Mitä sellaista teillä on kodissanne, mitä ihmisillä ei yleensä ole?
Melkein kymppitonnin maksanut piano (kallein omistuksemme asunnon lisäksi).
Kommentit (654)
Itse löytämäni pieni fossiili, trilobiitti. Minulle tämän arvoa ei voi mitata rahassa.
Valitettavasti Suomesta ei näitä löydy, joten rahaa vaatii jos haluaa matkustaa jonnekin, missä näitä esiintyy ja mistä niitä saa luvallisesti kerätä.
Viisi käsin maalattua ikonia ja silkkinen seinämatto, jossa on miljoona solmua neliömetrillä.
Vierailija kirjoitti:
A. Edefelt taulu.
Edefelt on harvinaisuus Edelfeltin rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Kaapelikela pöytänä.
Sehän oli aikoinaan oikein muotia.
Vierailija kirjoitti:
Itse löytämäni pieni fossiili, trilobiitti. Minulle tämän arvoa ei voi mitata rahassa.
Valitettavasti Suomesta ei näitä löydy, joten rahaa vaatii jos haluaa matkustaa jonnekin, missä näitä esiintyy ja mistä niitä saa luvallisesti kerätä.
Hieman katteellinen olen. Juuri siksi että Suomessa noita ei käytännössä ole. Toki on ulkomailta jotain kotiloita tms joskus tuonut mukana, mutta ei fossiilia. Ihan eri asia.
Nokkapuntari, hymypoikapatsas, lukuisa määrä seinäkelloja.
Vierailija kirjoitti:
Puolibengali ja perusteltuja mielipiteitä.
Mikä on puolibengali?
En voi sietää muotivillityksiä, kaapelikelapöytiä, eurolavapöytiä/sohvia/ maalaisromanttista sisustusta/ harmaa-musta-valkoista väritöntä kotia, mitä näitä nyt on ollut. Koti on itseäni varten eikä esittelykoti jossa pitäisi olla aina sitä mikä milloinkin on trendikästä ja siksi persoonatonta. Muotien seuraaminen on lähinnä noloa ja boikotoin sitä ihan tarkoituksella. Joten kodissani on sitä mistä vain itse tykkään, eikä mistä valtavirta tykkää. En katsele edes sisustuslehtiä.
Valokuva paavi Johannes Paavali toisesta ja minusta Vatikaanissa vuonna 1984.
Itse louhimani 600 g ametistiklusteri.
32 vuotta selvinpäin ollut mies. Läsnäoleva kotona, auttaa joka asiassa. Parisuhde kestänyt 30 vuotta. Lisäksi löytyy hänen isoisänsä tekemä tuohikontti, joka on palvellut eväsreppuna. Sata vuotta sitten. Metallinen salpa omassa pajassa taottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolibengali ja perusteltuja mielipiteitä.
Mikä on puolibengali?
Toivottavasti ei puhu bengalintiikeristä...
Venäläisen sotavangin tekemä kori.
Yksi metrin leveä kaappi täynnä tyhjiä kodin elektroniikan myyntipakkauksia. Miehellä on nähtävästi pakkomielle säästää niitä.
Aika tavallista meillä on, tosin tavallista enemmän tauluja.
Onni. Olen tosi onnellinen.