Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ruotsin ensitreffit alttarilla tänään avalla - älä lue
Gift vid första ögonkastet
15.11.2016 |
Ruotsin ensimmäisellä tuotantokaudella ei syntynyt yhtään paria. Nyt alkaa toinen tuotantokausi. Siinäkään ei synny pareja, yksi pari ei edes jaksa olla mukana kaikkia jaksojakaan. Mikä niitä ruotsalaisia oikein vaivaa? Ovatko niin fiksuja, että vain täysin epätoivoiset lähtevät ohjelmaan?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
SPOILER-varoitus, mutta tästä selviää jos kiinnostaa:
Alue: Aihe vapaa
Ohjelman ennakkomainokset kertovat sen, että katsojat pitävät valittuja pareja täysin epäsopivina toisilleen. Vihjaavat, mutta eivät sano asiaa täsmällisesti niin kuin se on.