Mitä sellaista teillä on kodissanne, mitä ihmisillä ei yleensä ole?
Melkein kymppitonnin maksanut piano (kallein omistuksemme asunnon lisäksi).
Kommentit (570)
Missä mun kommentti on?????
Pasila-DVD:T
Jongleerausvälineitä.
Noin 130 kirjaa tietojenkäsittelytieteestä. Ensimmäisenä osuu silmään "Scientific Paraller Computing" ja Pressmanin "Software engineering".
100 biljoonan Zimbabwen dollarin seteli.
Vessanpönttö keskellä eteisen lattiaa (odottaa asennusta kolmatta päivää).
Steinway & sonsin konserttiflyygeli.
Meillä on vanha VHS-nauhuri ja videokasetteja lastenlasten iloksi.
Kangaspuut ,joilla myös lastenlapset saavat kutoa.(leikot saavat itse leikata valitsemistaan vanhoista vaatteista,lakaniista, tyynyliinoista,verhoista jne.
Vanha putki-tv,toimii ja sitä katsellaan.
Kasettisoittimia useampikin ja kasseittain sekä alkuperäisiä että itsenauhoitettuja nuoruudenajoilta.
Vierailija kirjoitti:
Puolibengali ja perusteltuja mielipiteitä.
Kas siinäpä päräyttävä nimi romaanille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjahylly. Olemme noin 30-vuotias pariskunta. Ihmettelemme mieheni kanssa aina, missä ihmiset säilyttävät kirjojaan. Muuan akateeminen ystävämme kertoi, ettei hänellä ole yhtään kirjaa.
Tällainen paljon lukeva vastaa. Kirjat pysyvät kirjastossa sen aikaa kun en lue niitä :) Nykyään monet omistavat myös jonkin elektronisen härpäkkeen mihin tilaavat e-kirjoja. Multa itseltäni löytyy kirjahyllystä ainoastaan sarjakuvia, toivottavasti kovin monet vieraat eivät ole järkyttyneet.
Mun kylppärissä on tosi minimaalinen käsien pesuallas. :D Ehkä maailman epäkäytännöllisin allas kokonsa vuoksi.
Lakanat egyptiläistä puuvillaa. Ovat ihanan pehmeät ja sileät <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjahylly. Olemme noin 30-vuotias pariskunta. Ihmettelemme mieheni kanssa aina, missä ihmiset säilyttävät kirjojaan. Muuan akateeminen ystävämme kertoi, ettei hänellä ole yhtään kirjaa.
Olen akateeminen eikä yhtään kirjaa, koska luen e-kirjoina tai lainaan. En ymmärrä, miksi pitäisi haalia maallista materiaa turhaan, ekologisempaa olla ilman turhuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Mun kylppärissä on tosi minimaalinen käsien pesuallas. :D Ehkä maailman epäkäytännöllisin allas kokonsa vuoksi.
Mullakin, ja kaikki aina ihmettelee miten siinä voi mahtua pesemään mitään. Itselläni se toimii kuitenkin oikein mainiosti sillä koko kylppäri on niin pieni että se on kuin yksi suihkukoppi, eikä ole väliä jos vähän roiskuu lattialle kun viemäri on heti altaan alla. Eikä siellä ole mitään tavaroita, kosmetiikkaa tms mikä ei saisi kastua. Pyyhe ja saippuat vain. Mielestäni on vaan kiva että kaksion neliöt on panostettu oikeasti järkeviin huoneisiin ja kaappitilaan eikä kylppärissä ole "turhaa" tyhjää. :)
Riivattu keppihevonen. Se on hirnunut yksinään huoneen nurkassa aina silloin tällöin jo niin pitkään, ettei kyse voi enää olla esim loppumaisillaan olevasta patterista. Ostin sen joskus kirpparilta ja tahdon uskoa että edellinen omistaja sai tästä ominaisuudesta tarpeekseen ja päätti myydä sen juuri siksi :D
Arvokkaampaa nykytaidetta,muovimatto lattiamateriaalina,shampanjaa.
Ymmärrystä sille, että Saara Aallon menestys ei ole minulta pois;D