Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oksennan joka aamu mites hampaat?

Hampaistaan huolestunut
15.11.2016 |

Oon nyt hieman yli vuoden oksentanut joka aamu tuntemattomasta syystä :D Nyt kun tätä on jatkunut näin pitkään oon alkanut huolestumaan hampaideni tulevaisuudesta. Ikinä ei yhtäkään reikää ollut tai mitään, mutta saattakohan tilanne tän ikävän vaivan takia muuttua?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä enemmän olisin huolestunut oksentelusta; joku syyhän siihen täytyy olla

Vierailija
2/17 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli vuoden oot oksennellut etkä tiedä miksi? Kai sua on tutkittu kuitenkin??

Hampaiden kiille kärsii jatkuvasta oksentelusta. Bulimikoilla ainakin hampaat menee helposti huonoon kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku syy tuohon on ja kyllä pilaa hampaat. Älä ainakaan heti harjaa niitä. Sun pitäis syödä pari siivua juustoa, mutta jos olet syömishäiriöinen niin ei sekään sitten toimi.

Vierailija
4/17 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaiden kiille vaarassa vaurioitua. Pitäisiköhän sinun mennä lääkäriin jos joka päivä oksennat?

Vierailija
5/17 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärissä olen toki käynyt. Syytä ei löytynyt vaikka verikokeita sekä pää ja sydän tutkittiin. Mitään bulimiaa minulla ei ole sillä oksennus tulee aamulla ennen kun olen ehtinyt syödä mitään. Pitäisiköhän varata aika hammaslääkäri varmuudeksi?

Ap

Vierailija
6/17 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen oksentelija. En pysty syömään mitään ennen puolta päivää tai oksennan kaiken ulos. Kaikenlaisia neuvoja on sadellut, mutta mullakaan ei ole mitään syytä löytynyt!

Vierailija
7/17 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene toiselle lääkärille!

Vierailija
8/17 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla muka muuten kroppa kärsi kuin hampaat? Vaadi kunnon tutkimukset (vatsalaukuntähystys yms.) kyllä tuohon joku syy pitäisi löytyä.

Vierailija
9/17 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bulimia?

Vierailija
10/17 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan pese hampaita heti oksentamisen jälkeen. Vähintään puolentunnin väli.

Vierailija
11/17 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun verensokerit tutkittu? Oksennatko joka ikinen aamu riippumatta siitä mitä ja milloin olet edellisenä päivänä syönyt? Onko painosi laskenut vuoden aikana? Tapahtuiko jotain kun oksentelu alkoi?

Vierailija
12/17 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä enemmän olisin huolestunut oksentelusta; joku syyhän siihen täytyy olla

ei ap:ta huolestuta, häntä naurattaa.

Vierailija
13/17 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sun verensokerit tutkittu? Oksennatko joka ikinen aamu riippumatta siitä mitä ja milloin olet edellisenä päivänä syönyt? Onko painosi laskenut vuoden aikana? Tapahtuiko jotain kun oksentelu alkoi?

Verensokeritkin on kunnossa. Ja kyllä oksennus tulee joka aamu. En erityisemmin punnitse itseäni mutta ainakaan mitään suuria muutoksia painossa ei ole tapahtunut.

Siihen tulokseen oon tullut että jos lääkäriä ei huolestuta niin ei minuakaan. Mutta en voi sanoa että naurattaiskaan.

Ap

Vierailija
14/17 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Refluksi voi oireilla pahoinvointina/oksentamisena. Oletko kokeillut närästyslääkkeitä? Noinkin rajut oireet pitää selvittää.

Vierailija
15/17 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö jotain lääkkeitä, joista tuo voisi olla sivuoire? (Varmaan olisi jo siellä lääkärissä tällaiset asiat kyllä selvitetty, joten vähän turha kysymys ehkä.)

Vierailija
16/17 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö jotain lääkkeitä, joista tuo voisi olla sivuoire? (Varmaan olisi jo siellä lääkärissä tällaiset asiat kyllä selvitetty, joten vähän turha kysymys ehkä.)

Muutaman somac kuurin lääkäri määrännyt, mutta en huomannut niistä mitään hyötyä. Muuten en syö mitään lääkkeitä.

Vierailija
17/17 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua pelotella mutta tutullani aivokasvain oireili oksentamisena aamulla. Voi nykyään hoitojen jälkeen hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän