Inhoan jalkoja!
Olen inhonnut jalkoja niin kauan kuin muistan ja erityisesti vihaan jalkapohjia varpaiden lisäksi. Liitän (huonosti hoidettuihin) jalkapohjiin sekä varpaisiin likaisuuden, laiskuuden, epämiellyttävät hajut, kuivat ja lohkeilevat kantapäät (hyisaakeli), erilaiset taudit tai epämääräiset sairaudet (syylät, hiivat, sienet...), kellastuneet tai muuten vaan sairaat ja epänormaalit kynnet/ihon ja se tapa, jolla jalkapohjien iho käpristyy jalkaa taittaessa on inhottavaa. Siitä tulee mieleen lähinnä aivot. Siedän oikeastaan vain omia jalkapohjiani. Hotelleissa, uimahalleissa tai muissa vastaavissa paikoissa oksettaa mennä suihkuun, kun tietää siellä olleen tuhannet muut ihmiset paljain, ehkäpä hiivaisin ja syyläisin, jaloin. Pahinta ovat huomattavasti ylipainoisten jalat kokonaisuudessaan: niissä yhdistyy hyvin usein kaikki nuo edellä mainitsemani asiat. Vauvojen jalat eivät sitten inhota ollenkaan vaan ne ovat jopa söpöt. En tykkää katsella mainoksia, joissa mainostetaan jotain pattereilla toimivaa jalkahöylää, vaikka mainoksen naisen jalat ja iho ovat täydellisessä kunnossa. Saan silti inhottavan olon. En mmärrä niitä, jotka haluavat nuolla varpaita ja kiihottuvat muutenkin jaloista. Hyi wittu!
Kommentit (3)
Ihan lapsesta asti on ollut jalkainhoa. Varhaisimmat muistot sieltä n. 5 ikävuoden lähettyviltä.
- AP
Tässä muutamia esimerkkejä, jotka pistävät oksennuksen tulemaan suuhun:
1. http://florianbuehler.com/material/dirtyfeet00.jpg
- AP
Milloin tämä jalkainho on alkanut, muistatko?
Mä inhoan napoja. Mulla oikein sattuu omaan napaan jos näen jonkun toisen navan tai mikä kamalinta, joku sormeilee napaa tms.