Kenelle/missä tilanteessa näytit viimeksi keskisormea?
Itse heilutin tänään keskaria autoilijalle, joka ei näyttänyt vilkkua kääntyessään ennen suojatietä, minkä takia jouduin turhaan odottelemaan siinä tien laidassa.
Kommentit (16)
Autoilijalle joka oli peruuttaa päin meikäläistä.
Tammikuussa keikalla jollekin sekopää känniääliölle.
Nokkavalle ämmälle baarissa, kun ei seura kelvannut.
Tauskille kun kävi viimeksi paikallisessa ravintolassa keikalla.
Äänekkäästi molottaville somaleille ratikassa.
Kånkenit selässä ostarilla notkuneille massateineille.
Kesällä RTK:n kuskille(tuskin kerkesi kesaria näkemään) kun kaahasi satasta taajamassa kun olin ylittämässä suojatietä, jouduin ottaa takapakkia ettei käynyt huonosti, otin rekkarin ylös ja ilmoitin firmaan, toivottavasti sai sanktiota toiminnastaan. Ei niin kiire voi olla.
-IISAK SONNI
Nyt on maha täynnä
Alapeukuttajalle. *keskari pystyssä* - Kohta se on tässäkin ketjussa...
äsken heilutin just ikkunan takana satunnaisille ohikulkijoille
Autoilijalle joka kiilasi eteen risteyksessä, missä mulla oli etuajo-oikeus. Stanan pässi, jospa seuraavalla kerralla ei talvikelillä jarrutus riitä.
Näyttöpäätteeni kautta Iltapaskalle kun luin syyllistävän jutun "rasistisesta" konnarista.
Ajoin 80 alueella tuota 80, kun yksi idiootti autoilija tuli sivutieltä. Katsoin jo kauempaa, että kuski tuijottaa selvästi vaan toiseen suuntaan. Aloin hiljentämään ja niin tämä älyvapaa mieskuski ryykäsi tielle viimeisen auton tultua toisesta suunnasta. Jos en olisi hiljentänyt, olisin rysäyttänyt suoraan tuon kylkeen kahdeksaakymppiä. Hyvin onnistui kuitenkin jarruttaminen, rääkän painaminen ja keskisormen näyttäminen yhtä aikaa. Tuo on ollut sellainen risteys, että monelle sivutieltä tulevalle on ollut vaikea tajuta, että on kasikympin alue ja heillä ei ole etuajo-oikeus.
Teini-ikäiselle pojalleni, kun vinoili jostain. Tämä siis puolin ja toisin kaikella rakkaudella. Ollaan vähän outoja :D
Vierailija kirjoitti:
Näyttöpäätteeni kautta Iltapaskalle kun luin syyllistävän jutun "rasistisesta" konnarista.
Tirsk.
Trump supportaajalle 2 pv sitten, teki mieli mennä ja raiskaa se mut oon nainen ja naiset ei raiskaa, ainoastaan miehet raiskaa ainoastaan joten päätin keskaria antaa
Viime viikolla aura-autolle, kun puski vitunmoiset lumikasat meidän etupihalle juuri ennen töihin lähtöä.