Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä ovat hyviä asuinalueita Turussa?

Vierailija
15.11.2016 |

Onko Varissuo, Halinen ja Räntämäki hyviä alueita? Vai onko joku vielä parempi?

Muitakin vinkkejä saa antaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta Turussa on Tampereelle vievä juna.

Sitähän sä kysyit.

Vierailija
22/26 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsikeskus on hyvää aluetta ja koulut ihan ok. Ei ainakaan ole ollut mitään mamuongelmaa näkyvissä. Ja en, huom. en ole rasisti, mutta mielestäni on käsittämätöntä ja kestämätöntä politiikkaa sijoittaa kaikki maahanmuuttajat samoille alueille. Esim. varissuolle, varissuon koulussa jo yli 70% oppilaista on ulkomaalaistaustaisia. Tottakai kaikki ongelmat keskittyy näihin kouluihin ja alueille eikä kotoutumista tapahdu. 

Suositella voi myös esim. länsinummea, mälikkälää, portsaa, raunistulaa.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nuorempana asunut Räntämäessä ja meidän vuokrarivareissa oli monenkirjavaa porukkaa sanan negatiivisessa merkityksessä. Mutta suurin osa Räntämäkeä koostuu opiskelija taloista. Sitten siellä on rauhallisia omakotitaloalueitakin. 

Itse antaisin hyvinä alueina peukut Luolavuorelle ja Ispoisille jo ketjussa mainittujen lisäksi.

Vierailija
24/26 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsikeskuksessa asun itse omakotitaloalueella, hyvin rauhallista seutua on. Hyvä ja rauhallinen koulu lähellä.

Vierailija
25/26 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajat kiinni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Varissuo, Halinen ja Räntämäki hyviä alueita? Vai onko joku vielä parempi?

Muitakin vinkkejä saa antaa.

Ainakin varissuo on asuinkelvoton

Vakkella on tutkimusten mukaan yksi suurimmista asukastyytyväisyyksistä Turussa. Olisiko Hirvensalo lyönyt Varissuon, mutta kärkisijoilla liikkuu. On mainettaan parempi. Myös muut mainitut alueet on ok kun tietää välttää tiettyjä kerrostaloalueita.

Vierailija
26/26 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun nummessa (yo-kylässä) ja täytyy sanoa, että olen positiivisesti yllättynyt! Todella rauhallinen paikka. Vain välillä lauantaisin kuuluu musiikkia kun ihmiset lähtee juhlimaan. Muuten todella rauhallinen. Omakotitaloja on paljon täällä.

Rauhallisuuteen sattaa vaikuttaa sekin että täällä päin on enemmän perheellisiä ja lähes kaikki on opiskelijoita niin ei ihan hulttioita voi olla.