

bingbing kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne isään ja äitiin liittyvät ongelmat VAIKUTTAVAT eri tasolla kuin suhde mieheesi! Voit olla esim tiedostamattomalla tasolla raivoissasi heille jostain ja se jää jurnuamaan! Luota tunnen näitä asioita. Käyppä läpi onko sellaista sinulla takana. Jos olet vihainen anna siihen tietoiseti lupa se on vain tunne! Äyskä aikasi ja sitten anna anteeksi. Elämme vain kerran meiningillä anteeksi olipa se mitä oli - ellei sitä voi kerran korjata!

Vierailija
10/10 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut? Voin tulla kaveriksi/avuksi? T.työtön/HKI

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä