Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joululahjaidea kälylle hukassa

Vierailija
15.11.2016 |

Siinäpä se otsikossa: en tiedä mitä antaisin käly(kokelaa)lle joululahjaksi. Ihana ja mukava ihminen, mutten voi vielä sanoa tuntevani häntä ja hänen mieltymyksiään erityisemmin. Hän on ollut veljeni kanssa yhdessä vajaan vuoden, muutama kerta ollaan samassa kahvipöydässä istuttu. Jotenkin olisi mukava häntäkin jouluna muistaa kun yhteen keräännytään aattoa viettämään.

Eli nainen, ikää 30v, budjetti n. 0- ~50€. Kaikki fiksut ideat otetaan vastaan, mitään turhanpäiväistä krääsää en tahdo ostaa. Tai kertokaa mitä itse mahdollisesti arvostaisitte joululahjana ko. tilanteessa.

Ps. Kyllä, olen miettinyt yhteislahjaa hänelle ja veljelleni, mutta löysin jo veljelleni oman lahjan. Eli se ei oikein tule kysymykseen.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

S- tai K -ryhmän lahjakortti...

Vierailija
2/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain helposti kuluvaa:

- itse saan joka joulu apelta lahjakortin elokuviin ja suklaalevyn, aina sama ja aina yhtä kiva lahja, joka tulee käyttöön

- saippuaa / shampoota / hoitoainetta / käsivoidetta, esim. joku valmis setti

- lahjakortti kahvilaan tai ravintolaan

- herkkukori

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tiedätkö hänestä yhtään mitään? Pitääkö ruuanlaitosta tai käsitöiden tekemisestä? Käykö mielellään leffassa tai teatterissa? Mä antaisin varmaan vaikka leffaliput (2 kpl herkkupaketilla, vieköön mukanaan veljesi tai kenet haluaa). Jos pitää ruuanlaitosta niin sitten vaikka jotain ihania mausteita tms.  

Vierailija
4/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteislahja. Sillä lailla osoitat, että olet huomioinut veljen uuden elämänvaiheen ja hyväksynyt kälyn kälyksesi ja omaan sukuusi.

Vierailija
5/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseneulotut converse-tossut on ihania. Neulotko tai neulooko joku tuttusi?

Vierailija
6/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Itse vihaan saada kälyltä aina jotain saippuasettejä ja pehmosukkia, tänä vuonna vien suoraan Fidalle joulun jälkeen.

Vierailija
7/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mistä valita; askartele itse munakennoista lampunvarjostin, palasaippua, jääkaapin oveen punaisia pyöreitä ja pieniä magneetteja, wc-paperia tai puheaikaa 10 min. Hei, tämä meinasi unohtua - kynttilä!

Vierailija
8/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy veljeltäsi. Joku aineeton lahja voisi olla kiva, vaikka tosiaan leffaliput tai museokortti tai vaikkapa konserttiin/teatteriin liput. Tai jalkojenhoito.

Vierailija
9/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ostaisi jotain yhteistä tekemistä hänelle ja veljellesi? Kuten leffaliput tai ravintola-lahjakortti.

Vierailija
10/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tulisi mieleenkään antaa jollekin kälylle joululahjaa. Ei anneta mitään myöskään sisarusten kesken. Vain omille lapsille.

Vierailija
11/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus on tärkein. Ajattele häntä ja kerro se hänelle aattona.

Vierailija
12/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatus on tärkein. Ajattele häntä ja kerro se hänelle aattona.

Otat sellaisen eteerisen katseen, tuijotat häntä silmiin, nuolaiset hieman huuliasi ja sanot kähellä äänellä; ajattelen sinua hyvin usein... En tiiä toimiiko, mutta saapihan sitä kokkeilla.

Vierailija
13/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen noin 30v nainen, itse "inhoan" saada lahjaksi:

-pesuainesettejä, ostan kyllä mieleiseni ja sopivimmat kemikaalit vaivatta itse.

-kynttiläjutut ja servetit, en käytä kumpiakaan.

-pehmosukat ja villasukat, niitä oma äitini ja mummoni kutovat kilpaa ja hukun niihin jo nyt.

-yleinen joulukrääsä.

Sen sijaan tykkäisin:

-leivontahärpäkkeet, tykkään leipoa ja kokkailla.

-leffaliput ja ravintolalahjakortti kuulostaisi kivalta.

-herkkukori tai suklaaboksi, olen kova herkuttelemaan eikä kukaan ikinä anna suklaata "koska kaikkihan sitä antavat" :D.

-kirja. Leivontaan, käsitöihin tai askarteluun liittyvä (harrastusten mukaan).

Mikään lahja ei kyllä olisi ärsyttävä, pidän ajatusta tärkeämpänä ja ihan ymmärrettävää ettei puolitutun lahja välttämättä ole kovinkaan osuva. Omat lahjatoiveeni ja inhokkini ovat varmasti monella juuri päinvastoin ja itse tilanteessasi koittaisin pelata lahjan kanssa vähän varman päälle (leivontakirja kädettömälle kokille on huono lahja ja kotileipurilta se saattaakin jo löytyä) ja todennäköisesti tarjoaisin jotain yhteistä ajanvietettä poikaystävänsä kanssa. Tai kysyisin lahjavinkkiä veljeltä :).

Vierailija
14/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffaliput tai ravintolalahjakortti on kiva idea, koska voi tosiaan käyttää yhdessä veljesi kanssa (tiedät varmaan, käyvätkö ikinä missään). Itse arvostaisin kyllä ihan vaan muistamista, esim joku suklaakahvi tai joulutee tai suklaarasia olisi ihan riittävä lahja.

Vierailija
15/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leffaliput tai ravintolalahjakortti on kiva idea, koska voi tosiaan käyttää yhdessä veljesi kanssa (tiedät varmaan, käyvätkö ikinä missään). Itse arvostaisin kyllä ihan vaan muistamista, esim joku suklaakahvi tai joulutee tai suklaarasia olisi ihan riittävä lahja.

Suklaakahvi - bingo. Ketjun voi sulkea.

Vierailija
16/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hieno muistikirja esim. Moleskine ja laadukas kynä, lempivärin voi kysellä veljeltä.

Jos juo teetä tai kahvia, jokin hieno kahvisetti, joka kuluu käytössä pois, ei jää kaappeihin lojumaan.

Laadukas suklaarasia.

Ihana korurasia tai jokin laadukas taskupeili- ja sivellinsetti, jos hän meikkaa.

Vierailija
17/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hankkisi ainakaan mitään kovin kallista, ellette ole etukäteen sopineet vaihtavanne lahjoja. Kälyehdokkaallesi voi muuten tulla suotta viime hetken paniikki ja huono omatunto, jos hän ei ole vastaavasti ostanut mitään. Kaunis ajatus voi siis pahimmillaan aiheuttaa vain pahaa mieltä, vaikket itse olisikaan vastalahjan tarpeessa.

Vierailija
18/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ostanut veljen exälle ja nykyisellekkin victorias secretin hajuvedet,maksoi 14€ ja molemmat tykkäsi,me on aina ostettu lahjat keskenämme ja loistavat välit edelleen veljen exäänkin,hoidetaan vuoroitellen yhä toistemme lapsiakin.

Vierailija
19/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makukahvi/joulutee jos ei kahvia juo ja suklaarasia, that's it. Ei kovin kallista mutta varmasti hyvä ja mieltä lämmittävä joululahja.

Vierailija
20/31 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko saanut selville hänen lempivärinsä? Kysy veljeltäsi, jos et tiedä. Kaunis (silkki)huivi voisi olla ihan kiva lahja. Minä ainakin tykkäisin. Samoin lahjakortit ovat kivoja, jos kauppoihin, niin voi itse hankkia, mitä tarvitsee. Mutta ei mitään saippua-shampoopakkauksia. Ethän halua viestiä, että veljesi tyttöystävällä on likainen tukka tai kaipaisi peseytymistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi