Jos miehillä on lupa pettää nyt ihan gynekologin luvallakin
Niin miksi meitä naisia edelleenkin syytetään lorttoudesta ja "huorailusta" kun emme edes halua seksiä. Ihan älytöntä lukea koko ajan valitusta naisten siveettömyydestä ja samaan aikaan pitäisi olla palvelemassa miehen seksuaalisuutta virallisten tahojenkin puolesta.
Miehet haluavat seksiä koko ajan ja haluavat pettää sekä olla moniavioisia. Miksi se on meidän naisten vika?
Kommentit (9)
Pahus. Olen lukenut tämän tekstin jo useaan kertaan enkä vieläkään käsitä mitä tässä oikeasti sanotaan...ehkä se vielä aukeaa :)
Ettekö lukeneet toista keskustelua? Gynekologi sanoi että mies saa pettää jos naista kyllästyttää. Tämä tarkoittaa tietenkin sitä että useiden naisten on tyydytettävä miehiä.
Miehet kuitenkin samaan aikaan kauhistelevat naisten vapaata seksuaalisuutta ja lorttoutta vaikka niitähän tarvitaan tässä vain yhä enemmän.
Jos naiset eivät halua seksiä, miksi seksuaalisuudellemme on kymmeniä eri haukkumasanoja? Ei nainen halua.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö lukeneet toista keskustelua? Gynekologi sanoi että mies saa pettää jos naista kyllästyttää. Tämä tarkoittaa tietenkin sitä että useiden naisten on tyydytettävä miehiä.
Miehet kuitenkin samaan aikaan kauhistelevat naisten vapaata seksuaalisuutta ja lorttoutta vaikka niitähän tarvitaan tässä vain yhä enemmän.
Jos naiset eivät halua seksiä, miksi seksuaalisuudellemme on kymmeniä eri haukkumasanoja? Ei nainen halua.
En jaksanut etsiä kyseistä artikkelia, mutta puhuttiinko siinä tosiaan vain miehistä vai myös naisista?
Vierailija kirjoitti:
Ime hevosen kyrpää läski homo!
Ikäsi? Koulutustaustasi? Ammattisi? Puoluekannatuksesi?
– Jos on itse irtisanonut eroottisuuden parisuhteesta, yksiavioisuuden vaatimus on mielestäni väärin. Pitäisin rajana vaikkapa kuutta kuukautta.
Hän korostaa, etteivät seksin puutteesta kärsi vain miehet, vaan myös naiset."
Mikäs auktoriteetti gynekologi on tällaisessa asiassa?
Vierailija kirjoitti:
– Jos on itse irtisanonut eroottisuuden parisuhteesta, yksiavioisuuden vaatimus on mielestäni väärin. Pitäisin rajana vaikkapa kuutta kuukautta.
Hän korostaa, etteivät seksin puutteesta kärsi vain miehet, vaan myös naiset."
Eli myös naisilla on gynekologin mukaan oikeus pettää. Olipa onneton postaus taas.
Revat kiinni vaan - niin nyt on päätetty!