Mitä sellaista teillä on kodissanne, mitä ihmisillä ei yleensä ole?
Melkein kymppitonnin maksanut piano (kallein omistuksemme asunnon lisäksi).
Kommentit (570)
- Kokolattiamatto jokaisessa makuuhuoneessa.
- Kahdet portaat kahdessa eri paikassa, samojen kerrosten välillä.
- Kokolattiamatto molemmissa portaikoissa.
- 3 kylpyammetta, mutta ei yhtään bidee-suihkua.
- Jätemylly keittiön lavuaarissa (rrrrrakastan!❤️)
- Kaasuliesi.
- Suora kulkuyhteys autotallista keittiöön.
- Jääpalakone pakastimessa
Joo, täkäläisittäin kaikki melko vakiotavaraa, mutta Suomen asumistyyliin verrattuna poikkeavaa 😉
Hyllypaperit keittiön kaapeissa.
Iso liikuntasali (asutaan entisessä kyläkoulussa)
Vierailija kirjoitti:
Pupu :D En tiedä ketään toista, kenellä on pupuja enää nykyään.
Meilläkin on pupuja. Eivät tosin asu sisällä-sisällä vaan ulkorakennuksessa ja niiden poikaset käytetään ihmisravinnoksi. Suloisia otuksia!
Neuvostoliittolainen sairaalamikroskooppi, kissa joka syö punajuurisalaattia ja oliiveja, tauluja vessan seinällä.
Kolme pakastinta (korkea kaappipakastin ja kaksi pikkuarkkua), jotka ovat näin syksyllä täynnä ruokaa, kuten itse poimittuja marjoja, itse kasvatettua lihaa (maatiaiskukkoja, lihakaneja ja lammasta) ja lähimetsästä ammuttua riistaa (peuraa ja hirveä). Pakastimista yksi on käytössä ympäri vuoden, muut tarpeen mukaan. Meille on ruuan, erityisesti lihan, korkea omavaraisuusaste tärkeä, sillä emme halua tukea lihateollisuutta, jossa on liikaa eettisiä ongelmia. Myös munat ja suurin osa käyttämistämme maitotuotteista tuotetaan itse pientuotantona.
Täälläkin on olohuoneessa kirjahylly (täysinäinen) ja 4 pelikonsolia (PSP, PS3, PS4 ja Wii).
Näitä en usko, että monella on:
- Futon
- Kristallipallo (ihan oikeaa vuorikristallia, ei lasia)
- Geisha-nukke (Japanista)
- Aito kimono (myös Japanista)
- Pelifiguureja (useampi Final Fantasy VII:stä)
- Katana (ei japanilaista antiikkia sentään, niitä ei saa viedä Japanista)
- Star Wars Trivial Pursuit
Paikka hissille.
12 metrinen uima-allas.
Ikkunat 8mm:n karkaistua lasia.
Muuten ei mitään erikoista.
1800-luvun alkupäästä oleva raamattu. On muuten iso ja raihnainen opus.
Vierailija kirjoitti:
Pupu :D En tiedä ketään toista, kenellä on pupuja enää nykyään.[/quote
Meillä on pupu:D sen kotipesä sisustuksessa keskeisellä paikalla :D <3
Vierailija kirjoitti:
Panen paremmaksi. Meiltä löytyy mökiltä : aura, äes. pellavaloukut, lihatiinu, perunajauhokone, kangaspuut, uittokeksi, sahtikouru ja sivuvinteiltä monta hetekaa, maitohinkki, heinähanko, puisia haravia ja aitta täynnä kaikenlaista outoa rompetta meille espoolaisille. Palsanmäki tietäisi kai niille nimetkin. Siis tämä on maatalo, jonka olemme ostaneet kesäasunnoksi.
En ymmärtänyt ainuttakaan asiaa, mitä teillä on, mutta maatalo kuulostaa hyvältä! Täytyy opetella näköjään lisää suomea kun koko ketju on ihan hebreaa mulle. Meiltä löytyy Diego Riveran maalaus, muutama maya-toteemi ja Chacho-kissa, joka on syntynyt Argentiinassa, asunut Usassa ja nykyään viettää vanhuuspäiviä Suomessa. M29 ja latino
Numeroitu Kaj Stenvallin litografia
Lankapuhelin