Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko sairastunut keliakiaan tai johonkin muuhun.. Mikä mulla oikein on ja pitäisikö mennä lääkäriin?

Vierailija
14.11.2016 |

Taustaa... Mulla on aina ollut enempi tai vähempi turvotusta, etenkin jos syön pastaa, leipää, perunaa ym hiilaripitoista.

Nyt on 2-3viikkoa ollut jotain ihan ihmeellistä tämä mahan turvotus.. Tuntuu ettei maha kestä lainkaan minkäänlaista ruokaa.. Tänään olen syönyt vain pinaattikeittoa ja seassa keitettyä kananmunaa. En mitään muuta. Vatsaa turvottaa edelleen, on kovana ja olo on tosi raskas.

Eilen söin rieskan palasen ja heti sen jälkeen kauhea turvotus, ennen sitä oli hitusen parempi olo, vaikkei silloinkaan mikään normaali olo mutta parempi kuin leivän syömisen jälkeen.

Ruokahalu on myös olematon. Normaalisti voisin syödä vaikka kokoajan.. No en ihan mutta tykkään ruoasta kyllä.. Nyt on se 2-3viikkoa ollut melkein täysin ruokahalu kadonnut.. Ja vaikka nälkä vähän tuntuisikin, ei turvotuksen takia tee mieli syödä mitään :(

Lenkillä käyntikin on hankalaa, kun maha on turvonnut ilmapallo!

Olo on muuten normaali, ei pieretä enempää kuin ennenkään, uloste normaalia, ei mitään ripulia, eikä muutakaan oireita kuin vain tämä saatanallinen turvotus ja tuntuu ettei uskalla syödä YHTÄÄN MITÄÄN !!

Pastat, perunat, kaikki jauhokastikkeet ja muut hiilaripitoiset ruoat olen jo vuosi sitten jättänyt aika lailla kokonaan pois. Olo parani kun lopetin noiden syömiset ja siirryin vain kasviksiin. Mutta jotain on nyt 2-3viikkoa sitten tapahtunut... En tiedä mitä...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla on keliakia, mutta ilman sitäkin kehottaisin sinua käymään lääkärissä, niin vastaus siihen, mikä sinun mahdollisesti voitaisiin diagnosoida paremmin kuin nyt enempi -vähempi arvailemalla. - Ei lääkärille mennessä (velä) toistaiseksi tarvitse olla mukana omaa oikeaa diagnoosia.  

Vierailija
2/2 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta keliakin pikatesti vaikka ekaks, saa apteekeista. maksaa noin 18euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä