Mitä sellaista teillä on kodissanne, mitä ihmisillä ei yleensä ole?
Melkein kymppitonnin maksanut piano (kallein omistuksemme asunnon lisäksi).
Kommentit (570)
Jättikokoinen, yli 10 vuotta vanha kahvipuu joka on tuottanut papuja jo monta vuotta. Iso kokoelma japanilaisia tekstiilejä ja keramiikkaa.
Itse rakennettu seksikeinu ja oma huone sekstailuun
Jäämeren Mursu kirjoitti:
Muutaman tuhannen euron arvoinen vinyyli- ja cd-levykokoelma, 210 cm leveä sänky ja öljyvärimaalaus alastomasta itsestäni.
Jos nimimerkistä voi päätellä ulkonäköäsi niin maalaus voi olla aika hurjaa katsottavaa.
5 vessaa/kylpyhuonetta kolmelle asukkaalle
Vierailija kirjoitti:
Jäämeren Mursu kirjoitti:
Luhtitalon (1. krs asunto) takapihalla kasvimaa, ja öljyvärimaalaus alastomasta itsestäni.
Jos nimimerkistä voi päätellä ulkonäköäsi niin maalaus voi olla aika hurjaa katsottavaa.
Itse asiassa se on maalattu aika hoikasta Mursusta. :-D Olin nuorempi ja normaalipainoinen, mutta en nykyäänkään ole kovin lähellä perinteisen mursun painoindeksiä. :)
Hyönteiskokoelman säilytykseen tarkoitettu kaappi, vähän tämän sorttinen: http://www.abc.net.au/news/image/6990276-3x4-340x453.jpg
Elävänä löytyy tarantelloja, ruokoilijasirkkoja, tuhatjalkainen ja sekalaisia hyönteisiä niiden ruuaksi.
Pienessä kaksiossa kaikki nämä soittimet: sähköpiano, 6 kitaraa, basso, kantele, poikkihuilu, klarinetti, sopraanonokkahuilu, alttonokkahuilu, huuliharppu, autoharppu, stylofoni, kazoo, joku afrikkalainen rumpu, bongorummut ja keytar. Niin ja naapurin kissa joka on adoptoinut meidät henkilökunnakseen.
Iso auki oleva matkalaukku keskellä olohuoneen lattiaa. Jäänyt kesälomareissulta. Josko jouluksi saisi rahdattua säilöön...
Vhs-kasetteja, samovaari, kahvimylly
Flyygeli, rummut ja viinikellari.