Lue keskustelun säännöt.
Jälleen kerran huonoa asiakaspalvelua suomalaisesta nettikaupasta!!
15.11.2016 |
On se kumma. Olin ostanut suomalaisesta nettikaupasta melko tärkeän tuotteen, jonka odotin saapuvan ajallaan. Tein tilauksen ensimmäinen päivä tätä kuuta, ja tilauksen yhteydessä luki että tavaraa on kaupassa ja se toimitetaan 3-5 päivän sisällä. Odottelin kaksi viikkoa, ei kuulu toimitusvahvistusta. Sitten kun alkaa kyselemään, niin sanotaan että se on loppu, että ei tiedetä koska tulee. Itselläni ei mahdu mihinkään ymmärrykseen tällainen asiakaspalvelu! Miksi firmat ei voi tiedottaa tällaisesta asiasta?! Eikö ne tee just sitä saakelin asiakaspavelutyötä siellä?? Ja ei ollut ensimmäinen kerta ei!! 😤
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla