Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen SEKSIADDIKTI

Vierailija
14.11.2016 |

Ongelmani on seksiaddiktio. En pysty olemaan ilman seksiä korkeintaan kuin viikon. En ymmärrä mistä tämä johtuu.
Olen parikymppinen nainen ja seksikumppaneita on lähemmäs kolmekymmentä mikä hävettää minua
Olen todella vapaa sielu seksin suhteen enkä keksi esimerkiksi mitä en voisi tehdä sängyssä
Onko tämä normaalia? (Ei taida olla mutta whatever!)
Mitä teen? Miten voisin tukahduttaa omaa seksuaalisuuttani?
Tosiaan on ollut parisuhteita vakavia kolme mutta nyt viimeisen puolen vuoden sisällä ainoastaan hetken panosuhteita/yhden illanjuttuja! Ahdistaa toisaalta oma käytös mutta olen "koukussa" seksiin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/6 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pystyt olemaan viikon ilman, et onneksi ole kovin paha addikti. Vai onko joka kerralle pakko saada uusi kumppani tai muuta jännää? Oletko varma, ettet sairasta epävakaata persoonallisuushäiriötä tai kaksisuuntaista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pystyt olemaan viikon ilman, et onneksi ole kovin paha addikti. Vai onko joka kerralle pakko saada uusi kumppani tai muuta jännää? Oletko varma, ettet sairasta epävakaata persoonallisuushäiriötä tai kaksisuuntaista?

Viikko on tosiaan maximi.. ei ole pakko olla uusi kumppani, "entiset" käyvät mikäli heidän kanssaan on ollut hyvää seksiä.

En tiedä onko... ei ole ainakaan todettu, enkä ole varma mitä noihin persoonallisuushäiriöihin kuuluu.

Vierailija
4/6 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hohhoijaa. Että ihan kerta viikkoon. Ei tuo kerro mistään addiktiosta, ihan normaalia se on, joskin voisit tietysti vähän katsoa kenen kanssa sänkyyn hyppäät. Mä haluaisin monta kertaa päivässä, jos puolisoni vaan jaksaisi.

Tässä hieman riippuvuuden määritelmää: "Yleisiä tunnusmerkkejä seksiriippuvuudesta ovat pakkomielteiset ajatukset tai ahdistusta ja häpeää aiheuttavat toiminnot, jotka henkilö pyrkii salaamaan lähipiiriltään ja muilta ihmisiltä."

N 40

Vierailija
5/6 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Addiktio. 

Vierailija
6/6 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule meille vaan, meillä jeesataan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi