Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä sanoi "Mun seurassa sä et vit** kiroile"

Vierailija
15.11.2016 |

Hänestä kiroilu ei sovi naisille. Hän kuitenkin itse kiroilee koko ajan. En kiroile usein, mutta mikä sääntö se on olevinaan että hän saa sitten kiroilla koko ajan?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä teet just niin kun itse haluat. Kiroilu ei kyllä sovi miesten eikä naisten suuhun, kamalan kuuloista.

Vierailija
2/22 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras se on totella kun mies määrää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho kova mimmi, on se nyt perkele jos ei ukko saa sua kuriin niin jätä se sika

Vierailija
4/22 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia ei saa lyödä, naisten ei tarvitse käydä armeijaa ja naiset pelastetaan ennen miehiä tulipalosta, joten vähintä mitä voitte tehdä, on olla kiroilematta. Vai onko sekin liian paljon pyydetty?

Vierailija
5/22 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kuin se että nainen sanoisi että mun seurassa et sitten itke?

Vierailija
6/22 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse antaisin tuollaisen vtun helmen liitää vapauteen.

Vierailija
7/22 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda poikaystävää. Tuollaisten kaksoisstandardeja viljelevien sovinistien mielestä on liuta asioita, jotka ovat sallittuja vain miehille. Mm kotitöistä luistaminen, pettäminen, puolison arvostelu ja määräily, lihominen ja ryyppääminen, lyöminen ja kurinpalautus jne.

Vierailija
8/22 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotettavissa kaksinaismoralismia jatkossakin ja eri säännöt molemmille. Totu siihen jos sen kanssa haluat jatkaa. 

Vierailija
9/22 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia ei saa lyödä, naisten ei tarvitse käydä armeijaa ja naiset pelastetaan ennen miehiä tulipalosta, joten vähintä mitä voitte tehdä, on olla kiroilematta. Vai onko sekin liian paljon pyydetty?

Olen kiroilematta, röyhtäilemättä ja pieremättä ihan pyytämättäkin, mutta jos "pyyntö" esitettäisiin tuohon ap:n esittämään sävyyn en tunnistaisi sitä pyynnöksi. 

Vierailija
10/22 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla "perinteisten roolien parisuhde" jossa naisella voi olla tiettyjä etuja, jotka eivät tule kuitenkaan maksutta, vaan niitä vastaan pitää sit olla nätti, kiroilematta, pieremättä yms.

Vierailija
11/22 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama kuin se että nainen sanoisi että mun seurassa et sitten itke?

Mitä samaa näet itkemisessä ja kiroilussa?

Vierailija
12/22 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, väistä luoti ja jätä se sika.

13/22 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

..hmm.. Meillä kävi asiakkaana tuollainen pari, olivat vähän maistissa ja se mies (vanhempi vielä kuin se likka) käski jatkuvasti sen kihertävän likan pitää turpansa kiinni ja lakata kiroamasta..

... No se likka tuli seuraavalla viikolla yksin, puoli naamaa mustana ja silmä tulipunaisena, oisko verkkokalvo revennyt lyömisestä...?

Onnea sulle. Lopeta kiroilu ja vaihda kaveria.

Vierailija
14/22 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin idea siinä on...naisten kiroilu kuulostaa paljon naurettavanmalta kuin miesten ja naisen suuhun ei vaan kirosanat samalla tavalla sovi.

Vierailija
15/22 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kiroilematta, röyhtäilemättä ja pieremättä ihan pyytämättäkin, mutta jos "pyyntö" esitettäisiin tuohon ap:n esittämään sävyyn en tunnistaisi sitä pyynnöksi. 

Ei tätäkään ketjua olisi, jos ap ymmärtäisi olla kiroilematta ilman että siitä täytyy erikseen mainita. Ja sitten vielä tulee av:lle itkemään asiasta. Voi jeesus mikä idiootti.

Vierailija
16/22 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno mies! On se aina mukava kuulla miten kauniisti miehet puhuvat rakkailleen! <3

Vierailija
17/22 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vastaus olisi ollut:" Mä per*ele kiroilen vit*u just niin saata*an paljon ko helve*ti haluun. Vi*tusaa*anaperk*le."

Vierailija
18/22 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vastaus olisi ollut:" Mä per*ele kiroilen vit*u just niin saata*an paljon ko helve*ti haluun. Vi*tusaa*anaperk*le."

Itsensä lapsen tasolle typistäminen toimiikin aina.

Vierailija
19/22 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olisikin ollut kypsää käytöstä. 

Vierailija
20/22 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno mies! On se aina mukava kuulla miten kauniisti miehet puhuvat rakkailleen! <3

Koetko mielihyvää ainoastaan silloin, kun mies käyttäytyy huonosti naista kohtaan vai myös silloin, kun nainen käyttäytyy huonosti miestä kohtaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi