Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, keksin mahtavan naisten iskutavan!

Vierailija
14.11.2016 |

Nostin pikavipin ja hankin viimeisen päälle kuteet päälle. Aikaisemmin sanoin ravintolassa naisille, kun heti kohta tiedustelivat minulta työn ja palkan, että olen työtön ja peruspäivärahalla. Naiset siitä sitten kaikkosivat. Nyt nostan vähän nokkaa pystyyn ja kerron heille sopivan pätevän ammatin ja sen mukaisen korkeahkon palkkatason. Toisin sanoen valehtlen ammattini ja tulotasoni. Mikään muu ei ole minussa siis muuttunut kuin, että aikaisemmin olin rehellinen ja nyt valehtelija. Tämän seurauksena nyt naisia riittää tungokseksi asti!! Toki selvää, että valhe paljastuu suht nopsaan, mutta pääsee ainakin kunnolla polkemaan hyvännäköistä kissaa 2-3 viikkoa ja sitten heti uusi kierrokseen. Ennen en saanut mitään :-)

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä ne naiset kovin tasokkaita voi olla jos pelkästään se raha kiinnostaa. 

Ei kylillä huoraava mieskään kovin tasokas ole. Tietynlaiset ihmiset vetävät puoleensa tietynlaisia ihmisiä.

Vierailija
22/56 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirvikoiramies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten aiot iskeä niitä naisia jotka ei ole kiinnostunut ammatistasi tai tulotasostasi?

En ole AP mutta kokemuksesta voin sanoa ettei sellaisia naisia ole olemassakaan jotka eivät ole kiinnostuneita miehen ammatista ja elintasosta. Ja AP:lle sanon että onneksi olkoon! Hyvä että edes jollain onnistaa naisten suhteen. Jatka samaan malliin.

Ei ole sellaisia miehiäkään, jotka eivät ole kiinnostuneita miehen ammatista ja elintasosta. Eikä ole sellaisia työttömiä vätyksiäkään, jotka eivät ole kiinnostuneita muiden ammatista ja elintasosta. Pitäähän sitä tietää tarkalleen, mistä on niin kateellinen että naama on vihreä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää

Kumpikohan on säälittävämpi, mies joka käyttäytyy noin vai se nainen joka juoksee miehen lompakon perässä muuten miehestä välittämättä?

Mies. On niin rahanahne, että päässä ei muuta pyöri kuin raha. Säälittävä pikkuvätys. Onneksi maailmassa on oikeita miehiä, joista on muuhunkin kuin provoamaan palstalla ja elämään sossun tuilla, jotka minä maksan.

Seksi kuulemma auttaa ennalta ehkäisemään sairauksia ja poistaa stressiä mitä varmaan on työttömilläkin miehillä. Se on koko kansantalouden etu että myös säälittävät miehet saavat ... edes joskus. ;-)

Vierailija
24/56 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekisin itse noin säälittäviä provoja, taitaisinpa kiskaista itseni jojoon. Joskus sitä miettii, miten tuokin ihminen viitsii elää. Eikö sitä itseään inhota?

Vierailija
25/56 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää

Kumpikohan on säälittävämpi, mies joka käyttäytyy noin vai se nainen joka juoksee miehen lompakon perässä muuten miehestä välittämättä?

Mies. On niin rahanahne, että päässä ei muuta pyöri kuin raha. Säälittävä pikkuvätys. Onneksi maailmassa on oikeita miehiä, joista on muuhunkin kuin provoamaan palstalla ja elämään sossun tuilla, jotka minä maksan.

Seksi kuulemma auttaa ennalta ehkäisemään sairauksia ja poistaa stressiä mitä varmaan on työttömilläkin miehillä. Se on koko kansantalouden etu että myös säälittävät miehet saavat ... edes joskus. ;-)

Miten ihmeessä olisi kenenkään etu, että sinä olet täällä meidän veronmaksajien riesana minuuttiakaan kauempaa? Niin paljon stressiä ja sairauksia vain kuin mahdollista, eikä mitään ennaltaehkäisyä :)

Vierailija
26/56 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin vahvistaa että toimii. naiset on rahan ja aseman perään. youtubessakin on vaikka kuinka monta esimerkkivideota aiheesta. 

Vierailija
27/56 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää

:)

Vierailija
28/56 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolinen tuttavani "testasi" aikoinaan daameja niin, että saapui treffeille aina jollakin "tavisautolla", ei omalla premium-bemarillaan koskaan. Jos nainen oli niin ulkoisten kulissien perässä, että tällä oli merkitystä, uusintatreffejä ei tullut. Itse naisena uskon ja väitän, että kyllä rahalla, ulkoisella olemuksella ja tittelillä  on merkitystä - mutta harva nainen nyt pelkästään niiden varassa lähtee ex tempore yökyläilemään. Silloin saa kyllä syyttää itseäänkin -  sitä saa mitä tilaa;)

Vierailija
29/56 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksella "pienen summan voittaneena" tuo totta. Olen nykyään naisen kanssa korjaan parhaimman. Ennen vanhaan kerroin avoimesti jne oli aika kiinnostuneita, pantii jne norm juttuja. Sitten kun raha lipsahti pelii nii joha meno ylty. En nii sanotusti kadu että on kokemusta melkee kaikesta seksiin liittyvästä kun olin vielä sinkkuna, mutta ihmettelen vain naisia miten mahdollista että raha,raha,raha sitä ja joha irtoo jne... Nykyiselle en kertonut ihmeempiä joten aidosti kiinnostui ja sanoo aina seksin jälkeen että olen aivan jumala. Miksiköhän ;) tarinan opetus: jos jotain saa helpolla leiki aika ja pysäytä aika, mutta lopuksi käynnistä uusi aika. Olen maailman onnellisin nykyään ja kaikille teille kotkille ootte säälittäviä

Vierailija
30/56 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoo ken tahtoo. :D

Vierailija
31/56 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää

:)

?

Vierailija
32/56 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miespuolinen tuttavani "testasi" aikoinaan daameja niin, että saapui treffeille aina jollakin "tavisautolla", ei omalla premium-bemarillaan koskaan. Jos nainen oli niin ulkoisten kulissien perässä, että tällä oli merkitystä, uusintatreffejä ei tullut. Itse naisena uskon ja väitän, että kyllä rahalla, ulkoisella olemuksella ja tittelillä  on merkitystä - mutta harva nainen nyt pelkästään niiden varassa lähtee ex tempore yökyläilemään. Silloin saa kyllä syyttää itseäänkin -  sitä saa mitä tilaa;)

En usko, että nuo naiset tilasivat luuseria, joka pitää naisia niin huonoina että pitää jokainen erikseen testata, että onko rahan perään. Vielä kun otetaan huomioon se, että auto ei pudonnut tuolle tuttavallesi taivaasta. Vaan hän on valinnut ammattinsa ja työpaikkansa sen perusteella, että siitä tienaa kunnolla. Eli hän juoksee koko elämänsä rahan perässä. Rahasta piittaamattomat naiset siis saattoivat kiinnostua hänestä, kun hänellä oli se tavisauto. Mutta saattoivat pettyä pahasti, kun tajusivat että kyseessä olikin rahanahne materialistimies.

Vierailija
33/56 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiputa lompakkp kirjoitti:

Kokemuksella "pienen summan voittaneena" tuo totta. Olen nykyään naisen kanssa korjaan parhaimman. Ennen vanhaan kerroin avoimesti jne oli aika kiinnostuneita, pantii jne norm juttuja. Sitten kun raha lipsahti pelii nii joha meno ylty. En nii sanotusti kadu että on kokemusta melkee kaikesta seksiin liittyvästä kun olin vielä sinkkuna, mutta ihmettelen vain naisia miten mahdollista että raha,raha,raha sitä ja joha irtoo jne... Nykyiselle en kertonut ihmeempiä joten aidosti kiinnostui ja sanoo aina seksin jälkeen että olen aivan jumala. Miksiköhän ;) tarinan opetus: jos jotain saa helpolla leiki aika ja pysäytä aika, mutta lopuksi käynnistä uusi aika. Olen maailman onnellisin nykyään ja kaikille teille kotkille ootte säälittäviä

Opettele kirjoittamaan ennen kuin tulet keskustelupalstalle. Tuosta ei saa selvää.

