Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä näitä nykyajan miehiä vaivaa, kun pitää olla yltä päältä tatuoituja?

Vierailija
16.11.2016 |

Tinderissä ja muissa deittijutuissa tulee koko ajan vastaan näitä. Käsivarressa tai molemmissa kunnon "hihat" ja rintakehässä jotain olevinaan omaperäisiä tribaalikuvioita/ muita typeryyksiä. Moni hyvännäköinen mies täysin pilalla noiden takia. Monilla näkee myös noita tribaalikuvioita käsivarren ympäri, olevinaan jotenkin cool vai? Joka toisella sama tribaali. Hohhoijaa.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea ja karismaattinen mies on kuuma. Siihen vielä hyvän artistin tekemät tatuoinnit, niin superkuuma!

Kuten joku aiemmin jo kommentoi, niin kyllä tatuoinnit voi olla rumiakin. Ruma tatuointi rumentaa tosi paljon, mutta hyvä tatuointi näyttää hyvälle ja ainakin omissa silmissäni saa henkilön näyttämään vieläkin kuumemmalta.

Pidän myös raskasti tatuoituja naisia seksikkäinä (olen siis bi nainen). Tunnen paljon enemmän vetoa tatuoituihin naisiin, kuin tatuoimattomiin. On siinä tietty kyse elämäntyylistäkin, eli tatuoitu on usein enemmän rock'n'roll, kuin tatuoimaton ;D

Lesbopiireissä näyttäisi olevan myös suosiossa tatuoidut naiset. I like <3

Vierailija
42/62 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy! Muut ei oo niinku mä haluuun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että pelastitte mun päivän :''''''''D Tervetuloa 2016 luvulle!

Vierailija
44/62 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhutaan koko ajan jostain jännämiehistä? Eivätkö nämä miehet osaa sitten olla "jänniä" ilman tatuointeja vai? Ei mulla ainakaan tatuoinneista tulee mieleen mikään jännä ja seksikäs alfauros tai panomies. Itse en ainakaan halua miestä joka on täyteen hakattu.

Vierailija
45/62 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder on panosovellus. Panosovelluksessa on jännämiehiä. Jännämiehet saavat pesää jännämieslookillaan kalukarusellissa pyöriviltä pissiksiltä. Myös naisilla on tatuointeja, mutta kiva että teet tällaisia miesvihaisia yleistyksiä.

Tässä tiivistettynä.

T. ei tatuoitu mies joka ei Tinderissä pyöri

Ohis, mutta annat itsestäsi todella idiootin kuvan käyttämällä sänoja "jännämies", "pesää" ja "kalukaruselli". Toivottavasti älyät olla puhumatta tähän tyyliin irl. Yök.

Sanoo hän, joka käyttää sanaa irl ja yök. :D

Pitäisiko teidän mennä treffeille?

No onhan nuo nyt ällöttäviä fraaseja.

Ei sitä kukaan ole kiistänytkään vaan henkilön älykkyyttä, joka käyttää sanoja idiootti, yök, irl ja nyt vielä ällöttävä. 

Esim. annat itsestäsi todella huonon kuvan käyttämällä sanoja "jännämies", "pesää" ja "kalukaruselli". Toivottavasti älyät jatkossa olla puhumatta tuohon tyyliin.

No tajusit pointin silti? Ihme kyllä.

Kuka sä kuvittelet olevasi?  Paheksut tietyä käytöstä, johon sorrut itsekin ja joka toisessa lauseessa haukkut muita. Jos et kykene tuomaan keskusteluun mitään muuta kuin ohi aineen meneviä henkilökohtaisuuksia pitäisikö sinun menna kotiin vähän vielä kasvamaan?

Vierailija
46/62 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder on panosovellus. Panosovelluksessa on jännämiehiä. Jännämiehet saavat pesää jännämieslookillaan kalukarusellissa pyöriviltä pissiksiltä. Myös naisilla on tatuointeja, mutta kiva että teet tällaisia miesvihaisia yleistyksiä.

Tässä tiivistettynä.

Ohis, mutta annat itsestäsi todella idiootin kuvan käyttämällä sänoja "jännämies", "pesää" ja "kalukaruselli". Toivottavasti älyät olla puhumatta tähän tyyliin irl. Yök.

Ei sitä kukaan ole kiistänytkään vaan henkilön älykkyyttä, joka käyttää sanoja idiootti, yök, irl ja nyt vielä ällöttävä. 

Esim. annat itsestäsi todella huonon kuvan käyttämällä sanoja "jännämies", "pesää" ja "kalukaruselli". Toivottavasti älyät jatkossa olla puhumatta tuohon tyyliin.

Kuka sä kuvittelet olevasi?  Paheksut tietyä käytöstä, johon sorrut itsekin ja joka toisessa lauseessa haukkut muita. Jos et kykene tuomaan keskusteluun mitään muuta kuin ohi aineen meneviä henkilökohtaisuuksia pitäisikö sinun menna kotiin vähän vielä kasvamaan?

Haha, siellä joku järjen jättiläinen ohjeistaa... Onko nämä omat kommenttisi kovastikin aiheessa pysyneet? :D

Vierailija
47/62 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

I like tattooed men and I cannot lie!!

Vierailija
48/62 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan tatuoituja miehiä <3 Ja joo kunhan ne on tehty hyvin eikä mitään elämämkoulu tribaaleja yms vastaavia tihrustuksia.

Vierailija
49/62 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä vain jonkun naisen vastine ja provoilua siihen miesten ainaiseen valitukseen tatuoiduista naisista? Minua ainakin ärsyttää se, että joku kuvittelee, että muiden pitäisi elää häntä miellyttääkseen. Yhtäkään tatuointia ei ole itselläni eikä tule, mutta muut saavat ottaa niin paljon kuin huvittaa. Ovat ne minullekin turn off, mutta niin on moni muukin asia eikä niistä ole mitään tarvetta valittaa. Tehkää mieluummin aloituksia siitä, mikä oli hyvännäköistä tinder-miehillä.

Vierailija
50/62 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt oikein yleistetään niin enemmän tuntuu tatuoidut tykkäävän toisistaan ja ei-tatuoidut tykkäävän toisistaan. 

Omakin miesystävä/avokki on yrittänyt tässä vuosien varrella saada mua ottamaan ties mitä valkoisen tytön harmaasävyistä unisiepparia tai linnunsulkaa kylkeen "kun sulla on niin kaunis kroppa niin se olisi aivan ihana kangas tollaselle herkälle tatuoinnille :3333", ja tyypillä itsellään on yksi tatuointi. Ehkä siitä tatuoinnin hakkaamisesta saa jonkun pysyvän tatuointikuumeen, jonka sitten yrittää tartuttaa lähipiiriinkin :D 

No ei vaan, vitsi vitsinä. Tässä nyt vaan yritin tuoda sitäkin pointtia esille, että jotkut ihan oikeasti tykkää tatuoinneista. Monet kauneuskäsitykset ovat samansuuntaisia kaikilla, mutta tämä tatuointiasia on sellainen joka jakaa porukkaa aika paljon. Että jos joku täällä ihan oikeasti ihmettelee, että miksi tuo mies/nainen haluaa rumentaa itseään, niin vastaus on se että ei se rumenna itseään itsensä EIKÄ niiden, joita tämä todennäköisesti yrittää tavoitella, silmissä. Kyllä noita fullsleevejen kuolaajia löytyy oikeasti omastakin kaveripiiristä, vaikka en lukeudu heihin. 

Vierailija
51/62 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällö näky kun kokit patsastelevat keittiö-tv:ssä tai lihatiskimyyjät aspaavat käärme-tikari-pääkallokuvitetuin käsivarsin. Samoin kun aikuinen mies tai nainen proudly presents sinimustia iholäiskiä t-paidassa tai topissa höpöhöpöohjelmassa.

Vierailija
52/62 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tiivistettynä.

Haha, siellä joku järjen jättiläinen ohjeistaa... Onko nämä omat kommenttisi kovastikin aiheessa pysyneet? :D

Ei hän kovin väärässä ole. Hymiöitä.

Vierailija
53/62 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi puhutaan koko ajan jostain jännämiehistä? Ei mulla ainakaan tatuoinneista tulee mieleen mikään jännä ja seksikäs alfauros tai panomies. Itse en ainakaan halua miestä joka on täyteen hakattu.

Oikeesti niin tämä! Jännämies on vaa hellyttelynimi pahimman luokan narsisteille tai muuten vain vinksahtaneille miehille, jotka tasan näyttäytyy suurin osa kunnon kansalaisina eivätkä palstan "kiltti"miehet tosiaan voi päältä päin nähä, millanen ihminen kukanenkin on. Itte asiassa palstalla itseään kilteiksi kutsuvat miehet on niitä pahimpia jännämiehiä.

Tietenkin osa on poikkeuksia ja näkee päältä päin, ettei kaikki oo kunnossa (tämä Ex- Miss Helsingin pahoinpidellyt poikaystävä). Anteeksi pinnallisuuteni, mut näkeehä siitä äijästä, et kyseessä ei oo mikään lämmintä syliä tarjoava nallekarhu.

Tatuoinnit ei tee "jännämieheksi", vaikka "jännämiehellä" voi olla tatuointeja.

Vierailija
54/62 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun ap kuulukaan tykätä tatuoinneista.

Mutta lopeta toi tyhmä vinkuminen, että miehet ei oo niinku sä haluaisit! Jokainen olkoon sellainen kuin haluaa, ja niinollen löytäköön kumppanin, jolla on samat meiltymykset. Mä oon tatuoitu nainen ja RAKASTAN tatuoituja miehiä, tai siis sitä tyyliä. Ainut mies, jota rakastan, on oma aviomies, joka on todella tatuoitu. Kasvotatuoinneista en oikein tykkää, eikä miehenikään, mutta muuten saa olla ihan täyteen tatuoitu. Todella seksikästä!

Ihmisiä ja mieltymyksiä on moneen junaan!

En mäkään tykkää esim.jostain implanteista naamassa, venytetyistä alahuulista tai tatuoiduista silmistä, mutta jos joku muu tykkää niin ei mua haittaa. Mun ei oo pakko sellaisen kanssa pariutua.

Vierailija
55/62 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mullakaan ole yhtään tatuointia,silti en saa pillua,pitäisikö ottaa joku kuva? Saako sitten römpsää?

T.M40v

mielummin kasvatat lihasta ja kehität luonteen itsevarmaksi niin sitte irtoo

t.kokemus

56/62 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että moni mies ottaa tatuoinnin vain sen takia, koska ajattelee sen viehättävän naisia, että saisi enemmän sen pahapoika-lookin. Se kun on hyvin tiedossa, että naiset ei tykkää "nössöistä".

Vierailija
57/62 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin Mensaan kuuluvan pään kaljuksi ajelleen ja bodaavan englantilaisen kaverini kanssa WT-baarissa, niin hän ajatteli että minunkin kannattaisi ottaa tatuointeja ja semmoista.

Vierailija
58/62 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tätä oikein kysyä? Ihan yksinkertainen vastaus: Nämä ihmiset tykkäävät tatuoinneista.

Entä jos nämä ihmiset tulisivat palstalle taivastelemaan, että miksi ihmeessä sinulla ei ole tatuointeja, kun paljas iho näyttää niin rumalta? Sanoisitko, että "kappas vain, niinpäs onkin, olen ollut täysin väärässä kun en ole pitänyt tatuoinneista, mutta nyt menen kyllä ottamaan sellaisen, kun joku palstalla tämän minulle kertoi"? Mitä ihmettä näillä kommenteilla haetaan?

Vierailija
59/62 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoitejahan on hakattu nahkaa jo maailman sivu. Silloin ennen niillä oli jokin status symboolinen merkitys. Nykyisin kyseessä pelkkä trendi, johon on lähtenyt mukaan rock kukot, joiden imagoon ne sopii, mutta sitten myös kaikki egoilijat ja itsetunnon nostetta ja hyväksyntää hakevat. Pääsääntöisesti tatuoinnit tekevät ihmisistä samanlaisen trendejä seuraavan lammaslauman kuin vaikkapa tosi-tv:n seuraaminen tai vaikkapa Pockemon go:n pelaaminen. Kun on joku yleisesti hyväksytty asia, jota muutkin ympärillä tekevät, niin homma on cool ja omatie muuttuu valtavirraksi. Itse pidän luonnollisesta lookista ja katselen taideteoksia mieluummin vaikka paperilta tai piirrän itse. Kehonrakentajien kropan ne osin pilaa, kun häivyttää erottuvuutta ja lihavalla lisää epäsiistiä vaikutelmaa. Todellinen sisäinen tarve tatuoinnille, voisi olla ainoa järkevä peruste tatuoinnille. Esim. jonkun tärkeän läheisen kuolema merkattuna ihoon.

Vierailija
60/62 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottapuhuen ei haittaa tatuoinnit yhtään. Menee mielestäni samaan luokkaan kuin luonnon vaalea tukka. Täysin merkityksetöntä.

nainen 23

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän