Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytär esitteli isänsä ikäisen miesystävän

Vierailija
14.11.2016 |

Tai no vuoden nuoremman. Tyttäreni on 20, miesystävä 39. Mitä minun pitäisi tästä ajatella? Hyväksynkö vain? Mies vaikuttaa muuten olevan ok, mutta kyllä noin suuri ikäero kaksikymppisen tytön kohdalla hieman mietityttää.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksy.

Vierailija
2/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen isäsuhde tyttärellä on ollut? Tuo mies on voinut osoittaa tyttärelle sellaista huomiota, johon ei oman ikäiset taivu ja se on sitten menoa, voih.

On tärkeää, että sinulla on hyvät välit tyttären kanssa. Keskustelu on niin tärkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö kuormasta.

Vierailija
4/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas keksitty juttu , mutta kuten aina näihin ikäero juttuihin :

Rakkaus on voimakas tunne fiilis jostain hyvästä ja oikeista vaikka sitä ei voisi tai pystyisi mitenkään selittämään saati perustelemaan muille.

Se ei katso :

Ikää

Rotua

Uskontoa

Varallisuutta ( välttämättä )

Yleensä vanhemmat haluaa lapselleen parasta, mutta pitää myös osata kunnioittaa hänen omiakin valintojaan vaikka ne olisivat erilaisia kuin mitä toivoisi tai odottaisi.

Vierailija
5/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ainakin osaavaa ja kestävää parrua joka aukkoon.

Vierailija
6/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ei ole muuta huolestuttavaa kuin se, että tuon ikäisellä tytöllä on tuon ikäinen isä.

Vierailija
7/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös tyttären isä kirjoitti:

Rakkaus on voimakas tunne fiilis jostain hyvästä ja oikeista vaikka sitä ei voisi tai pystyisi mitenkään selittämään saati perustelemaan muille.

Se ei katso :

Ikää

Rotua

Uskontoa

Yleensä vanhemmat haluaa lapselleen parasta, mutta pitää myös osata kunnioittaa hänen omiakin valintojaan vaikka ne olisivat erilaisia kuin mitä toivoisi tai odottaisi.

Bullshittiä. Jokainen terve vanhempi katsoo noita asioita ja yrittää auttaa ja valistaa lastaan noissa aisoissa.

Vierailija
8/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksytte asian ja käyttäydytte miestä kohtaan kohteliaasti. Lohdutukseksi voin sanoa sinulle, että todennäköisesti eroavat viimeistään viiden vuoden kuluttua. Rikkomalla välit tyttären kanssa ette voita mitään.

Keski-ikäinen mies, joka kokee 20-vuotiaan naisen tasavertaisena ja ajatuksiltaan kiehtovana kumppanina, on yleensä ikäisekseen jälkeenjäänyt ja epäkypsä. Valtaosa parikymppisistä tytöistä toki kuvittelee olevansa ikäisekseen kypsiä ja henkeviä, mutta kypsyys on muutakin kuin vakavamielisyys ja ikätovereiden yökerhokännäämisen ylimielinen paheksuminen. Normaali keski-ikäinen mies huomaa kyllä eron parikymppisen ja elämää nähneen naisen välillä. Suhde päättyy, kun nuorempi osapuoli näkee vähän enemmän elämää, kypsyttää ajatusmaailmaansa ja tajuaa, miten lapsellinen ja tunne-elämältään jälkeenjäänyt tuo keski-ikäinen mies on, joka vielä kaksikymmentävuotiaan silmin tuntui kiinnostavalta ja samantasoiselta kumppanilta.

Vierailija
9/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen isäsuhde tyttärellä on ollut? Tuo mies on voinut osoittaa tyttärelle sellaista huomiota, johon ei oman ikäiset taivu ja se on sitten menoa, voih.

On tärkeää, että sinulla on hyvät välit tyttären kanssa. Keskustelu on niin tärkeää.

Erosimme tytön isän kanssa kun tyttö oli 6v. Löysin tytön ollessa 11 uuden miehen, joka on edelleen hänen isäpuolensa. Tytär vietti yleensä viikonloput isällään, ja hyvä isäsuhde ok.

Eihän minulla toki ole asiaan sanomista kun tyttö on nyt aikuinen, mutta noin paljon vanhempi mies tuli vain yllätyksenä joten asia vaatii hieman sulattelua.

Ketjun ala-arvoiset kommentit jätänkin sitten omaan arvoonsa.

Vierailija
10/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erosimme tytön isän kanssa kun tyttö oli 6v. Löysin tytön ollessa 11 uuden miehen, joka on edelleen hänen isäpuolensa. Tytär vietti yleensä viikonloput isällään, ja hyvä isäsuhde ok.

Eihän minulla toki ole asiaan sanomista kun tyttö on nyt aikuinen, mutta noin paljon vanhempi mies tuli vain yllätyksenä joten asia vaatii hieman sulattelua.

Ketjun ala-arvoiset kommentit jätänkin sitten omaan arvoonsa.

Ala-arvoisissa kommenteissa on yleensä totuuden siemen, vaikka ne hieman ronskisti onkin esitetty.

Vierailija
11/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan riippuu siitä, että millainen tuo mies on? Itse suhtaudun aika negatiivisesti 24-vuotiaan siskoni 37-vuotiaaseen kannabisjonneen, joka ei ole ollut koskaan töissä. Olen kyllä itse samanlainen kannabista lukuunottamatta, mutta en olekaan teeskentelemässä, että voisin seurustella.

Vierailija
12/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen hyväksymään, jos on muuten hyvä tyyppi. Ja vaikka ei olisikaan, kannattaa joka tapauksessa pitää tyttäreen luottamuksellinen suhde ja keskusteluyhteys kunnossa.

Vierailija
13/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua mitä tuon ikäiset näkevät toisissaan. Oon itse 20 ja en voisi ajatellakkaan 40v miestä!

Vierailija
14/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös tyttären isä kirjoitti:

Se ei katso :

Ikää

Rotua

Uskontoa

Bullshittiä. Jokainen terve vanhempi katsoo noita asioita ja yrittää auttaa ja valistaa lastaan noissa aisoissa.

Njet .

Minua m40 ei olisi olemassa jos suuri ikäero fobia olisi ollut aikanaan isovanhempien välillä joten jokainen päättäköön itse kunhan on aikuinen että kenen kanssa vehtaa.

Onneksi on vapaus päättää itse , toisin kuin jossain muualla maailmassa.

Vierailija
15/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytänyt varmaankin laadukasta seksiä teiniräpellyksien jälkeen.

Vierailija
16/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mäntyniemi ilmiö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi