"Uhkea Ariel Winter, 18, twerkkaa peppu täristen - koettelee Instagramin rajoja" Siinä mammoille mallia aikuisen naisen ihannevartalosta!
http://www.iltalehti.fi/viihde/20161114200027397_vi.shtml?utm_campaign=… Tätä tarkoittaa muodokas, ei siis ylipainoista ja tasapaksua pötköä.
Kommentit (35)
Aikuisen naisen? Hän on 18-vuotias.
Minkä ikäinen sinä olet ja millainen kroppa sinulla on? Entä kasvot? Hiukset?
mitä twerkkausta? Aika halventavaa vaikeata lajia kohtaan, jonka parhaimmat ovat harrastaneet tanssia lapsesta lähtien..
No ei toi kyllä mitään twrkkaamista ollut.
Uhkea? Mielestäni varsin normaalivartaloinen, ennemmin jopa hoikka.
Jokainen tekee sen minkä parhaiten osaa.
N24
Taitaa Arielilta lähteä julkisuuden paineissa varttuminen lapasesta. Niinkuin Mileyllä kävi. Ja monella muulla lapsitähdellä.
Pettymys. Ei ole omaan makuun mutta katsojan silmässähän se on.
Vierailija kirjoitti:
En käsitä miten minä liityn aiheeseen, mutta olkoon menneeksi. Olen 42, himoittu dadbody, kulmikkaat testosteronin muokkaamat maskuliiniset kasvot. "Immo Kuutsa"-tyyliset hiukset. Minkä ikäinen sinä olet? Onko kuvaa, AS:n nickiä tms?
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tekee sen minkä parhaiten osaa.
N24
Eli näytellä huippusuosituissa sarjoissa. Minkä sinä osaat parhaiten?
Vierailija kirjoitti:
Alkaa tulla jo korvista ja silmistä tuon muodokkaan teinin itsensä esittely. Melkoinen huomiohuoraaja...
Lähinnä kyllä maitomaisena nesteenä pellen nenän kärjestä. ;D Antaa naisen esitellä kun on mitä esitellä! :)
Ei tuo mikään muodokas ole, näkyy tuossa muokkaamattomassa rantakivikuvassa. Tommonen pötköselkä, jossa näkyy orastavaa kelluketta.
Mammat rauhoittukaa tää härkkii näillä pikkutytöillä aina teitä
En todellakaan klikkaa, paljon kiinnostaa jonkun insta-"tähden" persläskien hetkutus.
Ap:n varmaan kannattaa sitten etsiä joku jolla on samanlainen vartalo ja katsoa jos kelpaisi hänelle.
Itse en viitsi edes pestä kainaloitani miellyttääkseni tuntematonta miestä internetissä.
Isot tissit, kohtuullisen kokoinen, mutta ei minusta kovin pyöreä peppu, vyötäröstä ei paljon tietoakaan.
Jos pepun tärinä on kriteeri, niin minulla on jo nyt ihannevartalo. Tuota kun nyt illalla läpsäyttää, niin menee seuraavan vuorokauden puolelle ennen kuin hytinä pysähtyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käsitä miten minä liityn aiheeseen, mutta olkoon menneeksi. Olen 42, himoittu dadbody, kulmikkaat testosteronin muokkaamat maskuliiniset kasvot. "Immo Kuutsa"-tyyliset hiukset. Minkä ikäinen sinä olet? Onko kuvaa, AS:n nickiä tms?
Isomahainen setäihminen, jolla on valumavika kasvoissa. Eiiiiih!
Alkaa tulla jo korvista ja silmistä tuon muodokkaan teinin itsensä esittely. Melkoinen huomiohuoraaja...