The Affair kausi 3 - official
3. kauden ensimmäinen jakso nähtävissä ennakkoon HBO Nordicilla. Katsoin juuri :) Keskustelua tähän ketjuun :)
Muistaakseni 21.11 alkaa virallisesti sitten jaksot tulemaan ulos!
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Ai se alkoi jo! Jes. Tykkään tuosta sarjasta. :)
Niin minäkin tykkään tosi paljon. Toivon että 3. kaudella keskityttäisiin vielä enemmän Heleniin ja Coleen. Ovat mielestäni mielenkiitoisia hahmoja. Ekassa jaksossa näytettiin vain Noahia ja vähän Heleniä.
Ap
Toivottavasti tulee pian myös ei-maksukanavilta. Jäi kyllä jännään kohtaan.
3. jakso menossa tätä uusinta kautta. Nyt ei oikein ota tuulta alleen + ärsyttää professori LeGalle ja nuo näsäviisaat opiskelijat.
Heiii eikö kukaan seuraa tätä enää?
Mä olen koko sarjan ajan ollut ihan "rakastunut" tohon Coleen. Voi kun joku katsois mua niinkuin Cole katsoo Alisonia tössä 3. kauden 4. jaksossa :)
Kolmannesta jaksosata alkoi taas olla kiinnostavampaa tuo kolmas kausi. Samaa mieltä, että se ranskalaisnainen on ärsyttävä, eikä oikein enää kiinnostakaan, mitä Noahille tapahtuu.
Minä tykkään tosi paljon tästäkin kaudesta. Gunther on tooosi ahdistava :/
Siis meneekö jo ilmaiskanavilla?!
Miksei ole tullut uutta jaksoa tällä viikolla? :( Vai olenko päivistä sekaisin?
Onko tietoa, milloin 3. kausi olisi Netflixissä?
Nyt menossa kauden viimeinen jakso. Joissain kohdin kausi oli varsin viihdyttävä, sitten taas loppua kohden latistui ja tämä finaalijakso on riman alitus. Noahin sekoilut ja french lady ei kiinnosta. Allisoniakin näytetty tosi vähän tällä kaudella.
En tiedä mitä tästä tulee .. toivottavasti lopun puolituntinen olisi parempi nyt .. jatkam katselua ..
3. kausi oli kyllä aikamoinen pettymys. Kauden puolivälissä näytti sille, että tästä kehkeytyy jotain hyvää (mm. Gunther oli/on hyvä hahmo samoin Helenin ja Vikin suhde, Colen näyttäminen ja Alissonin kanssa lapsen huoltajuusjutut). Mutta kauden loppu. Mitä helv ....?! Viimeinen jakso oli kuin irrallinen tarina koko sarjasta kuvaten Noahin ja sarjaan lähes kuulumattoman ihmisen keskusteluja ja siinä se. Paskaa!
Neljäs kausi tulossa. Kai sekin tulee katsottua. Toivon, että Noah jätetään sarjasta pois kokonaan.
Samaa mieltä siitä, että 3. kausi oli pettymys. Toivoa sopii, että tuleva 4. kausi on parempi ja jatkuu ilman tuota ranskatarta.
Mitä kakkaa tämä viimeinen jakso on? :( Höh!
Vierailija kirjoitti:
Mitä kakkaa tämä viimeinen jakso on? :( Höh!
Sitä juuri. Ihan typerä eikä liity kunnolla edes koko sarjaan!!!
Siis onko tässä kaudessa vain 10 jaksoa?
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tässä kaudessa vain 10 jaksoa?
Joo.
Ai se alkoi jo! Jes. Tykkään tuosta sarjasta. :)