Tinderissä 67 matchia, ei yhteydenottoja
Olen siis nainen ja toista kertaa tinderiä kokeilemassa. Eka kerralla kirjoittelin jonkun verran miehille, mutta vastaukset oli aika nihkeitä. Nyt päätin, että odottelen vain miesten aloituksia. Joten tällä hetkellä tosiaan on 67 matchia, heistä yksikään ei ole aloittanut keskustelua. Muutama aloitus on tullut, mutta oman vastaukseni jälkeen ei ole juuri kuulunut... ihmettelen vain kuka pääsee jatkuvasti tinder treffeille?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Olen siis nainen ja toista kertaa tinderiä kokeilemassa. Eka kerralla kirjoittelin jonkun verran miehille, mutta vastaukset oli aika nihkeitä. Nyt päätin, että odottelen vain miesten aloituksia. Joten tällä hetkellä tosiaan on 67 matchia, heistä yksikään ei ole aloittanut keskustelua. Muutama aloitus on tullut, mutta oman vastaukseni jälkeen ei ole juuri kuulunut... ihmettelen vain kuka pääsee jatkuvasti tinder treffeille?
Otsikossa sanot, että ei ole yhteydenottoja, mutta tekstissä väität, että muutama aloite on miehiltä tullut. Mikä on siis? On tullut yhteydenottoja vai ei? Ja kuinka paljon on muutama?
Noh, he juttelevat tarpeeksi kiinnostavien kanssa ennemmin. Tyyliin aina jotain parempaa tulee.. Esimerkkinä mä mätsäsin yhden kivan näköisen nuoren miehen kanssa ja aloin itse juttelemaan. Juttelu sujui ihan ok ja pyysi numeroani ja puhuttiin whatsappissa niitä näitä mutta kyl se siihen sitten tyrehtyi. No pari päivää myöhemmin eräs kaunis kaverini (nuori, blondi, oikein sädehtivät kirkkaat silmät) mätsäs saman tyypin kaa ja tää mies otti heti yhteyttä todella kiinnostuneesti ja innokkaasti kaveriini. Ja kyseli kaikkea. Että näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikossa sanot, että ei ole yhteydenottoja, mutta tekstissä väität, että muutama aloite on miehiltä tullut. Mikä on siis? On tullut yhteydenottoja vai ei? Ja kuinka paljon on muutama?
Siis matcheja on ollut ehkä 75 ja 8x on joku kysynyt tyyliin mitäs sinne. Sitten kun olen itse vastannut niin ei kuulu enää mitään. Nämä 67 eivät ole kirjoitelleet.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis matcheja on ollut ehkä 75 ja 8x on joku kysynyt tyyliin mitäs sinne. Sitten kun olen itse vastannut niin ei kuulu enää mitään. Nämä 67 eivät ole kirjoitelleet.
Ap
Kahdeksan on siis yhtä kuin ei mitään. Kannattaa miettiä mikä vastauksissasi on vikaa, jos sinä olet aina se, joka lähettää viimeisen viestin.
Miehillä on usein kuulemma taktiikkana antaa kaikille sydäntä (tai miten tinderit yms toimivatkaan), eli siis kaikki vähääkään naiset näköiset kelpaa alkuvaiheessa. Sitten kun matcheja tulee, aletaan vasta syynätä ne oikeasti mielenkiintoiset ja kauniit. Jännä taktiikka kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Itse hyppisin riemusta, jos tuollaisessa prosentilla saisi vastapuolen matcheista yhteydenottoja - tuollainen nelisenkymmentä yhteydenottajaa 218 matchista lämmittäisi mieltä, nykyisin pyöreän nollan sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kahdeksan on siis yhtä kuin ei mitään. Kannattaa miettiä mikä vastauksissasi on vikaa, jos sinä olet aina se, joka lähettää viimeisen viestin.
Jos toinen laittaa mitäs sinne, itse koitan vastata jotain mukavaa tyyliin ihan kivasti tässä mökillä nyt tms ja mitäs sinne... siihen se jääkin. En osaa tuntemattomille sen ihmeellusempiä vastailla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on usein kuulemma taktiikkana antaa kaikille sydäntä (tai miten tinderit yms toimivatkaan), eli siis kaikki vähääkään naiset näköiset kelpaa alkuvaiheessa. Sitten kun matcheja tulee, aletaan vasta syynätä ne oikeasti mielenkiintoiset ja kauniit. Jännä taktiikka kyllä.
Päinvastoin sitten todellisuudessa. Naiset antavat kaikille vähänkin OK näköisille sydäntä ja sitten poimivat viestejä laittaneista ne kaikkein parhaimman näköiset.
Pääset tindertreffeille kun vastaat siihen "mitäs sinne?" viestiin että "ihan hyvää kiitos, entä sinne? mennäänkö kahville esim. tiistaina tai torstaina joskus seitsemän maissa?"
Ehkä yksi sadasta tuhannesta on kirvesmurhaaja ja silläkään tuskin on kirvestä mukana kahvilassa. Jos luulet olevasi parempi suodattamaan potentiaalisia kirvesmurhaajia chattikeskustelun kuin kahvipöytäkeskustelun kautta niin olet ehkä väärässä.
Minusta tuntuu, että monilla on taipumusta odottaa jotain ihmeellistä siltä chatiltä ja sitten lähteä sellaisen "vei jalat alta" -tyypin kanssa treffeille. Todellisuus taitaa kuitenkin olla ettei ne mukavimmat kahviseuralaiset ole välttämättä mitään chattiexperttejä, tai että sellainen livenä kivasti toimiva arkinen lörpöttely chattimuodossa voikin tuntua todella laimealta niihin imarteleviin tarkkaan laskelmoituihin tai imeliin hurmausviesteihin tyyliin "Hei kaunotar! Tulin juuri hyväntekeväisyyskummilapseni kanssa laskuvarjohyppäämästä ja nyt olisi mukava viettää kaltaisesi todella upean ilmestyksen kanssa kahvihetki, heti kun sinulle vaan sopii ;)" -viesteihin verrattuna.
En yllättyisi jos tylsimmät ja surkeimmat viestittäjät olisikin todellisuudessa niitä normaaleimpia livetreffikumppaneita jos sellaisille koskaan pääsisivät.
Mulla on mätsejä 246, joiden kanssa ei siis mitään keskustelua ole tapahtunut.
Sitten on lisäksi 118 keskustelunavausta, joista itse olen aloittanut kolme. Lisäksi n. 20 mätsiä olen poistanut, joku tosi epäasiallinen/jankkaaja/vahinkomätsi.
Latasin Tinderin heinäkuussa, välillä käytän aktiivisemmin, välillä viikkoja etten avaakaan. Tavannut olen kuusi tyyppiä.
Kyllä miehet lähestyy mutta vain niitä kaikista kauneimpia naisia. Minullakin oli heti tinderin lataamisen jälkeen parissa päivässä yli 100 matchia. No olen toki monilla treffeilläkin käynyt ja jokusen uuden ystävän saanut jne. Mitään vakavampaa ei kyllä ole löytynyt.
Heh, satoja matchejä.. Itse 3v tinderissä, yessiä päivittäin vähänkään viehättäviin ehdokkaisiin, enkä tiedä miltä match tai se chatti näyttää. Yöelämästä löydän ihan hyvännäköisiä peti/treffikumppaneita. Kuvana paidallisen ylävartalon vyötäröstä ylöspäin sekä kasvot näyttävä perus profiilikuva.
Vierailija kirjoitti:
Sitten on lisäksi 118 keskustelunavausta, joista itse olen aloittanut kolme. Lisäksi n. 20 mätsiä olen poistanut, joku tosi epäasiallinen/jankkaaja/vahinkomätsi.
Latasin Tinderin heinäkuussa, välillä käytän aktiivisemmin, välillä viikkoja etten avaakaan. Tavannut olen kuusi tyyppiä.
Whaaatt!! En nyt oikein ymmärrä tätä naisten logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Pillua olet antanut kuudelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pillua olet antanut kuudelle
Nää ylitulkinnat on aina AV:n parasta antia! =D Eihän tuossa puhuttu mistään muusta kuin tapaamisesta. Varmaan sun unimaailmassa ensitreffeillä aina pannaan, kun et totuutta tiedä, kun et sinne ensitreffeillekään koskaan pääse.
Kokeilin Tinderiä muutaman kuukauden. Tykkäsin sadoista miehistä. Tuloksena 6 matchia, 4 keskustelua (jotka aloitin itse) ja yhdet kamalat treffit.
Aivan täyttä hepreaa nämä "on mulla satoja matchejä ja miehet aloittaneet kymmeniä keskusteluja" -jutut...
Itse olen mies ja mulla tilastot ensimmäisen viikon aikana:
1400 tykättyä naista (eli olen antanut jokaisena 7 päivänä orjallisesti ne maksimi 200 tykkäystä)
12 mätsiä
1 nainen aloittanut keskustelun
itse aloittanut keskustelun 9 naiselle
näistä 9 naisesta minulle vastasi ainakin yhden tai kahden viestin verran ehkä joku 4 tai 5
saldona 2 puhelinnumeroa
toisen kanssa jolta sain puhelinnumeron suunnitellaan näkevämme tulevana viikonloppuna mutta tindernaiset tuntien en pidätä hengitystäni, on todella yleistä että jopa sovitut treffit perutaan kuitenkin naisten puolelta.
Minä ainakin aktiivisesti aloitin keskusteluja, kun tuttujen miehien kanssa jutellessa - he ovat kyllästyneet siihen että naiset odottaa aina aloitteen tekemistä. Ja kyllä tuli juttua, ja treffejä paljonkin :)
Minä en tapaa enää ketään. Feikkejä, hulluja ja muuten vaan sekaisin olevia naisia täynnä koko palvelu.
Viimeisin vaikutti normaalilta, mutta lopulta:
Esitteli itsensä ravintolapäälliköksi = oli mäkkärin vuoropäällikkö
Kertoi olevansa tasapainoinen = puhui tapaamisen ajan mielenterveysongelmistaan
Lopuksi kyynel silmässä kertoi, kuinka huonosti hoidetut raha-asiat vei luottotiedot
Kuuntelin kaiken ja nyökkäilin myötätutoisesti. Lopulta maksoin juomat ja poistuin illan hämärään - lopullisesti.
täällä 218 matchia eikä yhtään aloitetta naisilta