Mitä mieltä tästä pituuserosta?
Haittaako teitä parisuhteessa isot pituuserot?
On alustavaa juttua erään todella mukavan ihmisen kanssa. Meillä kuitenkin on lähes 30cm pituuseroa. Pituuttaan ei kylläkään voi itse valita joten kai se pitää vain kestää. Miten käsittelette suuria pituuseroja omassa suhteessanne vai onko sillä väliä?
Kommentit (25)
Ei haittaa pituusero, meillä on yli 30cm. Muita tuntuu haittaavan enemmän.
Mä oon 156cm ja mieheni 182cm,ei oo koskaan vaivannut mitenkään meillä
"Miten käsittelette suuria pituuseroja omassa suhteessanne"
Olen tehnyt aiheesta neljä gradua ja näen paljon painajaisia, joissa mies kasvaa niin pitkäksi, etten näe enää hänen kasvojaan.
No meillä on pituuseroa 40cm, mutta itse emme edes huomaa sitä. Joskus ihan yllättää kun sen muistaa, esim. valokuvia katsoessa.
178-senttinen nainen ja 195-senttinen mies, match made in heaven! Tuon suurempaa pituuseroa ei siis mielellään. Näyttää nololta.
Naisia ei haittaa vaikka mies ois puoli metriä pidempi (mitä pidempi sen parempi) mutta auta armias jos se mies on lähelläkään naisen pituutta saatikka että on lyhyempi - sillon mies on vaan onneton "metriheikki" johon naiset ei aikaansa tuhlaa. Paitsi tietty jos mies on rikas niin silloin ei haittaa vaikka olis kuinka lyhyt!
Meillä on 28 cm pituuseroa. En ole koskaan edes ajatellut asiaa, eikä kiinnosta miltä se näyttää jonkun silmiin. Absurdi ajatuskin. :D
Vierailija kirjoitti:
Max 10-15cm pituuseroa saa olla, kun naisella korkokengät. Esimerkkinä 170cm nainen ja 190cm mies. Ei missään nimessä 160-senttiselle yli 180-senttistä siis.
Juu ei kyllä MISSÄÄN NIMESSÄ!
:D
Vierailija kirjoitti:
No meillä on pituuseroa 40cm, mutta itse emme edes huomaa sitä. Joskus ihan yllättää kun sen muistaa, esim. valokuvia katsoessa.
Miten tuota ei voi huomata? Siinähän pitää olla toisen niska kenossa jos haluaa silmiin katsoa.
Kai pitää vain yrittää 'unohtaa' tuo pituusero vaikka se vähän koominen onkin. Olen tottunut siihen että kiinnostuksen kohteeni ovat suunnilleen itseni pituisia, niin kuin sattumalta.. :D
-ap-
Miksi muuten naisten on ok ja ihan hyväksyttävää "rankata" lyhyet miehet pois mutta jos mies tekee saman lihaville naisille on se halveksuttavaa?
Mun mielestä iso pituusero on kiva. Tulee naisellinen fiilis. Makuasioita toki.
Olen 168cm ja entinen mieheni 195cm. Seksissä tietyt jutut hieman haastavia (esim. seinää vasten) ja halatessa halailin aina miehen rintakehää. Suudellessa joko pohkeet lujilla kun varvistaa tai niska nurin kun kääntää päätään ylöspäin.
Muuten ei mitään sen kummempaa merkitystä.
Vaimo on 154 senttinen ja minä 183 senttinen. Emme ole ikinä kokeneet pituuseroa hankalaksi (edes seisaallaan suudellessa) ja vaakatasossahan se viimeistään tasoittuu. Ihmettelen aina kuullessani, että jollekin on pituuseroa kommentoitu. Ei meille ole kukaan koskaan mitään siitä sanonut.
Omasta mielestä yli 15cm pituusero näyttää hassulta ja myös moni ystäväni on samaa mieltä.
Kenen ongelma tämäkin on? Katsojan ongelmako? Ai niin, kaikenhan pitääkin olla niin harmonisesti yhteensopivaa, ei rosoa, ei ryppyä. Minä en ainakaan elä sellaisessa maailmassa.
Meillä on miehen kanssa pituuseroa vähän vaille 40cm enkä ole kyllä tullut ajatelleeksi, että siitä jonkun ongelman saisi :D
Satun vain pitämään pitkistä miehistä, miehelleni kelpasi töppöjalka ja ei se nyt ketään muutakaan ole tuntunut häiritsevän. Jotkut sitä jaksaa taivastella, mutta hauskaa kai se heistäkin lähinnä on.
Vierailija kirjoitti:
Naisia ei haittaa vaikka mies ois puoli metriä pidempi (mitä pidempi sen parempi) mutta auta armias jos se mies on lähelläkään naisen pituutta saatikka että on lyhyempi - sillon mies on vaan onneton "metriheikki" johon naiset ei aikaansa tuhlaa. Paitsi tietty jos mies on rikas niin silloin ei haittaa vaikka olis kuinka lyhyt!
Lyhyillä miehillä on napoleon-kompleksi, eikä niillä tee mitään.
Olisin mieluummin 30 cm lyhyempi kuin samanpituinen.
Max 10-15cm pituuseroa saa olla, kun naisella korkokengät. Esimerkkinä 170cm nainen ja 190cm mies. Ei missään nimessä 160-senttiselle yli 180-senttistä siis.