Enää ei uskalla syödä missään muualla kuin kotona, kerta ruokaan sylkäistään
Oot sitten mitä vaan niin vaarana on että ruokaan sylkäistään
Kommentit (33)
Mielestäni hygieniapassi on pakko olla jos on tuollaisessa paikassa töissä. Eikö niillä sitten ole tällaista passia?
Vierailija kirjoitti:
Tämä rajakkien uhriutuminen menee jo överiksi. Toisaalta ihan hyvä että pysytte poissa ihmisten ilmoilta, ei teitä kukaan kaipaa.
Muuta sekasikiö Afrikkaan.
No mamupaikoisssa en ehkä kävisi ellei itse ole islamilainen. Hygieniakriteerit sun muut ovat muutenkin erilaiset eri kulttuureissa.
Jos suvaitsevaisten ravintoloita on olemassa, niin niihin ei kannata mennä jos on Suomi Ensin tyyppi.
Olen kyllä käynyt myös sellaisessa aamuyön taksikoppigrillissä, missä suomalainen työntekijä käsitteli samoilla käsillä rahaa ja ruokia.
Ja jos ajattelee jokaista yökerhoa ja baaria niin inhottavasti ne tarjoilijat aina tarttuvat siihen lasiin reunoista nipistämällä eli huulet osuvat sitten siihen paskaisten kolikkokäsien tahraamaan lasiosaan.
Eikö näillä ole hygieniapassia? Eikö näitä ohjeisteta mitenkään?
Viimeksi kiinalaisesta noutoruoasta löytyi kärpänen, että vähän on huvittanut hakea noutoruokaa muutenkaan tuon jälkeen.
Tosin voi sitä löytyä ruokapakkauksistakin joskus jotain epämääräistä.
Vahinkoja voi aina tapahtua. Mutta ruuan sabotoiminen on täysin eri asia. Sitäpaitsi ei voida tietää mitä sinne laittavat jos ovat päästään sekaisin. Joku voi saada kuollettavan asian
Voi olla vaikea saada uutta työtä moisen laukojalla.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Olen kyllä käynyt myös sellaisessa aamuyön taksikoppigrillissä, missä suomalainen työntekijä käsitteli samoilla käsillä rahaa ja ruokia.
Ja jos ajattelee jokaista yökerhoa ja baaria niin inhottavasti ne tarjoilijat aina tarttuvat siihen lasiin reunoista nipistämällä eli huulet osuvat sitten siihen paskaisten kolikkokäsien tahraamaan lasiosaan.
Ai plokatessako?
Kyllä mä kerran pieraisin vessassa uusnatsin sämpylään :D Sama tyyppi jäi kiinni tyttöystävänsä hakkaamisesta parin kuukauden päästä. Eli eipä kaduta se pieru yhtään :'DD
Ei tollaiset piereskelijät pääse enää mihinkään töihin. On kun tatuointi otsassa
Siinä taudit leviää. Kas kun ei suomen twrveysviranomaiset mitään tähän sano