Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko olla parisuhteessa miehen kanssa, jolla on hyvin pieni penis?

Vierailija
16.11.2016 |

Esimerkiksi erektion aikana 8 cm? Kyllä vai ei ja miksi?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos muu kolahtaisi ja hän osaisi muuta vällyjen välissä.

Voin myöntää, että itselleni koko on tosi oleellinen itse aktissa. Mutta eräs jota olen tapaillut on paljon vaatimattomampi tässä suhteessa, mutta hän on niin tajuttoman taitava esim käsistään, ettei tuolla koolla olekaan niin kovasti merkitystä.

Vierailija
2/29 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on sinun ainoa mitenkään positiiviseksi ja mielenkiintoiseksi luokiteltava ominaisuutesi niin aika ohkaisella pohjalla on sosiaalinen elämäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä sen peniksen kanssa yhdessä olisi vaan sen miehen. Seksuaaliset tarpeeni eivät rajotu peniksen kokoon, tarvitsen myös läheisyyttä, miehen kanssa yhteisiä leluja ja koskettelua. En ymmärrä kenelle kelpaa pelkkä tökkiminen edestakas 10min ja homma siinä. Meillä seksi saattaa kestää 10min- 1h ja pelkkää yhdyntää se ei ole.

Vierailija
4/29 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parisuhteessa miehen kanssa, jolla on hyvin pieni penis ja kroonisten sairauksien vuoksi erektio-ongelmia. Seksi ei ole ainoa ratkaiseva asia parisuhteen kannalta ja koska itse en joka tapauksessa yhdynnässä saa orgasmia (kuten ei saa suurin osa naisista) niin seksimme on suurimmaksi osaksi muuta kuin yhdyntää.

Vierailija
5/29 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mittaillut miesten peniksiä ja olen tykännyt pienistäkin peniksistä, mutta jos aivan mahdottoman pieni on, se lipsuu helposti ulos. En osaa sanoa lipsuisiko 8 cm pituinen.

Vierailija
6/29 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 cm juhlakunnossa on oikeasti todella pieni! Eikös jokin pienen määritelmä ole 7 cm _lepotilassa_?

Vierailija
7/29 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen parisuhteessa miehen kanssa, jolla on hyvin pieni penis ja kroonisten sairauksien vuoksi erektio-ongelmia. Seksi ei ole ainoa ratkaiseva asia parisuhteen kannalta ja koska itse en joka tapauksessa yhdynnässä saa orgasmia (kuten ei saa suurin osa naisista) niin seksimme on suurimmaksi osaksi muuta kuin yhdyntää.

Aikamoista yleistystä sanoa, että SUURIN OSA naisista ei saa orgasmia yhdynnässä. Omalla kohdallani (olen mies) voin sanoa, että kaikki eivät saa, mutta sellainen 80 % omista tuttavuuksistani on saanut yhdynnässä kanssani. Olen keskikokoinen, 15 cm, mutta otan naisen yksilökohtaiset tarpeet ja toiveet todella perinpohjaisesti huomioon. "Tekniikasta" ja kemioista on paljon kiinni. Tekniikalla tarkoitan sitä, että kaikki naiset eivät saa rynkytystyylillä, vaan tarvitsevat miehen häpyluun aikaansaaman klitorisstimulaation yhdynnän aikana.

Vierailija
8/29 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin koska en halua edes harrastaa seksiä :)

Vierailija
9/29 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen.

On vetreä myös näin päälle nelikymppisenä.

Vierailija
10/29 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoista yleistystä sanoa, että SUURIN OSA naisista ei saa orgasmia yhdynnässä. Omalla kohdallani (olen mies) voin sanoa, että kaikki eivät saa, mutta sellainen 80 % omista tuttavuuksistani on saanut yhdynnässä kanssani. Olen keskikokoinen, 15 cm, mutta otan naisen yksilökohtaiset tarpeet ja toiveet todella perinpohjaisesti huomioon. "Tekniikasta" ja kemioista on paljon kiinni. Tekniikalla tarkoitan sitä, että kaikki naiset eivät saa rynkytystyylillä, vaan tarvitsevat miehen häpyluun aikaansaaman klitorisstimulaation yhdynnän aikana.

En ala väitellä. Tutkimustieto sanoo, että arviolta 2/3 naisista ei saa pelkässä yhdynnässä. Hienoa sinulle jos noin moni on saanut oikeasti. Mieshän ei voi koskaan tietää oliko orgasmi oikea vai feikattu mutta naisten tappiohan se on, jos ovat feikanneet.

Vierailija
11/29 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8 cm juhlakunnossa on oikeasti todella pieni! Eikös jokin pienen määritelmä ole 7 cm _lepotilassa_?

Mitä väliä sillä lepotilan mitalla on? Mulla on tosi pieni löysänä, mutta erektiossa 15cm.

Vierailija
12/29 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi. Seksintappajamuna.

Vierailija
13/29 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, rakastan anaaliseksiä joten mulle mitä pienempi sen parempi :)

Vierailija
14/29 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Olen aseksuaali.

Vierailija
15/29 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooh, nyt mielikuvitus lähti laukkaan...

Mieluummin pieni kuin pesismaila:)

Vierailija
16/29 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, rakastan anaaliseksiä joten mulle mitä pienempi sen parempi :)

Vaikka yltäis vain pakaroiden väliin?

Vierailija
17/29 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä lepotilan mitalla on? Mulla on tosi pieni löysänä, mutta erektiossa 15cm.

Ei olekaan, mutta aloittaja ei puhunutkaan lepotilasta... Jos olisi niin sitten tilanne voisi tietysti olla eri.

Vierailija
18/29 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei koko ole enää aikoihin ollut mikään ongelma, on meinaan niin hyviä proteeseja saatavilla että revat auki vaan!

Vierailija
19/29 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei ollut puhe koko suvun kollektiivipituudesta!

Vierailija
20/29 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla, testattu on.  Eron syy oli kylläkin miehen veemäinen luonne, ei  vehkeen koko.Normaalikokoinen on paras.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi