Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä syystä mies, josta olen kiinnostunut, kehuu aina vaan muita naisia?

Vierailija
15.11.2016 |

Olen ihastunut työkaveriini ja pohdiskelen, että onkohan hänellä myöskin jotain tunteita minua kohtaan. Hän antaa jatkuvasti niin ristiriitaisia viestejä, että niistä ei ota mitään selvää. Yksi hänen omituinen piirteensä on, että hän kehuu kaikkia muita työkavereitamme, paitsi ei minua. Eilenkin kahvitauolla hän kehui työkaverimme uutta mekkoa, minun vaatteitani tai mitään muutakaan ulkonäköäni liittyvää hän ei kehu koskaan, vaikka selvästi näen, että hän kyllä noteeraa uudet vaatteeni. Mistä ihmeestä hänen käytöksensä voi johtua? Muut työkaverimme kyllä noteeraavat ääneen uudet juttuni. Hänen käytöksensä on korostetusti sellaista, että kehuu varsinkin työpaikkamme nättiä kollegaa läsnäollessani, niin että tämä (varattu) kollegammekin menee välillä hämilleen.
Kumpikohan on todennäköisempää: se, että hän on huomannut ihastukseni, eikä halua yhtään antaa väärää signaalia kehumalla minua vai se, että hän yrittää tehdä minua mustasukkaiseksi? Mutta jos hän olisi ihastunut, niin kai hän sentään voisi kahden kesken minua kehua, edes joskus?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nykyään naimisissa entisen työkaverini kanssa. Mutta en mäkään häntä aluksi osannut tulkita ollenkaan. Kun tuntui, että normaalitkin työasiat selitettiin aina muille naisille. Sanoi jälkeenpäin, ettei oikein tiennyt, miten mun seurassa olisi. Ja mekin oltiin kyllä esim. pikkujouluissa tanssittu.

Vierailija
22/28 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nykyään naimisissa entisen työkaverini kanssa. Mutta en mäkään häntä aluksi osannut tulkita ollenkaan. Kun tuntui, että normaalitkin työasiat selitettiin aina muille naisille. Sanoi jälkeenpäin, ettei oikein tiennyt, miten mun seurassa olisi. Ja mekin oltiin kyllä esim. pikkujouluissa tanssittu.

Juuri tuollainen tilanne meilläkin on, että hän menee juttelemaan työasioistakin muille kun minulle, mikä tavallaan loukkaa minua. En ymmärrä miksi hän ei voi tulla minulle juttelemaan. Itse menen kyllä välillä kysymään häneltä neuvoa, mutta olen varmaan aivan naurettava kun sekoilen välillä sanoissani tai tuijotan häntä silmiin. Välillä onneksi pystyn sentään olemaan normaalisti.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole ihan terve. Narsisti. Unohda. Oikeasti.

Vierailija
24/28 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa se olla ihastunut ja siksi käyttäytyy pöllösti. Luultavasti kerää rohkeutensa lähestyä vasta sitten kun olet päässyt hänestä eteenpäin.

Vierailija
25/28 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa se olla ihastunut ja siksi käyttäytyy pöllösti. Luultavasti kerää rohkeutensa lähestyä vasta sitten kun olet päässyt hänestä eteenpäin.

Tämä tilanne on jatkunut jo kohta vuoden ja olen yrittänyt parhaani mukaan päästä hänestä yli, huonolla menestyksellä. En kuitenkaan usko, että hän keräisi koskaan rohkeuttaan kertoa tunteistaan (jos sellaisia ylipäätään olisi), koska ei ole tehnyt sitä tähänkään saakka, vaikka useita mahdollisuuksia olisi ollut..

Ap

Vierailija
26/28 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla teki samaa. Lopetti kun ihastuksensa laantui. Halusi siis tehdä mustasukkaiseksi :)

Vierailija
27/28 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet ihastunut mieheen joka flirttaa ja kehuu kaikkia muita paitsi sinua?

Vierailija
28/28 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet ihastunut mieheen joka flirttaa ja kehuu kaikkia muita paitsi sinua?

Heh, erittäin hyvä kysymys. Varmaan juuri osittain siksi, että en saa häntä. Tähän saakka ihastukseni ovat olleet molemminpuolisia. Tämä ihastus taas on ilmeisesti yksipuolista ja vielä kummallisempaa on se, että se ei mene ohi siitä huolimatta, että tajuan olevani yksin tunteideni kanssa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi