Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avon-tuotteet. Onko hyviä?

Vierailija
16.11.2016 |

Hinnat edullisia, mutta kuinka laadun kanssa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kaikilla on omat mieltymyksensä ja tarpeensa vaikkapa ihonhoidon suhteen, mutta sanoisin valtaosan käyttämistä tuotteista olleen hyviä.

Muutamia esimerkkejä hyvistä tuotteista: silmämeikinpohjustaja (sellainen pieni purkki), huulipunat (paitsi ne halvimmat selkeästi nuorille suunnatut), suihkugeelit/- ja saippuat, vartalovoiteet, techniques sarjan hiustenhoitotuotteet ja monet tuoksut.

Deodoranteista en niin perusta, koska kuivattavat kainaloideni ihoa ja ovat aika liruja. Ripsivärit eivät ole itselläni toimineet.

Vierailija
2/4 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaukset kivannäköisiä, mutta siihen se jääkin. En suosittele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuva lupaa enemmän kuin tuotteet on todellisuudessa.

Huulipunat hyviä, hajuvedet hyviä, riippuu tietty tuoksusta. Hinnan mukaisia tuotteet yleisesti eli edullinen tuote, ok tuote.

Vierailija
4/4 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesuaineet on minusta liian voimakkaita. Kuivattaa ihon ja haisee todella vahvasti. Rasvat taas ei nekään kummoisia ole.

Meikit taas on todella hyviä. Ripsivärit pysyy varisematta koko päivän, huulipunat myös kestää pitkään, eivät maistu vahvasti ja ovat todella pigmenttisiä. Kärsin itse ärtyvästä suolesta ja yleensä huulipuna aiheuttaa kauheat mahakivut mutta avonin ei. Luomiväreissä on todella paljon pigmenttiä ja kestää luomilla koko päivän. Puuterit ja poskipunat myös laadukkaita. Samoin kajaalit jne. En ole kokeillut meikkivoidetta.

Itse olin aikoinaan yllättynyt kuinka laadukkaita tuotteita avonilla on kun esim oriflamen tuotteista suurin osa on käyttökelvottomia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä