Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ainoa syy miksei kaikki naiset käytä kauneuskirurgin palveluksia

Vierailija
14.11.2016 |

On se ettei heillä ole rahaa siihen.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menisin HETI jos olisi rahaa. Eli ainakin ap:n väittämä koskee minua, mutta ei varmastikkaan kaikkia naisia.

Toisaalta jos saisin jostain rahaa hirveästi, niin uskaltaisinkohan? Eniten pelottaisi vanhempieni ja sisarusteni reaktio, olen lestadiolaisesta perheestä, varmaan olisi heille aika järkytys jos muokkaisin naamaani..

Kärsin vain tosi paljon eräästä piirteestä joka olisi korjattavissa leikkauksella. Ehkä mä jonain päivänä menen.

Vierailija
22/31 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy, miksi en rahojani leikkauksiin käyttäisi, on etten haluaisi olla saman näköinen kuin kaikki muut. Huulet tötteröllä ja silmät sikkuralla. Tai vanhempana jokerihymyinen palloposki. Rahalla voisin sen sijaan palkata pt:n ja ostella kivoja vaatteita hinnasta välittämättä, käydä ihanissa hoidoissa kuten manikyyrissä ja kasvohoidossa ym. Toki riskitkin vaikuttavat, ei arpia tai kompikaatioita.

Millä perusteella sinusta tulisi leikkausten myötä samannäköinen kuin kaikista muista? Luulen, että oikeasti et mene leikkauksiin siitä syystä, että olet jo nyt tyytyväinen ulkonäköösi. Jos olisit ruma, niin paljon mieluummin olisit jopa samannäköinen kuin kaikki muut. Erilaisuus ei ole aina hyvästä, mutta sinun kohdallasi varmaan on. *kade*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, en kyllä keksi mitään mitä haluaisin muuttaa kirurginveitsellä. Olen ihan tyytyväinen hyppyrinenääni, a-kupin rintoihini ja jopa pikkuiseen pömppövatsaani. Ja pidän itseäni kauniina, kuten suurinta osaa tapaamistani ihmisistä. 

Vierailija
24/31 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ruma, mutta miksi minun pitäisi muuttaa itseni kauniimmaksi?

Ei ole syytä miksi sinun pitäisi, mutta saattaisit haluta, että ihmiset kohtelisivat sinua paremmin. Koska niin me teemme, toki emme yleensä tietoisesti.

Minua kohdellaan jo nyt ihan tarpeeksi hyvin ja minusta tuntuu, että alkaisin vihata tai halveksia ihmisiä, jos huomaisin jotain uudenlaista mielistelyä leikkausten jälkeen. 

Vierailija
25/31 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ei todellakaan ole ainoa syy olla käyttämättä näitä palveluja. Voitko ap uskoa, että oikeasti on luonnon kauniita naisia, joiden ei tarvitse leikellä itseään?  Sitten on naisia, joiden itsetunto on niin hyvä, että eivät koe tarvitsevansa näitä palveluja. Kolmanneksi, moni nainen on huomannut, että liikunnalla saa kauniimman vartalon ja sitä paitsi paremman olon, koska fyysinen rasitus tekee hyvää mielen hormoneille. Lisäksi kun vetää suun hymyyn, on sopivan rento ja hauska, hyvä ryhtinen ja kivat vaatteet päällä saa miehiä ihan riittävästi. Miehetkin haluavat usein nokkelan ja älykkään sekä huumorintajuisen kumppaninm jonka kasvoilla ilmeetkin näkyvät.

Vierailija
26/31 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut korjauttaa roikkuvat yläluomet, kustannus  vain 900. Suujuonteiden täyttöäkin harkitsen, botoksi otsaryppyihin silittäisi myös. Aika vähällä saisi jo paljon muutosta eikä operaatiot ole pahoja.

Vierailija
27/31 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin leikkauttaisin silmäluomeni, menisin rasvaimuun ja ottaisin silikonirinnat heti jos vain saisin rahaa. Haluaisin myös vähän täytettä huuliin ja otsaa/kulmia vähän kohotettua.

- n19

Vierailija
28/31 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä:

-terveydelliset leikkaukseen liittyvät riskit

-ulkonäölliset riskit

-tottumus omaan ulkonäköön

-halu olla ulkoisesti suht luonnollinen

Kyllä rahat saisi vaikka säästämällä kasaan, jos todella haluaisi.

Vierailija
29/31 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy, miksi en rahojani leikkauksiin käyttäisi, on etten haluaisi olla saman näköinen kuin kaikki muut. Huulet tötteröllä ja silmät sikkuralla. Tai vanhempana jokerihymyinen palloposki. Rahalla voisin sen sijaan palkata pt:n ja ostella kivoja vaatteita hinnasta välittämättä, käydä ihanissa hoidoissa kuten manikyyrissä ja kasvohoidossa ym. Toki riskitkin vaikuttavat, ei arpia tai kompikaatioita.

Millä perusteella sinusta tulisi leikkausten myötä samannäköinen kuin kaikista muista? Luulen, että oikeasti et mene leikkauksiin siitä syystä, että olet jo nyt tyytyväinen ulkonäköösi. Jos olisit ruma, niin paljon mieluummin olisit jopa samannäköinen kuin kaikki muut. Erilaisuus ei ole aina hyvästä, mutta sinun kohdallasi varmaan on. *kade*

On totta, että olen tyytyväinen, koska minä olen maailman ainoa minä. Mulla on ollut jo nuorena paksu leuanalus, olen isoperseistä tyyppiä jne, eli siinä mielessä olisi korjattavaa. Mulla on kauniit silmät ja suu, palloposket ja riippuluomet. Mutta se olen minä. Jonkun mielestä kaunis ja jonkun mielestä ruma.

Jos ottaisin sellaiset huulitäytteet ja naamankohotuksen, olisin varmaan saman näköinen kuin ne muut, jotka muistuttavat niin kovasti toisiaan. Nuoria missi- sun muita julkkiksia en tahdo erottaa toisistaan, koska kaikilla on samanlainen tekotukkakin. Jos saisin käydä vaikka säännölliseen kosmetologilla ja hierojalla, olisin säteilevä ja hyväntuulinen ja sehän kaunistaa ihmistä, eikö?

Vierailija
30/31 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buahah-hah-haa! Perheen tulot lähes miljoona euroa vuodessa. Ei tulisi mieleenikään lähteä hankkimaan Aku Ankka-huulia, muovisia palloja omien ihanien rintojeni tilalle, tai kiristämään kasvoja ikuiseen klovnihymyyn!

"I'm fifty years now, take me or leave me - this is me. I am not gonna change!"

Vierailija
31/31 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi yhtään syytä miksi mun pitäisi olla konservatiivisesti ajatellen kauniimpi, enkä koe kaipuuta sellaista kohtaan. Ihmiset kohtelevat minua hyvin, olen älykäs, menestynyt ja pidetty. Tavallisen näköinen, lievästi ylipainoinen, pukeudun persoonallisesti. Kaksoisleuan leikkauttaminen ei toisi elämääni mitään mikä olisi sen kivun ja läpikäytävän itseinhon arvoista.