Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väkivaltainen mieheni ei aio maksaa senttiäkään elatusmaksuja, kun eroamme

Vierailija
15.11.2016 |

Olen se tyyppi, joka joutuu nukkumaan patjalla jne. ja mieheni on ollut minua kohtaan väkivaltainen (katkonut luita jne. ja hakannut päähän). Olisin nyt eroamassa, niin tämä osakesalkkuaan ja muuta varallisuuttaan jatkuvasti kasvattava mieheni ei kuulemma aio maksaa senttiäkään elatusmaksuja, koska tililleni on talletettuna lasten lapsilisät kahden vuoden ajalta (se on tehty, koska mies pakotti niin ja en saanut aiemmin koskea rahoihin, vaikka ne olivat tililläni).

Mies on todella hankala, äkkipikainen ja kontrolloiva ja hän ei myöskään aio luopua yhteishuoltajuudestakaan ja vaatii kolmasosan kuukaudesta hänelle lähipäiviksi. Pelottaa sekin, miten mies pärjää lasten kanssa sitten yksin, kun hänellä on todella heikot hermot ja sitten ei ole toista aikuista enää paikalla. Vaadinkohan liikaa, mutta edes 100 euroa per lapsi olisi ollut mielestäni asiallinen summa? Miehen palkka on noin 9000 euroa kuukaudessa bruttona.

Mieheni on tosi supliikkitaitoinen, hauska ja mukava "vilkkusilmä" vieraille ihmisille ja puhui lastenvalvojan puolelleen, niin menimme lähinnä miehen toiveiden mukaan ja jätettiin elatusmaksuasiat sopimatta sekä lastenvalvoja painotti, että miehen ei kannata luopua yhteishuoltajuudesta missään tapauksessa. Itse olen hieman ujompi ja vakavampi ja ulkopuolisille tulee sellainen vaikutelma, että mä olen se tylsempi tyyppi ja mieheni olisi symppis "perussälli".

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sen tartte maksaa vapaa-ehtoisesti mitään, mutta rahat kyllä peritään vaikka sitten palkasta ottamalla. Anna ukon uhkailla, sulje korvasi ja vaadi täyttä huoltajuutta, vie lääkärintodistukset pahoinpitelystä, nauhoita joka ikinen keskustelu, ja pienestäkin uhkauksesta poliisille rikosilmoitus ja jos ei moinen suun soittaminen ukolta lopu, niin hae lähestymiskieltoa. Ja jos olette naimisissa, niin toivottavasti teillä ei ole avioehtoa. Sulje korvasi miehen räpätyksiltä, olet ollut jo liian kauan kynnysmattoja, ja nyt sulla olis jo aika näyttää mistä se kana pissii. Ei lapsia voi väkivaltaiselle ja äkkipikaiselle miehelle jättää hoitoon.

Ja älä ihan oikeasti usko sokeasti mitä se ukko sanoo!!! Sehän voi väittää ihan puuta heinää. Ja olis aika lähipiirinkin tietää tosta henkisestä ja fyysisestä väkivallasta.

Vierailija
42/46 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kannattaa ryhdistäytyä. Toisaalta sanon tämän taas kerran: Vaikka kuinka tuntuu katkeralta niin lasten isää ei kannata ajaa ahdinkoon elareilla. Lieneekö sitten iso yllätys jos isä hylkää lapset ja tekee muutakin kiusaa jos joutuu elareitten takia ulosottoon. Kultainen keskitie on yleensä paras vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillähän ei ole mitään oleellista merkitystä. Lähteä kannattaa silti. Miehellä ei myöskään ole mitään asiaa lapsien lähelle, jos kieltäytyy elättämästä niitä. 

Ota nyt vaan ne kaksi laatikkoasi ja lapset ja lähde jo tänään. Siitä rahasta voi veivata sitten myöhemmin, kun saatte viranomaiset mukaan keskusteluun. 

Vierailija
44/46 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laske mitään tuon tuen varaan. Tuosta voi tulla pitkä ja kallis prosessi oikeudessa, jonka aikana et saa senttiäkään ennen käräjäoikeuden päätöstä.

Vierailija
45/46 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Kela maksaa elarit, vaikka takautuvasti jos äijää ei kiinnosta. Tosin ulosoton kautta ne sitten perii ne joka tapauksessa siltä. Älä ole tollanen nyhverö, me eletään kuitenkin Suomessa 2010- luvulla.

Vierailija
46/46 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kuulostaa voimaantuneelta ja arvonsa tuntevalta, eikä suostu tussukan kynnysmatoksi.

You go, bro!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi