Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musta on tullut läski enkä kestä enää :-(

Vierailija
15.11.2016 |

Olen siis 160 pitkä ja paino on pysynyt kesän jälkeen 60 kg:ssa eikä meinaa laskea ollenkaan. Olen yrittänyt ruokavaliomuutosta, en napostele, alkoholia vain silloin tällöin, sokeri pois, hiilarit minimiin. Urheiluakin olen lisännyt. Mitä muuta voi tehdä? Painoa ei tarvitsisi pudottaa kuin muutama kilo.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten painoa alas? Vinkkejä? Keinoja?

Vierailija
2/19 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toi 60 kiloa on lihasta niin sulla menee todella hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin :( diabeteksen (ykkönen) hoitotasapaino parani ja lihoin 57->64. Nyt onneksi on lähtenyt jo laskuun ja meen siinä 62 kieppeillä. Mutta aina kun pudotettavaa on vaan pari kiloa, niin se tuntuu niin vaikealta! Olen 163 cm. Peilistä katsoo ihan eri ihminen :(

Vierailija
4/19 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kyllä läski!muutama kilo on toki helposti pudotettavissa ihan pelkällä ruokavaliolla.lisäät kasviksia,vähän lihaa,ja puuroa,tsemppiä

Vierailija
5/19 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt liikaa, vaikka oletkin "yrittänyt" ruokaremppaa. Eli saat kaloreita enemmän kuin kulutat. Sinun pitää siis syödä vähemmän. Muistathan, että terveelliselläkin ruoalla pystyy lihomaan, määrät ratkaisevat.

Vierailija
6/19 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis 160 pitkä ja paino on pysynyt kesän jälkeen 60 kg:ssa eikä meinaa laskea ollenkaan. Olen yrittänyt ruokavaliomuutosta, en napostele, alkoholia vain silloin tällöin, sokeri pois, hiilarit minimiin. Urheiluakin olen lisännyt. Mitä muuta voi tehdä? Painoa ei tarvitsisi pudottaa kuin muutama kilo.

Niin että hiilart minimiin? Oletko nostanut rasvat taivaisiin. Jos et, niin ihmettele sitten.

Vierailija
7/19 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kauneimmillani noissa mitoissa ja ne oli mun kropalle luontevat ja hyvät. Silti aina oli pakkomielle painaa alle 55kg. Kituutin ruualla ja liikuin järjettömiä määriä = kroppa meni rikki ja paino kipusi nopeasti 80 kiloon, eikä sieltä laske vaikka KAIKKI keinot on kokeiltu. Älä laihduta. Kroppasi ei varmasti ole lihava. Aina voi tietysti syödä terveellisesti ja urheilla, mutta tarkoituksellinen painonpudotus mitoissasi on turhaa. Kaikkea hyvää, älä stressaa <3 mun elämäni on mahtavaa jopa näin painavana, mutta myönnän haaveilevani vielä joskus saavani vanhan kroppani takaisin.

Vierailija
8/19 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun päivittäiset makrot pyörii näissä lukemissa:

hh 20-40g / pv

r 120-140g / pv

p 80-100g / pv

Näillä on lähtenyt 10 päivässä nesteturvotus ja sen lisäksi about kilo, yhteensä painoa pudonnut 2,6kg. 10 päivässä olen päässyt samaan kilomäärään jossa olin ennen kuin eksyin syömään sokeria ja leipää viideksi kuukaudeksi. Normaalipainossa pyörin koko ajan, mutta oma olo tuntui tukalalta kun oli muutama kilo ylimääräistä... nyt pitää vaan pysytellä poissa hiilareiden kimpusta ja vetää rasvaa kaksin käsin, ja johan paino putoaa.

Vierailija
9/19 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painan jotain 75 kiloa eli olen oikeasti läski. Kaupassa ei monestikaan mahdu edes xl päälle.

Mä olen aina tykännyt syömisestä, mutta laihduttaminen ollut helppoa. Sitten iski kilpirauhasen vajaatoiminta ja kesti pari vuotta kunnes tajusin etten laihdu koska aineenvaihdunta ei toimi! Nyt mulla on joku "masennuskausi" ja joka aamu päätän, että tänään syön terveellisesti, paljon ja usein ja joka ilta huomaan olleeni syömättä tai syöväni mässyä.

