Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset söivät eilistä ruokaa, itse en mitään

Vierailija
15.11.2016 |

Onneksi lapsille riitti eilisestä ruoasta, pystyn siis venyttämään ruokabudjettia jos en itse syö tänään. Yksi joululahja tähän mennessä ostettu, käytettynä, hinta 5 €.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ne suoraan sanoen ymmärrä miten jotkut saavat itsensä tohon jamaan, että rahat ei riitä enää ruokaan? 

Veikkaan että ulosotto syö osan ruokarahoista.

Vierailija
22/24 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on älypuhelimet, nettiliittymät, pikavipit jne. Rahaa syydetään kaikkeen muuhun paitsi ruokaan ja sitten siellä television, läppärin ja pleikkarin äärellä itketään, että ei ole rahaa ruokaan.

Älä unohda osamaksulla ostettuja Tickettejä ja Mini Rodineja ja mitä niitä must haveja nyt onkaan. Ettei köyhiksi luulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeasti köyhiä. Mutta paljon niitä, joilla elämänhallinta ihan hukassa. Asuminen ja lasten tarpeet ensisijalle, sitten nettihärpäkkeet ja aikuisten menot.

Vierailija
24/24 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tinkis kaikesta, voi olla ettei ruokaan jää, jos tulee joku ylim.meno esim hammaslääkärilasku. Netti maksaa mulla 3e/kk (ilmanen kaapeliverkko,langattoman modeemin osamaksu tuo 3e/kk) ja siitä jaan netin 3 vuotta vanhaan älypuhelimeeni. Että se siitä nettihörpöttelystä. Ja puhelinlasku viime kuussa 10e. Soitan mahd.vähän ja käytän vaan jaettua nettiä kotona. Kaikesta tingin,jopa ruoasta. Ulosotossa ei ole mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä