Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten on mahdollista,että täälläkin on heitä, joilla ei edes ruokaan rahaa

Vierailija
15.11.2016 |

Itselläni nettotulot noin 1000€/kk ja hyvin on riittänyt.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Täällä ei ole ketään alle 4000 €/kk tienaavaa. 

Vierailija
2/21 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin aattele, mulla on justiinsa se tilanne taas, vaikka oonkin töissä ja ihan vakipaikalla vielä.

Siinäpä taas yksi tosielämän arvoitus miten näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa, pakollisten kulujen jälkeen jää noin 80 € / kk, 20 € / vk.

Vierailija
4/21 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva. Mullakin riittäis mun nettotulot mulle itselleni. Mutta koska elätän tuloilla kaksi lasta ja mieheni, ei voikaan enää puhua hyvästä riittävyydestä. Netto 2200 e/kk.

Vierailija
5/21 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva. Mullakin riittäis mun nettotulot mulle itselleni. Mutta koska elätän tuloilla kaksi lasta ja mieheni, ei voikaan enää puhua hyvästä riittävyydestä. Netto 2200 e/kk.

Kyllä kai miehesikin tienaa jonkin verran jostakin ?

Vierailija
6/21 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tienaa. Mieheni on yrittäjä.

Vierailija
7/21 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä yrittäjätkin saavat palkkaa. Tai ainakin saivat viimeksi, kun asian tarkistin.

Vierailija
8/21 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ne joilla Ei ole varaa ostaa yhtään ruokaa, mutta on varaa kuitenkin ostaa kännykkä/tietokone ja siihen nettiyhteys, että pääsee tänne kirjoittelemaan?

Vierailija
9/21 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites ne joilla Ei ole varaa ostaa yhtään ruokaa, mutta on varaa kuitenkin ostaa kännykkä/tietokone ja siihen nettiyhteys, että pääsee tänne kirjoittelemaan?

Terv. Paavo 67 v.

Vierailija
10/21 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä yrittäjätkin saavat palkkaa. Tai ainakin saivat viimeksi, kun asian tarkistin.

No kerropa kuka sen yrittäjän palkan maksaa?

Vierailija
11/21 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti asiakkaat mutta jos firma on konkurssissa ei kannata jatkaa vaan siirtyä suosiolla työttömäksi.

Vierailija
12/21 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa pohtia sitä "yrittäjyyttään" jollei ole varaa itselleen palkkaa maksaa. Vai onko kyseessä pelkästään periaate, että yrittää pitää, vaikka velaksi?

Vierailija
13/21 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus lehtijutuissa ja telkkarissa näkee näitä, joilla ei mielestään ole rahaa ruokaan. Usein näyttävät kyllä syöneen useammankin edestä.

Vierailija
14/21 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä. Kyllä työttömänä pärjään ihan hyvin. Lääkkeetkin saan maksusitoumuksella. Jos rahat on jostain syystä loppu se on oma häpeäni että olen käyttänyt ne väärin esim. ostanut vaatteita tai herkkuja liikaa.

N23

Vierailija
15/21 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nettotulot 1800. tänään loppu rahat ja palkka tulee loppukuusta. Elätän itse viisihenkistä perhettä.

Vierailija
16/21 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on näitä harhaisia entisen sos.ministeri Rädyn tyyliin. "Miten tässä maassa voi olla köyhiä?" Varmaan samoja tyyppejä, jotka kaatavat ruokajätteet vessanpönttöön ja matkustavat veronpalautuksilla luontoa saastuttaen kaukomaille.

Vierailija
17/21 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänhallinta pielessä, ei osaa käyttää rahaa oikein. 1000€ pärjää hyvin kun pysyy päihteistä erossa ja budjetoi fyrkat.

Vierailija
18/21 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan lptihpidontuen 270, siitä laskut pois. Mies ruokkii lapsen, mutta koska on pieni tuloinen myös, niin mulle ei juuri mitään tuo. Syö itse töissä ilmaiseksi. Mulla on kyllä ihan rehellisesti nälkä tälläkin hetkellä, mutta tilillä on 11e ja niillä on mentävä vielä 2vk. Pidän sen verran rahaa, että saan pari pilttiä jne hätätilanteessa.

Vierailija
19/21 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiskin tuhat euroa. Ja koskaan en ole nälissäni ollut. Ruokajätteitä kyllä tulee kaadettua vessanpyttyyn. Sori siitä.

Vierailija
20/21 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elätettävänä on monta lasta, ei työttömänä pärjää vaikka ois kuinka tarkka rahoistaan.Mietipä sitä! Jotkut huolehtii muista ensin eikä tuijota omaan napaan näsäviisaita totuuksia laukoen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi