Mitä sellaista teillä on kodissanne, mitä ihmisillä ei yleensä ole?
Melkein kymppitonnin maksanut piano (kallein omistuksemme asunnon lisäksi).
Kommentit (570)
Vierailija kirjoitti:
Paikka hissille.
12 metrinen uima-allas.
Ikkunat 8mm:n karkaistua lasia.Muuten ei mitään erikoista.
Outoa, "Paikka hissille" toi heti mieleen Hyacinth Bucketin siskon, jolla oli "tilaa ponille"
commodore 64 ja muita saman aikakauden tietokoneita.
kirjoituskone
kuvaputkitelkkari
lankapuhelin
lasten huopasaappaat
eri pankkien säästöpossuja 80-luvulta
poljettava ompelukone (käytössä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neuvostoliittolainen sairaalamikroskooppi, kissa joka syö punajuurisalaattia ja oliiveja, tauluja vessan seinällä.
Toi kissan oliivi juttu kissoilla on aika yleinen.. Oliivissa on samoja entsyymeitä kun kissanmintussa.. Toisiin se tehoaa, toisiin ei. Meillä esim toinen kissa menee oliiveista ja kissanmintusta ihan kahjoksi, toinen taas ei noteeraa millään lailla.
Meillä kissojen herkkua on mansikkarahka ja aasialainen ruoka (riisi hapanimeläkastikkeella) :D
Jokaikinen aamu naapurin kissan pa..t lasten hiekkalaatikolla.
2500ltr akvaario, 120 000€ soitin. Perintösoitin, joka vietiin korjattavaksi ja kuultiin arvo. Ajatus on vaihtaa halvempaan ja maksaa asuntolaina pois. Lähes sata laatuviskiä.
mamma52 kirjoitti:
56cm pitkä ja 12cm halkaisijaltaan oleva dildo, josta hieman yli puolet mahtuu sisään viikoittain 😊 t. 3 lasta jo maailmalla
Tuosta suorituksesta täytyy saada kuva nähtäväksi????
Siis mun käsi menisi puoleenväliin käsivartta sormet nyrkissä sun mustaanaukkoon eikä tekisi tiukkaakaan.
Gynenkään ei tarvitse kuin kurkata ovelta?
Tuntuuko normaali kulli miltään?
4 rotukissaa ja jättiläismäinen sheltti.
Toimiva puuhella, joka talviaikaan lämpiää vähintään jokatoinen päivä. Kovilla pakkasilla useammin. Ei käytetä tuvassa muuta lämmitystä. Lisäksi 2 kpl rosteri vesiämpäreitä, joissa lähdekaivosta vesi. Polttopuulaatikoita 3 kpl, joista yhden olen tehnyt itse kuormalavoista (olen nainen, enkä ole koskaan ollut yhdelläkään veistotunnilla) Pönttöuuneja löytyy myös. Vanha kuparinen paloruisku (joka tosin on tyhjä). Asumme siis haja-asutusalueella vanhassa maalaistalossa.
Näitä saattaa tietysti joistain talouksista löytyäkin, mutta kuinka monella mahtaa olla KOIRAN POHJAVILLALLA ERISTETYT IKKUNAT? :-) On kaikista kokeiluista ollut toimivin ratkaisu. Kun tuplat laitetaan paikalleen, sisäikkunoiden väliin laitetaan voiveistä apuna käyttäen koiran pohjavillaa ja liimapaperi päälle. Ei vedä, eikä huurru ikkunat ikinä. Pumpuli keräsi kosteutta ja lampaanvilla päästi vetoa niin, että liimapaprut irtoili jo joulun jälkeen.
Niin ja lisäksi on 3 isoa pitkäkarvaista koiraa, joista yksi ei suostu koskaan tulemaan sisälle!
Mitä meillä on kodissamme mitä ihmisillä ei yleensä ole?
Meillä on monta Raamattua ja paljon hengellisiä kirjoja.
Alasin. Painaa niin paljon, etten saa sitä hievahtamaankaan.
Mielestäni minulla ei ole mitään "epätavallisesta poikkeavaa" mutta minulla ei ole mikroa ja se herättää aina kummastusta, myöskään en omista leivänpaahdinta. Saan aina pitkiä katseita ja kysymyksiä tästä.
Olen ostanut kaikki huonekaluni itse, ja olen hankkinut vain tiettyjen suunnittelijoiden kalusteita. Asunnossani ei ole lainkaan ikeaa, sotkaa tai muuta vastaavaa. Tunnen jokaisen mööpelin suunnittelijan ja niiden historian, olen myös keräillyt tiettyjen suunnittelijoiden eri aikakausien tuotoksia taiteenomaisesti.
Vierailija kirjoitti:
2500ltr akvaario, 120 000€ soitin. Perintösoitin, joka vietiin korjattavaksi ja kuultiin arvo. Ajatus on vaihtaa halvempaan ja maksaa asuntolaina pois. Lähes sata laatuviskiä.
Minkälainen arvo oli arvioitu perintöveroa varten? Saattaa verottaja meinää kiinnostua, seuraavat nykyään aika tarkkaan tuollaisia suurempi summia.
Onko kyseessä vanha viulu vai kenties Steinway flyygeli?
Ei yhtäkään valkoista seinää. :)
Mulla kans pupu, joka aina vapaana kodissa. Sitten myös oma kuntosali, sinne pupulla on kyllä pääsykielto turvallisuussyistä 😋
Muuten samat mutta allas vain 7,5m ja ulkona.
- lattialämmitys terasseilla
- verenpunaista ja tummaa lilaa seinät työhuoneessa