Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En yhtään ihmettele, miksi aikuisilla opiskelijoilla menee hermo parikymppisiin kakaroihin

Vierailija
14.11.2016 |

Opettajaa ei kuunnella, melutaan tunnilla ja ollaan nenä kiinni puhelimessa. Ammattikorkeakoulujen ja yliopistojen luentosalit ovat kuin lastentarhassa. Ei kukaan järkevä yli 25-vuotias halua hengailla nippa nappa parikymppisten kanssa vaan inhoaa niitä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sä oikeen mahdat opiskella? Aina luennolta löytyy ne pari takapulpetissa keskenään supisevaa ja muita asioita touhuavaa kaveria, mutta muutoin kyllä suurin osa kuuntelee hiljaa.

Vierailija
2/15 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä !

Vierailija
4/15 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista pahimpia ovat kyllä päälle kolmekymppiset, yleensä vielä perheelliset. Deadlinet ei käy, ryhmätöitä voi tehdä tyyliin puoli tuntia kakaroiden nukkumaanmenon jälkeen illalla, kyseenalaistetaan muiden mielipiteet omassa työssä todetun perusteella, pädetään luennoilla ja juoruillaan "aikuiskerhon" kanssa. Terveisin, 25-vuotias opiskelija, jota on nämä ärsyttäneet kaikista eniten. 

Vierailija
5/15 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ymmärrän Apta täysin! Opiskelee varmaan samassa yliopistossa, ihan järjetön eläintarha! Minullakaan ei kestä hermo..

N21

Vierailija
6/15 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä sä oikeen mahdat opiskella? Aina luennolta löytyy ne pari takapulpetissa keskenään supisevaa ja muita asioita touhuavaa kaveria, mutta muutoin kyllä suurin osa kuuntelee hiljaa.

Oikea kysymys olisi: missä ihmeessä Ikis oikein kerkeää opiskella kun pakottaa av-palstalla 24/7?

Vierailija
7/15 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettanut peruskoulussa, lukiossa ja yliopistolla, ja voin kyllä sanoa että minusta tuo viimeisin on ehdottomasti miellyttävin paikka opettaa. Se tuntuu niin hyvältä, kun suurinta osaa oikeasti edes vähän kiinnostaa ja saan opetusrauhan.

Vierailija
8/15 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista pahimpia ovat kyllä päälle kolmekymppiset, yleensä vielä perheelliset. Deadlinet ei käy, ryhmätöitä voi tehdä tyyliin puoli tuntia kakaroiden nukkumaanmenon jälkeen illalla, kyseenalaistetaan muiden mielipiteet omassa työssä todetun perusteella, pädetään luennoilla ja juoruillaan "aikuiskerhon" kanssa. Terveisin, 25-vuotias opiskelija, jota on nämä ärsyttäneet kaikista eniten. 

TÄMÄ. Olen itse 26-vuotias opiskelija, ja työskentelen paljon mieluummin 20v. "kakaroiden" kuin näiden ah-niin-fiksujen aikuisten kanssa. 

Vierailija
9/15 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin insinööritutkintoni aikuiskoulutuksessa, nuorin 27. Porukka oli motivoitunutta ja osasi asiat, mutta pari n. nelikymppistä ukkoa oli aina äänessä. Ihan aina. 

Vierailija
10/15 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh vanhat aikuisopiskelijat vasta pahoja onkin. Aina selittämässä omia mielipiteitään/muuten vaan kommentoimassa. Itselläni meni AMK:ssa hermot molempiin, sekä näihin nuoriin mölisijöihin, että vanhoihin kaikkitietäviin. 

Vierailija
11/15 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä pahimmat meluajat näitä 30-40 vuotiaita naisia, me nuoremmat ollaan hiljaa kännykät käsissä :'D

N23

Vierailija
12/15 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisopiskelijat saisivat tehdä kaikki ryhmätyöt ihan keskenään, siinäpähän sitten tappelevat kun jokaisella on viikossa se yksi tietty kymmenen minuutin slotti, mikä just ja just sattuu rouvalle/herralle sopimaan.

Vierailija
13/15 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kauhealta :D Mun opinahjossa on pieni ryhmä olennaiseen keskittyviä aikuisopiskelijoita, pari tehokasta parikymppistä, lehtori joka toivoo keskustelua luennoilla eikä yhtään ryhmätöitä, koska em. lehtori on sitä mieltä, että kaikki ovat jo leikkineet niitä tarpeeksi työelämässä. (Ja on oikeassa, paitsi tietysti niiden nuorten kohdalla.) Hyvin olen viihtynyt.

Vierailija
14/15 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt Yliopistossa vain opintoja ja rauhallista ollut. Harkinnut erästä AMK -kokonaisuutta nyt. Onko siellä opistotasolla siis ihan pikkulapsimeinikiä tosiaan. Ei jaksaisi enää sellaista yhtään.

Vierailija
15/15 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä taas jatkoketju siihen 28-vuotiaan opiskelijan ja kaksikymppisen opiskelijan vatvomiseen? Veikö joku tuore opiskelija sun lähes kolmikymppisen opiskelijapartnerisi? Ilmeisesti, kun täytyy aloittaa monta ketjua samasta asiasta.