Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita joita en ymmärrä: sisustus- yms. blogit, joissa

Vierailija
16.11.2016 |

...on pikaisesti vilkaisemallakin aivan kuolettavan tylsä sisältö. Joku esittelee valkoista kotiaan tai poseeraa kuudessa kuvassa samat vaatteet päällä, kuvakulma vain hieman vaihtuu. Teksti on jäätävää lässytystä, "hanipallerot ihanaa kun tykkäsitte blaah blaah, tässä uusi kilpailu yada yada".

Olen siis käyttänyt yhteensä noin tunnin elämästäni vaate/sisustus- yms. blogien selaamiseen, ja tunsin jo kuinka aloin taantua debiiliksi. Lukeminen oli yhtä stimuloivaa kuin jos vaikka katsoisi kaunareita tms. täysin junnavaa kökköä, toistoa 90% ja sisältö totaalista höttöä.

Kysymys kuuluukin, MITÄ te saatte niistä?

T. "Se koira älähtää jne.", tiedän että olen itse AV:lla, mutta en keksinyt muutakaan paikkaa, missä kysyä. :D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu blogista. Joistain en mitään, joistain tykkään vain katsella kauniita asioita/tavaroita ja ottaa inspistä ja vinkkejä omaan kotiin. En minä silti 24/7 lue, juuri äsken luin talousuutiset. 

Vierailija
2/5 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole seurannut edes tuntia näitä blogeja, en vain voinut. Ihan samasta syystä kun ap kirjoitti. Olen kyllä yrittänyt muutaman kerran ja yrittänyt innostuneessa mielentilassa lähteä blogeja selaamaan, mutta aina on tylsyys iskenyt muutamassa minuutissa. En tiedä siis mitä jotkut niistä saavat, minua varten ne eivät missään tapauksessa olleet. Enää en edes yritä, pärjään hyvin ilman ja kotini on se mikä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näyttää olevan myös varsin pitkiä keskusteluketjuja aiheesta blogit ja bloggaajat. Valaiskaa minua (ja hengenheimolaisiani), mitä siitä saa? 

Vierailija
4/5 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä näyttää olevan myös varsin pitkiä keskusteluketjuja aiheesta blogit ja bloggaajat. Valaiskaa minua (ja hengenheimolaisiani), mitä siitä saa? 

Ei näköjään mitään. Hiljaista tuntuu olevan.

Vierailija
5/5 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaiken lukemisen tarvitse olla äärettömän stimuloivaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi