Voisitko olla parisuhteessa miehen kanssa, jolla on hyvin pieni penis?
Esimerkiksi erektion aikana 8 cm? Kyllä vai ei ja miksi?
Kommentit (29)
En voisi. Pienimunaiset ovat yleensä todella huonoja sängyssä noin muutenkin. Naisen nautintoon ei ole halua panostaa. Voihan olla että tämä on vain minun kokemukseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen parisuhteessa miehen kanssa, jolla on hyvin pieni penis ja kroonisten sairauksien vuoksi erektio-ongelmia. Seksi ei ole ainoa ratkaiseva asia parisuhteen kannalta ja koska itse en joka tapauksessa yhdynnässä saa orgasmia (kuten ei saa suurin osa naisista) niin seksimme on suurimmaksi osaksi muuta kuin yhdyntää.
Aikamoista yleistystä sanoa, että SUURIN OSA naisista ei saa orgasmia yhdynnässä. Omalla kohdallani (olen mies) voin sanoa, että kaikki eivät saa, mutta sellainen 80 % omista tuttavuuksistani on saanut yhdynnässä kanssani. Olen keskikokoinen, 15 cm, mutta otan naisen yksilökohtaiset tarpeet ja toiveet todella perinpohjaisesti huomioon. "Tekniikasta" ja kemioista on paljon kiinni. Tekniikalla tarkoitan sitä, että kaikki naiset eivät saa rynkytystyylillä, vaan tarvitsevat miehen häpyluun aikaansaaman klitorisstimulaation yhdynnän aikana.
En ala väitellä. Tutkimustieto sanoo, että arviolta 2/3 naisista ei saa pelkässä yhdynnässä. Hienoa sinulle jos noin moni on saanut oikeasti. Mieshän ei voi koskaan tietää oliko orgasmi oikea vai feikattu mutta naisten tappiohan se on, jos ovat feikanneet.
En ole tuo mies, jolle vastasit, mutta kommentoin. Mä olen naisena hänen kanssaan itse asiassa vähän samaa mieltä jopa... Luulin 20 vuotta, että en pystyisi saamaan yhdynnässä, kunnes tapasin miehen, joka päätti että minähän saan. Ja niitä asentoja kokeiltiin niin kauan, että minä sain. Yhdynnässä. No, ehkä minä sitten kuulun siihen onnekkaaseen kolmannekseen, joka siihen kykenee, mutta kuinka moni muu siellä enemmistössä on kuin minä? Että saisi, jos löytyisi sopiva asento.
Finderella kirjoitti:
Kyllä jos muu kolahtaisi ja hän osaisi muuta vällyjen välissä.
Voin myöntää, että itselleni koko on tosi oleellinen itse aktissa. Mutta eräs jota olen tapaillut on paljon vaatimattomampi tässä suhteessa, mutta hän on niin tajuttoman taitava esim käsistään, ettei tuolla koolla olekaan niin kovasti merkitystä.
Taidat kuitenkin haaveilla enemmän maitokahvinvärisestä jättimäisestä melasta, joka valuu spermaa yhtenään? Eikö se ollut sun fantasia aiemmin?
Jos sen kanssa ei tarvitsisi harrastaa seksiä, ehdottomasti voisin olla.
En voisi :( En voi sille mitään, mutta seksielämäni kärsisi siitä. Onhan kädet ja apuvälineitä, mutta ei se vaan ole sama.
Ei tulisi mitään. Testattu on pieni ja ei päässyt jatkoon hyvä mies kun en vaan pärjää enää "ilman" seksiä. Entinen mies oli keskikokoinen, mutta tuli minuutissa. Siihen aikaan aina panetti kuin pientä oravaa, kun ei siitä seksistä vaan saanut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi erektion aikana 8 cm? Kyllä vai ei ja miksi?
Parisuhteessa voisin olla jos kaikki muu olisi kohdallaan. Nämä miehet tuolla fitnesissä ja muussakaan kehon parannuksessa tuskin omistavat kuin korkeintaan kaksi kertaa isomman pippelin.
Mutta toki haluan isompaa. Ei nyt vain ole niin että ison kalun omistavat olisisivat muutenkin hyviä kumppaneita. Otan kyllä parisuhteeseen kivan miehen, mutta haen tyydytyksen muualta.
No en.
Normaali menisi, isompi parempi, liian iso huono, mutta pieni ei ikinä. Onneksi pieniä on harvoin tullut vastaan ja niistäkin on päässyt nopeasti eroon.
Ei, vaan 7 cm on normaalin alaraja seisokissa. Etelä-Koreassakin keskipituus on vain n. 9 cm.