Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aion auttaa itseni ulos pahasta olosta, tehkää perässä vihaajat

Kivikissaäiti
15.11.2016 |

Siis te, jotka ette ole antaneet minulle yhden yhtä neuvoa miten autan itseäni, vaan ainoastaan annatte neuvoja miten MUKA autan itseäni OIKEASTI auttamalla lapsiani, äitiäni, miestäni, työkavereitani, isäni vaimoa.... Eihän ne neuvot ole MINUN auttamistani, omista ongelmistani pois, vaan elämän tkemistä helpommaksi MUILLE. Lyön vetoa, että te tällaisia neuvovat ette ole koskaan auttaneet itse itseänne, vaan olette niitä marisijoita ja ulisijoita, joidn hyväksi koko maailman vain pitäisi toimia.
Minä sen sijaan aion auttaa itse itseäni ja sepä ei olekaan niin mukavana pysymistä sellaisia kohtaan, jotka ovat luottaneet minun apuuni.... Koska se jättää heidät selviytymään niin ikään itsensä varassa.
Jos minä en olisi "auttanut" lapsena äitiäni esiintymään "äitinä", vaan olisin auttanut itseäni äitini ollessä ilkeä olisin HYLÄNNYT hänet ja hän olisi saanut kantaa häpeän siitä, että oma lapsi ei kelpuuta häntä äidiksi. Mutta minä AUTOIN häntä elämään illuusiossa, että hän on hyvä äiti, ENKÄ auttanut itseäni ja toiminut itseäni suojelevien periaatteiden mukaan. Tästä lähtien alan muuttaa tätä.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 2):een vielä, että jos jokin tunne on vain hetkellinen ja menee ohi jäämättä vaivaamaan niin eihän siinä mitään sitten. Tuskin muistan koko asiaa seuraavana päivänä.

ap

Vierailija
42/42 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsia itsen edelle asettaminen ei koske, mutta muita. Lset on pakko asettaa edelle, totta kai. Mutta siivoamisen määrä ei korreloi siinä.

ap

Jos nyt lakkaisit ensin kostamasta kohteluasi kaikille muille omat lapsesi mukaanlukien, sitten voisit lakata kerjäämästä huomiota täällä ja nostaa sen nenän navastasi. Onhan se kiva olla ikuinen uhri ja ulkoistaa kaikki mutta kun aikuisten ei kuulu tehdä niin.Kasva  ikuiseksi.

Mä en jaksa sun selittelyä ja itsesäälissä piehtarointia enää pätkääkään. Sulla on p-häiriö eikä me voida auttaa sua.

Ja kyllä, olen nähnyt kaltaisiasi ihan tarpeeksi. Säälin perhettäsi. Tekosyitä ja minäminää päivästä toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla