Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ainoa syy miksei kaikki naiset käytä kauneuskirurgin palveluksia

Vierailija
14.11.2016 |

On se ettei heillä ole rahaa siihen.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät ota riskiä hermovaurioista, tuntopuutoksista tai  hengenmenetyksestä. Leikkaus on aina riski, fiksut tiedostavat sen.

Vierailija
2/31 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, että valtaosa miehistä menee leikkaukseen. Syy: rumuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahanpuute on kyllä yksi syy, mutta jos saisin rahaa ihan hemmetisti, en tiedä uskaltaisinko silti mennä kauneusleikkauksiin. Olen nähnyt niin paljon kuvia epäonnistuneista leikkauksista, että en todellakaan halua itselleni käyvän samoin.

En luota, että nimestään huolimatta kauneusleikkaukset tekee automaattisesti kauniiksi. Ne vain vaikuttaa tiettyihin yksityiskohtiin. En osaa hahmottaa oma ulkonäköäni tarpeeksi hyvin tietääkseni, mihin yksityiskohtiin minun kannattaisi kokonaisuuden kannalta tehdä muutoksia ja mihin ei.

Totta hemmetissä jos minulle luvattaisiin takuuvarmasti kauneus, niin ottaisin sen vastaan, mutta en luota kauneusleikkauksiin. Minulle olisi hirveää, jos leikkauksen tulos olisi vaikkapa epäsymmetrinen; se haittaisi enemmän kuin luonnollinen epäsymmetrisyys, jota minulla on ennestään. Ilman leikkauksia vanhenee luonnollisesti, mutten tiedä miten leikkaukset vaikuttaa vanhenemiseen: tuleeko muokattu kohta näyttämään myöhemmin oudommalta, vaikka se ensin näyttäisi sopivan omaan ulkonäköön hyvin?

Vierailija
4/31 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesvihaaja bongattu.

Vierailija
5/31 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mitä ihmettä itsessäni sitten leikkaisin? Pidän kaikesta mitä näen. 

Jos ihan väkisin jotain pitäisi keksiä, niin toinen korvalehti taittuu vähän eri tavalla kuin toinen. Ehkä sen leikkaaminen on sitten rahasta kiinni.

Vierailija
6/31 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että minulla olisi mitään tarvetta mennä kauneus leikkaukseen jos rahaa olisi todella paljon. Voi olla että tekisin niin jos haluaisin sitä rahaa enemmän.

Vierailija
7/31 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesvihaaja bongattu.

No naisvihaaja löytyi jo aloituksesta, joten tasoissa sitten ollaan.

Vierailija
8/31 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ainoa syy, mutta varmasti yksi yleisimmistä. Itse menisin pariinkin eri operaatioon, jos vaan olisi ylimääräistä rahaa. :)

Vierailija
9/31 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi minulla rahaa leikkauksiin, mutta ei kiinnosta saada arpia niiden tuloksena kun ihotyyppi nyt sattuu olemaan sellainen. Eikä esimerkiksi pelkkä nenäleikkaus auta siinä vaiheessa kun myös kasvot ovat voimakkaan epäsymmetriset. En tiedä onko mahdollista murtaa kaikki kasvojen luut ja paketoida ne eri tavalla paikalleen, mutta enpä haluaisi sitä kokeakaan.

En joka tapauksessauskoisi olevani yhtään onnellisempi tai itsevarmempi jos ruman ulkonäköni saisikin korjattua, tulisi vain uudenlaisia henkisiä ongelmia eli tilanne olisi entistä pahempi.

Vierailija
10/31 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma, mutta miksi minun pitäisi muuttaa itseni kauniimmaksi?

Vierailija
11/31 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mä halventaisin itseäni leikkauksilla? En ole täydellisen kaunis mutta mitä väliä sillä on?! Olen täydellinen itsenäni, niinkuin jokainen meistä! Syynä ei siis rahan puute tai pelko vaan aito arvostus itseen (ja muihin) sellaisenaan. Maailmassa on niin kovin paljon tärkeämpiäkin asioita kuin ulkonäkö. Kyllä on sairas tämä maailma nykyään.

Vierailija
12/31 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti tekisin rasvaimun leuan alle. Olen hoikka, mutta silti mulla on tollanen "kaksari", josta haluisin eroon. Siis jos rahaa olisi niin paljon ettei sitä tartteis miettiä ollenkaan.

Nyt lähden mielummin vaikka reissuun, kun poistan tuon kauneusvirheen

Vierailija
13/31 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se myös koskee! En tykkää kivusta.

Vierailija
14/31 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla Sanna Ukkolan näköinen. Toisaalta, sehän olisikin miesmarkkinoilla hauskaa, jos kaikki olisvatkin samannäköisiä. Sittenhän se luonne aidosti ratkaisisikin pelin. 

Vierailija
15/31 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa. Uskon vapauteen, veljeyteen ja tasa-arvoon. Kauheusleikkaukset rikkovat kaikkea kolmea vastaan.

Vierailija
16/31 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla olisi 100k ylimääräistä (vähintään miltsi säästössä) ja pystyisin olemaan puoli vuotta poissa töistä, niin menisin leikkaukseen. Pituusleikkaukseen, missä luita rikotaan ja pidetään rikkinäisinä useamman kuukauden, että saadaan pari senttiä pittuutta lisää.

Vierailija
17/31 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ruma, mutta miksi minun pitäisi muuttaa itseni kauniimmaksi?

Ei ole syytä miksi sinun pitäisi, mutta saattaisit haluta, että ihmiset kohtelisivat sinua paremmin. Koska niin me teemme, toki emme yleensä tietoisesti.

Vierailija
18/31 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy, miksi en rahojani leikkauksiin käyttäisi, on etten haluaisi olla saman näköinen kuin kaikki muut. Huulet tötteröllä ja silmät sikkuralla. Tai vanhempana jokerihymyinen palloposki. Rahalla voisin sen sijaan palkata pt:n ja ostella kivoja vaatteita hinnasta välittämättä, käydä ihanissa hoidoissa kuten manikyyrissä ja kasvohoidossa ym. Toki riskitkin vaikuttavat, ei arpia tai kompikaatioita.

Vierailija
19/31 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole rahasta kiinni, ainakaan enää näin keski-ikäisenä. Nuorena olin nätti, en ruma vieläkään ja kauneusleikatut ne vasta rumia ovatkin sitten vanhana. Tykkään mummoontua, ei haittaa harmaat hiuksetkaan, oikein odotan milloin ekat ilmestyy. Ulkonäkö ei ole mulle ollut koskaan tärkeä juttu, ihan muut asiat kiinnostaa. N47

Vierailija
20/31 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silareita harkitsisin jos rahaa olisi mutta en usko että rohkeus riittäisi leikkaukseen.monet leikkaukset menee pieleen.