Sinuna en ravaisi vaa'alla, vaan söisin terveellisesti 5 krt päivässä ja kuntoilisin mahdollisimman monena päivänä. Et edes ajattele laihdutusta. Sillä se paino yleensä lähtee laskuun. 😊

Vierailija
10/19 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hh 20-40g / pv

r 120-140g / pv

p 80-100g / pv

Näillä on lähtenyt 10 päivässä nesteturvotus ja sen lisäksi about kilo, yhteensä painoa pudonnut 2,6kg. 10 päivässä olen päässyt samaan kilomäärään jossa olin ennen kuin eksyin syömään sokeria ja leipää viideksi kuukaudeksi. Normaalipainossa pyörin koko ajan, mutta oma olo tuntui tukalalta kun oli muutama kilo ylimääräistä... nyt pitää vaan pysytellä poissa hiilareiden kimpusta ja vetää rasvaa kaksin käsin, ja johan paino putoaa.

Rasvaa sulla on varaa lisätä, mutta vähennä proteiinia hiukan.

Vierailija
11/19 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hh 20-40g / pv

r 120-140g / pv

p 80-100g / pv

Rasvaa sulla on varaa lisätä, mutta vähennä proteiinia hiukan.

Tiedän että proteiinia on hiukan paljonlaisesti, mutta tykkään kauheasti proteiinipitoisista ruuista, tuntuu että on vaikea löytää ruoka-aineita jotka olis runsasrasvaisia ja samalla vähempiproteiinisia (siis sellaisia joista tykkään...) Rasvaa olen koittanut lisäillä mutta yleensä se tuppaa jäämään tuohon 120-140g välille.

Vierailija
12/19 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vähän pitäisi kaloreita saada päivässä jotta laihtuminen olisi varmaa? Entä jos ma-pe olisi todella vähillä kaloreilla ja viikonloppuna saisi syödä enemmän?

Vierailija
13/19 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vähän pitäisi kaloreita saada päivässä jotta laihtuminen olisi varmaa? Entä jos ma-pe olisi todella vähillä kaloreilla ja viikonloppuna saisi syödä enemmän?

Kokeilemalla itse se selviää. Ei toiset voi tietää millä ruualla ja millä määrällä sinä laihdut.

Vierailija
14/19 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon sun vyötärö on? Minäkin nimittäin 160cm ja 60kg ja erittäin tyytyväinen ulkonäköön. Olen enemmän lattarimainen kuin suomalainen kropaltani. Vyötäröni näytti äsken mitattuani 69cm.

En usko, että olet läski. Normaali terveen näköinen, nälkiintynyt ulkomuoto on ruma.

Vierailija
15/19 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs se sitten johtuu, että viikonlopun siiderit pilaa laihdutuksen kokonaan, vaikka kaloreiden mukaan pitäisi laihtua edes vähän? Silti paino vaan kapuaa ylöspäin?

Vierailija
16/19 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele mitään kituuttamista arkisin. Sorrut vain ahmimaan kaksin käsin viikonloppuna, jolloin lopputulos on plus miinus nolla tai lihot entisestään. Kokeile syödä alkuun vaikka 1500 kcalia päivässä ja katso, vaikuttaako se mihinkään. Jatka tätä nyt ainakin muutama viikko. Kannattaa kiinnittää huomiota oikeanlaiseen ruokavalioon, jotta nälkä pysyy poissa ja saat tarvittavat ravintoaineet.

Vierailija
17/19 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin kauneimmillani noissa mitoissa ja ne oli mun kropalle luontevat ja hyvät. Silti aina oli pakkomielle painaa alle 55kg. Kituutin ruualla ja liikuin järjettömiä määriä = kroppa meni rikki ja paino kipusi nopeasti 80 kiloon, eikä sieltä laske vaikka KAIKKI keinot on kokeiltu. Älä laihduta. Kroppasi ei varmasti ole lihava. Aina voi tietysti syödä terveellisesti ja urheilla, mutta tarkoituksellinen painonpudotus mitoissasi on turhaa. Kaikkea hyvää, älä stressaa <3 mun elämäni on mahtavaa jopa näin painavana, mutta myönnän haaveilevani vielä joskus saavani vanhan kroppani takaisin.

Mitä tarkoitat,että kroppasi meni rikki? Kummasti personal trainerit ja ravitsemusterapeutit yhdessä saavat ihmisten kropat kuntoon. Kenellekään ei ole kai sanottu tähän mennessä, että on toivotona tapaus ja että kroppa on rikki. Ellei sitten ole joku todella paha sairaus ja lääkitys. Sullako on?

Vierailija
18/19 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs se sitten johtuu, että viikonlopun siiderit pilaa laihdutuksen kokonaan, vaikka kaloreiden mukaan pitäisi laihtua edes vähän? Silti paino vaan kapuaa ylöspäin?

Siksi kun kyttäät pelkkiä kaloreita. Tärkeää on myös mistä ne kalorinsa saa.

Vierailija
19/19 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, itse syön mitä tahansa haluan enkä ikinä liho. Olen todella timmissä kunnossa oleva 18v tyttö, käytän miehiä saadakseni syödä vitusti <3 <3 <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme