Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinderissä 67 matchia, ei yhteydenottoja

Vierailija
16.11.2016 |

Olen siis nainen ja toista kertaa tinderiä kokeilemassa. Eka kerralla kirjoittelin jonkun verran miehille, mutta vastaukset oli aika nihkeitä. Nyt päätin, että odottelen vain miesten aloituksia. Joten tällä hetkellä tosiaan on 67 matchia, heistä yksikään ei ole aloittanut keskustelua. Muutama aloitus on tullut, mutta oman vastaukseni jälkeen ei ole juuri kuulunut... ihmettelen vain kuka pääsee jatkuvasti tinder treffeille?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis nainen ja toista kertaa tinderiä kokeilemassa. Eka kerralla kirjoittelin jonkun verran miehille, mutta vastaukset oli aika nihkeitä. Nyt päätin, että odottelen vain miesten aloituksia. Joten tällä hetkellä tosiaan on 67 matchia, heistä yksikään ei ole aloittanut keskustelua. Muutama aloitus on tullut, mutta oman vastaukseni jälkeen ei ole juuri kuulunut... ihmettelen vain kuka pääsee jatkuvasti tinder treffeille?

Niin että miten?

Vierailija
22/35 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että miten?

Tuollahan se oli selitetty, kannattaa lukea ketju ennen kuin kommentoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että miten?

Tuollahan se oli selitetty, kannattaa lukea ketju ennen kuin kommentoi.

Niinpäs näkyy. Vähän hämmentää kun aloitusta ei lasketakaan aloitukseksi.

Vierailija
24/35 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli yhdellä tinderöintikerralla tuo ongelma, ettei kukaan oikeen alkanut jutella tai vastaillut omiin yrityksiini. Nyt on mennyt paremmin, sadasta matchista varmaan 20 kanssa tullut edes jotain keskustelua, ja muutaman kanssa voisi ehkä jopa tavata :)

Vierailija
25/35 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä aikuisen miehen kokemuksia.

Tinderissä 3-4 viikona aikana noin sata matchia. Olen klikkaillut mielestäni itseni tasoisia ja itseni paremman tasoisia naisia 10 v itseäni nuoremmista 7 v itseäni vanhempiin naisiin.

Moni nainen on poistanut matchin kun en ole aloittanut liehittelyä ja egoboostausta.

Noin 15 naista on laittanut aloitusviestin, kaikkiin en ole vastannut, usein keskustelu tyrehtyy naisen puolelta. Joskus minä en jaksa jatkaa keskustelua kun vastapuoli vaikuttaa hieman passiiviselta.

Itse olen aloittanut keskustelun noin 20 naisen kanssa, usein keskustelu tyrehtyy naisen puolelta.

Olen ehdottanut tapaamista noin 7-8 naiselle, kukaan ei ole kehdannut suoraan kieltäytyä. Noin viisi tavattu, pari helmeä, muut eivät olleet kovin kiinnostavia.

Pari naista perui sovitun tapaamisen samana päivänä, flunssaan tms. vedoten.

Yksi nainen ehdotti tapaamista, oli  epäluonteva ja hermostuneen oloinen tavatessa eikä oikein osannut ylläpitää keskustelua. En innostunut.

Jatkan harjoituksia vielä pari viikkoa ja sitten poistan profiilini.

Vierailija
26/35 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan matcheja niin hyvännäkösiltä jätkiltä etten uskalla puhua niille. Ne kuitenkin likettää vaan kaikki naiset järjestyksessä ja nauraa mulle. Toinen et ei vaan jaksa. Tossa noita mätsejä on mut ei helvetti en jaksa alkaa puhuu kaikkien kanssa.

Vierailija
27/35 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä saan matcheja niin hyvännäkösiltä jätkiltä etten uskalla puhua niille. Ne kuitenkin likettää vaan kaikki naiset järjestyksessä ja nauraa mulle. Toinen et ei vaan jaksa. Tossa noita mätsejä on mut ei helvetti en jaksa alkaa puhuu kaikkien kanssa.

Siinä taas naisten ongelmia kerrakseen, on paljon mätsejä ja hyvännäköisiä miehiä mutta ei vaan jaksa :D

Meanwhile miehellä on jotain 0-10 mätsiä ja kaikki on jotain vanhoja lihavia rumia yksinhuoltajia.

Vierailija
28/35 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä taas naisten ongelmia kerrakseen, on paljon mätsejä ja hyvännäköisiä miehiä mutta ei vaan jaksa :D

Meanwhile miehellä on jotain 0-10 mätsiä ja kaikki on jotain vanhoja lihavia rumia yksinhuoltajia.

Meneppä takaisin sinne ylikselle inisemään voimafantasioitas. Luitko vain osan kommentista?

En uskalla. En uskalla koska en luota siihen et miehet käyttää tinderiä niinkuin kuuluisi, heittää likeä vain niille jotka kiinnostaa. Koko elämäni miehet nauraneet mulle joten joo, pelko on todellista. Itsetunto paskana. Ujo ikisinkku. Mätsi kivan näkösen tyypin kanssa = kusetusta? Näin mun mieli toimii.

Vierailija
29/35 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos en ole sinkku. Mitä olen kavereiden tinderöintiä katsellut vierestä, niin se on käsittämätöntä kyttäilyä. Juuri tuota, että "oot ihan ok, mutta kattellaan..." Joo, odotellaan kuuta taivaalta. Koko ajan mielessä jotain vieläkin parempaa. Vähän kuin lapsi lelukaupassa, kun ei osata päättää. Tuntuu, ettei aidosti edes haluta tustua, koska jossain nurkan takana voi olla vielä se täydellisempi tapaus.

Ja jos olisin sinkku, olisin mielummin yksin kuin noilla lihamarkkinoilla.

Vierailija
30/35 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos en ole sinkku. Mitä olen kavereiden tinderöintiä katsellut vierestä, niin se on käsittämätöntä kyttäilyä. Juuri tuota, että "oot ihan ok, mutta kattellaan..." Joo, odotellaan kuuta taivaalta. Koko ajan mielessä jotain vieläkin parempaa. Vähän kuin lapsi lelukaupassa, kun ei osata päättää. Tuntuu, ettei aidosti edes haluta tustua, koska jossain nurkan takana voi olla vielä se täydellisempi tapaus.

Olet ilmeisesti nainen ja kaverisi myös naisia?

Itse olen valitettavasti saanut todeta tuon tinderin varjopuolen miehenä.

Treffien sopiminen on ihan täyttä tuskaa ja kun saat ne sovittua esim viikon päähän niin nainen peruuttaa aina treffit flunssa-tekosyyllä. Ihan helvetin turhauttavaa ja masentavaa.

Mulla on tänä vuonna ollut kaksi kertaa sovittuna samalle viikolle kahdet treffit, kaikki nämä neljä treffiä peruttiin naisten puolelta "flunssan" takia.

Vierailija
31/35 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meneppä takaisin sinne ylikselle inisemään voimafantasioitas. Luitko vain osan kommentista?

En uskalla. En uskalla koska en luota siihen et miehet käyttää tinderiä niinkuin kuuluisi, heittää likeä vain niille jotka kiinnostaa. Koko elämäni miehet nauraneet mulle joten joo, pelko on todellista. Itsetunto paskana. Ujo ikisinkku. Mätsi kivan näkösen tyypin kanssa = kusetusta? Näin mun mieli toimii.

ei miehet liketä naisia, joita ei nussisi. Parisuhdettahan ei tinderissä edes etsitä. Eli kyrpää olisi ainakin tiedossa alfoilta.

Vierailija
32/35 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei miehet liketä naisia, joita ei nussisi. Parisuhdettahan ei tinderissä edes etsitä. Eli kyrpää olisi ainakin tiedossa alfoilta.

Minä ainakin miehenä etsin vain ja ainoastaan parisuhdetta mutta ei naisilta ole tullut vastakaikua. En sitten tiedä toimisiko paremmin sellainen lähestymistapa että tähtäisin vain seksisuhteen saamiseen?

Vierailija
33/35 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haet tinderistä ? Kannattaa itse jutella myös aktiivisesti, ja aloittaa keskusteluja. Jos haluat vain seksiä, kannattaa siitä aika suoraan sanoa :) Itse ainakin kun seksi seuraa kaipaan, löytyy sitä usein jo samalla päivälle/ilalle. Jos taas haen treffi seuraa, pidän yleensä juttelua yllä pari pv, ja otan selvää minkälainen tyyppi on kyseessä, ja jos hänen puolelta ei ole treffi pyyntöä tullut niin ehdotan itse.

Vierailija
34/35 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä haet tinderistä ? Kannattaa itse jutella myös aktiivisesti, ja aloittaa keskusteluja. Jos haluat vain seksiä, kannattaa siitä aika suoraan sanoa :) Itse ainakin kun seksi seuraa kaipaan, löytyy sitä usein jo samalla päivälle/ilalle. Jos taas haen treffi seuraa, pidän yleensä juttelua yllä pari pv, ja otan selvää minkälainen tyyppi on kyseessä, ja jos hänen puolelta ei ole treffi pyyntöä tullut niin ehdotan itse.

Mutta sinähän olet nainen, kyllähän sitten löydät miehestä seuraa aivanihin haluat.

Vierailija
35/35 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei tää "kattellaan" on sitä, että naisella on jo treffit jonkun tai useamman miehen kanssa sovittuna, eikä halua sopia kerralla enempää. Ainakin omalla kohdalla se on sitä. Kuitenkaan muissakaan matcheissa ei ole mitään vikaa ja heitäkin olisi kiva tavata. Siksi tulee oltua epämääräinen ja pelattua aikaa - ei siksi että etsisin kissojen ja koirien kanssa vieläkin parempia miehiä. Osalle sanon ihan suoraankin, mikä on homman nimi, mutta kaikille ei viitsi kun kaikki eivät ole netissä niin avoimia että voisin arvioida, loukkaako heitä se tieto että olen matchannut muitakin miehiä ja jopa tapailen heitä.