Vierailija
34/56 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä mahtava idea on kertoa palelevalle, että pissi housuun ulkona pakkasella. Lämmittää hetken, mutta siinä se.

Ap:n tyylillä saa ehkä satunnaista seksiä, mutta parisuhdetta ei saa.

Vierailija
35/56 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut sen asian, että naiset kysyy koulutusta/ammattia aina ennen treffejä ja kun vastaan olevani lähihoitaja niin treffejä ei tälle miehelle tule.

Vierailija
36/56 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostin pikavipin ja hankin viimeisen päälle kuteet päälle. Aikaisemmin sanoin ravintolassa naisille, kun heti kohta tiedustelivat minulta työn ja palkan, että olen työtön ja peruspäivärahalla. Naiset siitä sitten kaikkosivat. Nyt nostan vähän nokkaa pystyyn ja kerron heille sopivan pätevän ammatin ja sen mukaisen korkeahkon palkkatason. Toisin sanoen valehtlen ammattini ja tulotasoni. Mikään muu ei ole minussa siis muuttunut kuin, että aikaisemmin olin rehellinen ja nyt valehtelija. Tämän seurauksena nyt naisia riittää tungokseksi asti!! Toki selvää, että valhe paljastuu suht nopsaan, mutta pääsee ainakin kunnolla polkemaan hyvännäköistä kissaa 2-3 viikkoa ja sitten heti uusi kierrokseen. Ennen en saanut mitään :-)

Minua ei ole baarista saanut koskaan eikä millään tarinalla...mutta sellaisiakin varmasti löytyy. "Kissoja". Jestas, että arvostan omaa parisuhdetta ja miestä, täytyykin taas kertoa sille.

Vierailija
37/56 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei kai kukaan tätä oikeasti usko?

Paska provo. 0/5.

Vierailija
38/56 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä mahtava idea on kertoa palelevalle, että pissi housuun ulkona pakkasella. Lämmittää hetken, mutta siinä se.

Ap:n tyylillä saa ehkä satunnaista seksiä, mutta parisuhdetta ei saa.

Ei kai joku usko että tarina on tosi? Aloittaja ei ole poistunut yksiöstään muualle kuin viinakauppaan ainakaan viiteen vuoteen.

Vierailija
39/56 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää

Nimenomaan. Säälittävää tässä on naisten pinnallisuus; raha ratkaisee. Raha ja yhteiskunnallinen status.

Vierailija
40/56 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piiri pieni pyörii...Kuinka kauan meinaat, että samat vaatteet toimii tai "maineesi" leviä?

Pidä kivaa niin kauan kun voit. Laskut on pillun saanista huolimatta maksettava.

Pk-seudulla tämä ei ole ongelma. Hyviä ravintoloista on kymmeniä. Ja kyllä, tilanne on 100 kertaa parempi nyt kuin aiemmin. Aikaisemmin olin masentunut ja ikään kuin synkkenevässä kierteessä alaspäin. Nyt buustia on tullut seksielämään monin monin kertaisesti. Mieliala on nousussa. Seksuaalivire on kasvanut. Hormoonitaso paino on varmaan nousussa, kun alkaa vähän finnejäkin pukkaa olkapäähän. Ihan superia. Olen alkanut etsiä töitä ja musta tuntuu, että kohta löydän hyvän työn tai aloitan oikeasti opikelemaan jotain fiksua. Aiemmin en vain ymmärtänyt miten naisia tulee käsitellä. Nyt tiedän :-) AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi