Mitä sellaista teillä on kodissanne, mitä ihmisillä ei yleensä ole?
Melkein kymppitonnin maksanut piano (kallein omistuksemme asunnon lisäksi).
Kommentit (570)
Vierailija kirjoitti:
Kuvaputkitelevisio, 90- luvulta. Iso, hyvä kuva. Nyt on tosin iso taulutöllökin, mutta parempi kuva tuossa vanhassa on.
Ei ehkä olis kannattanut ostaa halvinta ja paskinta taulutöllöä, jos on huonompi kuva kuin kuvaputkitelevisiossa :D
Yli 60 kirjaston kirjaa... (virallisesti lainattu, kaikissa eräpäivä voimassa)
Mitä sellaista mitä muilla ei yleensä ole?
No, MINÄ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuoli jonka näin Gossip Girl -sarjassa.
Ostin tuon kirppikseltä viidellä eurolla, kyllä suu loksahti auki, kun myöhemmin sama tuoli tuli sarjassa vastaan.
Samat tuolit ovat myös That 70's show -sarjassa:
Mulla on noita 4. Peritty vanhemmiltani.
Puunrungot nojaamassa seiniin koristamassa kämppää
Cd -levy 70 -luvulta, tietääkseni ensimmäiset cd -levyt kehitettiin juuri tuona aikana
Luteita löytyi, niistä en ole kuullut, että kovin monella olisi vaikka ne aika yleisiä onkin.
Vaahtosammutin. Kymmenen kitaraa. Antiikkihuonekaluja.Värejä.
Henkilö, joka tykkää Cheekistä.
Vierailija kirjoitti:
Kirjahylly olohuoneessa.
Tuntuu olevan harvinaista nykypäivänä, ainakin omassa ikäluokassani (25v).Ja mankeli. Varmaan vielä harvinaisempi... mutta tykkään ylikaiken siitä puuhasta ja sileistä lakanoista jotka saa oikein pieneen tilaan :)
Oon myös 25 ja meillä on kaksi kirjahyllyä olkkarissa. Kolmas tarvittaisiin, mutta se saa oottaa isompaan asuntoon.
Valokuvia lapsestamme, joka kuoli vauvana.
Kirjastohuone jossa tuhansia kirjoja ja pari mukavaa lukusoppea.
Kattoterassi josta hienot näkymät erään Eurooppalaisen kaupungin ylle.
Kolme wc-pönttöä yksitasoisessa omakotitalossa. Ei rakennettu tätä itse, mutta ihan kätevää meidän kuusihenkiselle perheelle.
Veistoksia. Ei siis mitään kipsisiä sisustuspatsaita vaan oikeita taiteilijoiden tekemiä metallisia veistoksia. Suurin pronssinen teos painaa lähes 200 kg. Noita siis reilu 10 kpl ihan pienistä teoksista puolitoistametrisiin.
Viisi sähkökitaraa ja muutakin soittokamaa.
Vierailija kirjoitti:
Cd -levy 70 -luvulta, tietääkseni ensimmäiset cd -levyt kehitettiin juuri tuona aikana
Höpsön pöpsön.
Ensimmäiset kaupalliset CD:t julkaistiin elokuussa 1982. Itselläni on samana vuonna julkaistu Polygram Demonstration Disc.
https://www.discogs.com/release/5091871-Various-PolyGram-Demonstration-…
Kolme 160cm elokuvajulistetta kehyksissä seinillä.
Kirnu :D Se on isänisän lapsuuskodin perintöä 1900- luvun alusta. Teimme just isäni kanssa katajasta siihen uudet pannat. Sopii mielestäni erittäin hyvin moderniin skandinaavistyyliseen sisustukseemme.