Mitä sellaista teillä on kodissanne, mitä ihmisillä ei yleensä ole?
Melkein kymppitonnin maksanut piano (kallein omistuksemme asunnon lisäksi).
Kommentit (570)
Toimivat Commodore 64, kaksi 1541 -levyasemaa ja parikymmentä disketillistä pelejä.
Vierailija kirjoitti:
6kg vaahtosammutin ja 2 kpl sammutuspeitteitä :) Harvemmalla on noin runsaasti sammutuskalustoa, yleensä taitaa olla vaan 1 peitto tai sammutin.
3 sammutinta ja kaksi peitettä:) Palotarkastaja kehui, että ei ole koskaan näynyt näin hyvin tulipaloon varustaunutta kotia. En sitten viitsinyt alkaa selittää, että tulipalo on minun mörköni, asia , jota pelkään hieman sairaalloisesti:)
Kirjoja, kirjoja, enemmän kirjoja...vaikka olen kirjaston suurkuluttaja, on omiakin niteitä kertynyt niin paljon, että melkein jokaisessa huoneessa on iso kirjahylly täynnä luettuja (!) kirjoja. Kaunokirjallisuuden lisäksi on paljon harrastus- ja ammattikirjallisuutta. Olen yrittänyt kokeilla sähköisiä kirjoja ja äänikirjoja mutta ei; ei ole ollenkaan sama asia.
Kaksi kirjahyllyllistä kirjoja, kolme kitaraa (yksi sähkökitara), vahvistin, piano, studiomikrofonit ja äänityslaitteet. Siinä varmaan ne 'erikoisimmat'.
Vierailija kirjoitti:
Uima-allas
Meillä oli edellisessä talossa tuo mutta enää ei ikinä laiteta. Vähän käytettiin ja kallis ylläpitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6kg vaahtosammutin ja 2 kpl sammutuspeitteitä :) Harvemmalla on noin runsaasti sammutuskalustoa, yleensä taitaa olla vaan 1 peitto tai sammutin.
3 sammutinta ja kaksi peitettä:) Palotarkastaja kehui, että ei ole koskaan näynyt näin hyvin tulipaloon varustaunutta kotia. En sitten viitsinyt alkaa selittää, että tulipalo on minun mörköni, asia , jota pelkään hieman sairaalloisesti:)
No vähänpä on sammuttimia. Meillä on kaikkiaan 9, joista kaksi on hiilidioksidisammuttimia. Ne myös huolletaan määräajoin, ei niistä muuten mitään hyötyä ole. Meillä onkin useita rakennuksia tässä samassa.
Tilaa. Ei asuta ahtaasti missään minikodissa, vaikka se trendikästä olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kirjahyllyllistä kirjoja, kolme kitaraa (yksi sähkökitara), vahvistin, piano, studiomikrofonit ja äänityslaitteet. Siinä varmaan ne 'erikoisimmat'.
No, meiltä löytyy myös nuo. Eli ei kovin harvinaisia. Meillä on kolme kirjahyllyllistä niitä kirjoja.
Minulla on 2 uniikkia esinettä joita ei ole missään. Käsinpuhallettu Humppilan lasiteos joita on vain yksi ja kuuluisan purjelaivan käsinveistetty n 1 m mittainen pienoismalli yksityiskohtineen ja purjeineen.
"Tietosi" on väärä ja levysi on näköjään hankittu aikakoneella.
https://en.wikipedia.org/wiki/Compact_disc