Mitä mieltä tästä pituuserosta?
Haittaako teitä parisuhteessa isot pituuserot?
On alustavaa juttua erään todella mukavan ihmisen kanssa. Meillä kuitenkin on lähes 30cm pituuseroa. Pituuttaan ei kylläkään voi itse valita joten kai se pitää vain kestää. Miten käsittelette suuria pituuseroja omassa suhteessanne vai onko sillä väliä?
Kommentit (25)
Minä seurustelin nuorena itseäni n. 25 senttiä pidemmän miehen kanssa ja kyllä häiritsi! Olin muutenkin ikäistäni nuoremmän näköinen ja noin paljon lyhyempänä tuntui että siinä ei ole pariskunta vaan aikuinen ja lapsi. Olen vähän keskimittaista pidempi ja mies oli pitkä, ehkä vika oli juuri siinä että olin tottunut olemaan vähän pidempi ja siinä suhteessa rooli muuttui lyhyeksi. Pituusero ei ollut syy eroon, mutta kyllä se vaivasi koko suhteen ajan.
Se minua tässä pelottaa että se pituusero alkaa vaivaamaan. Selvennetään että minulla ei ole tarvetta tuntea itseäni naiselliseksi tai miehekkääksi tai oikeastaan miksikään. En silti haluaisi olla niin pinnallinen että luovun ajatuksesta vain pituuden vuoksi :) samanpituisuus on vain kaikin puolin käytännöllisempi.
-ap-
Miten kellään voi olla mielipiteitä muiden pariskuntien pituuksista? Miten sellainen asia voi herättää mielenkiinnon?
Mitä väliä on muiden mielipiteillä!
itse olen lyhyt 160cm ja pidän pitkistä miehistä. Nykyinen mieheni on 185cm ja exä oli 190cm.
Olen kyllä nuorena seurustellut lyhyenkin 165cm pojan kanssa mutta oli niin hyvä tyyppi että pituus ei ollut mikään ratkaiseva tekijä.
Jos nainen olisi 2m ja mies 150cm niin se kieltämättä näyttäisi oudolta mutta mitä helvettiä se loppupeleissä muille kuuluisi.